https://www.uefa.com/euro(...)--albania-vs-serbia/quote:Referee
Davide Massa ITA
Assistant referee
Filippo Meli ITA
Ciro Carbone ITA
Fourth official
Aleandro Di Paolo ITA
Video Assistant referee
Daniele Doveri ITA
Assistant Video Assistant referee
Fabio Maresca ITA
De tijd dat je daar met 0-8 van won zijn voorbij.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:54 schreef chufi het volgende:
Engeland begint overtuigend met een 0-1 overwinning op Andorra
Nou dat Andorra weet ook weer waar het staat.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:54 schreef chufi het volgende:
Engeland begint overtuigend met een 0-1 overwinning op Andorra
Zou toch zomaar kunnen gebeuren. Noorwegen laat normaal niet veel meer liggen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:32 schreef TLC het volgende:
Het zou toch wat zijn als Itali drie keer op rij een WK misloopt![]()
Wat is daar bijzonder aan? Itali is al jarenlang vergane glorie, althans het nationale team.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:32 schreef TLC het volgende:
In mijn hoofd zijn ze recent nog wereldkampioen geworden.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:32 schreef TLC het volgende:
Bijna 20 jaar geleden alquote:Op zondag 8 juni 2025 05:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In mijn hoofd zijn ze recent nog wereldkampioen geworden.
Ik kon hier vannacht niet van slapen en heb eens liggen denken.quote:
Ik kan me de wedstrijden van 94 tot en met 2010 nog allen goed voor de geest halen. Daarna? Bijzonder weinig.quote:
Dank je, ChatGPT.quote:Op zondag 8 juni 2025 09:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik kon hier vannacht niet van slapen en heb eens liggen denken.
De gouden generatie van het Italiaanse voetbal met spelers zoals Buffon, Pirlo, Totti, en Del Piero is een tijd geleden gepasseerd. Het is altijd lastig voor een land om zijn niveau te behouden wanneer deze grote namen zich terugtrekken. Itali heeft sindsdien moeite gehad om nieuwe sterren te ontwikkelen die de vruchten van deze generatie konden dragen.
Toch is Itali een land met een rijke voetbalgeschiedenis en grote potentie. De recentere overwinning op het EK 2020 onder leiding van Roberto Mancini heeft laten zien dat Itali nog steeds tot de grote teams behoort, ondanks de uitdagingen van de laatste paar jaar.
Het missen van kwalificatie is dan ook vaak een combinatie van factoren, zoals tegenslagen in de kwalificatiewedstrijden, teamdynamiek, en het feit dat het niveau van internationaal voetbal steeds meer genivelleerd raakt.
Belgiquote:Op zondag 8 juni 2025 12:08 schreef Nober het volgende:
Top 9 FIFA Ranking in pot 1.
Spanje, Frankrijk, Engeland, Portugal, Nederland, Belgi, Duitsland
Argentini, Brazili
[ x ]
https://x.com/fmeetsdata/status/1931466026786373962
Bijzonder, op zijn minst.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:50 schreef TLC het volgende:
Itali heeft zijn bondscoach ontslagen, maar hij moet pas weg na de wedstrijd tegen Moldavi
quote:16:00 J Kazakhstan - Noord-Macedoni
20:45 J Belgi - Wales
20:45 I Estland - Noorwegen
20:45 I Itali - Moldavi
20:45 L Kroati - Tsjechi
20:45 L Faerer - Gibraltar
Net als Brazili abnormaal hoe ze zijn gezonken.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:32 schreef TLC het volgende:
Had je gezopen toen je de stand bekeek?quote:Op maandag 9 juni 2025 14:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net als Brazili abnormaal hoe ze zijn gezonken.
Moet zeggen, zo'n friet-tenue past ze beter dan rood.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:49 schreef Nober het volgende:
Blauwe duivel @:capuchon_jongen en ik genieten
Wel raar dat Belgi thuis in het geel speelt.
Dat is om de duivellinekes te supporteren voor het EKquote:Op maandag 9 juni 2025 20:49 schreef Nober het volgende:
Blauwe duivel @:capuchon_jongen en ik genieten
Wel raar dat Belgi thuis in het geel speelt.
Hoho, alleen het voetbal he.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Landen die hun bekertoernooi de Croky cup noemen moeten ze van de kaart vegen.
Ik gun dat asociale volk inderdaad de nodige koersen in een nucleair landschap met heel veel radiatie in de lucht.quote:
Dat zijn de vrijetijdswielrenners. Daar sluit ik me bij je aan.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik gun dat asociale volk inderdaad de nodige koersen in een nucleair landschap met heel veel radiatie in de lucht.
Net zoals Kees Jansma begint te kalen.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Belgi een beginnend probleem?
Belgi heeft nog altijd Studio 100quote:Op maandag 9 juni 2025 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Belgi een beginnend probleem?
Ik zou de VAR er naar laten kijkenquote:
Uitstekend idee.quote:
Leg deze vraag eens uit. Ik begrijp hem namelijk niet. Brazili presteert vanaf 2002 niks meer op WK's. Itali plaatst zich zelfs niet meer. Of is dat normaal voor deze landen ? Verder weer makkelijk scoren met je "gezopen" Je bevuilt ieder voetbaltopic met je onkunde. Dat kan ik zelfs aantonen.quote:
Het ging over Itali en mogelijk wr een WK missen en dan begin jij over het land dat als enige alle 22 WK's speelde.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg deze vraag eens uit. Ik begrijp hem namelijk niet. Brazili presteert vanaf 2002 niks meer op WK's. Itali plaatst zich zelfs niet meer. Of is dat normaal voor deze landen ? Verder weer makkelijk scoren met je "gezopen" Je bevuilt ieder voetbaltopic met je onkunde. Dat kan ik zelfs aantonen.
Wat begrijp je niet aan 2002. Je hoeft mij niet te imponeren met cijfers.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Het ging over Itali en mogelijk wr een WK missen en dan begin jij over het land dat als enige alle 22 WK's speelde.
En met de uitbreiding word het nog moeilijker voor ze om niet te kwalificeren.
Minstens kwartfinale sinds 1994, vier halve finales, drie finales, twee wereldtitels.
Het WK tenue komt er sowieso.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:32 schreef TLC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toptrainer erbij ookquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:33 schreef Oriente het volgende:
Itali is echt kansloos. Wat een troep.
Die Moise Kean, hoe is dat een voetballer?
het was in ieder geval niet van beste kwaliteit, want er was vlak voor het strafschop gebied van Oostenrijk een plag los geraakt. dat liet een 20 cm groot gat achter dus moest dat eerst opgevuld wordenquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:30 schreef TjjWester het volgende:
Wat is er in Oostenrijk aan de hand?
"Stilgelegd vanwege ongeschikte ondergrond"
Zijn ze er na 50 minuten achtergekomen dat het een knollenveld is?
Hopelijk wordt Turkije 3e in die groep.quote:Op zondag 7 september 2025 21:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geen getoeter in de straten vanavond zie ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0-5 inmiddelsquote:Op zondag 7 september 2025 21:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geen getoeter in de straten vanavond zie ik.
En klaarquote:Op zondag 7 september 2025 22:15 schreef Sabata het volgende:
Amiri redt hier even Nagelsmanns baan: 2-1
Niks van gezien maar zou me niet verbazen als een scheidsrechtertje (uit zo'n land) het grote Italie bij twijfel het voordeel geeft ipv Israel. Niet zozeer anti-Israel zoals hij zegt dan maar gewoon het gerenomeerdere voetballand vs mindere.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:17 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ach, Frits Barend en de eeuwige slachtofferrol.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 9 september 2025 10:17 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ach, Frits Barend en de eeuwige slachtofferrol.
Moldavi is ook geen Litouwenquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar Moldavi is dan ook geen Andorra, Gibraltar, Liechtenstein of San Marino.
Dus best wel een hoge score vind ik
@PowerLoungen en @Zipportal zijn geen fanquote:Op dinsdag 9 september 2025 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
Erg leuk als Haaland straks naar een WK kan.
Temu Inzaghi .quote:Op dinsdag 9 september 2025 23:27 schreef Evangelion het volgende:
[..]
@:powerloungen en @:zipportal zijn geen fan
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 9 september 2025 23:27 schreef Evangelion het volgende:
[..]
@:powerloungen en @:zipportal zijn geen fan
Ik verwacht nog wel een uitbreiding naar 64 deelnemende landen voordat Haaland zijn carrire beindigd heeft.quote:Op dinsdag 9 september 2025 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
Erg leuk als Haaland straks naar een WK kan.
Isral kwalificeert zich toch niet, dus boeiend.quote:
Dus het is goedkoop deugpunten scoren van Spanje?quote:Op woensdag 17 september 2025 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Isral kwalificeert zich toch niet, dus boeiend.
Misschien is het wel oprecht. Maar wel makkelijk scoren ja.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dus het is goedkoop deugpunten scoren van Spanje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MATCHDAY 8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standen
https://www.uefa.com/european-qualifiers/standings
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2025 23:22:20 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:11 schreef Sabata het volgende:
20 minuten bij Duitsland Luxemburg, 2-0 nu en rood voor Luxemburger Carlsson na handsWilde ik net posten. Dit zou 30-0 moeten worden staat het een schamele 2-0 bij rust.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Belgjes zitten weer in de magere jaren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:44 schreef TLC het volgende:
2 keer niet kunnen winnen van Noord-Macedonie
Niets te zoeken daar in Amerikaquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:44 schreef TLC het volgende:
2 keer niet kunnen winnen van Noord-Macedonie
Stukje 2004-2012.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Belgie wist het goal niet staan tegen Noord Macedoni. Ik zie ze niet winnen op Wales om eerlijk te zijn. Ik vrees dat we er dit jaar niet bij gaan zijn
onze piek is gehaald (halve finale 2018. Net zoals jullie piek in 2010 (finale wk)quote:
Nederland zijn piek was in 2010 en dan vergeet je gewoon een toernooi winst en finale plaatsen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
onze piek is gehaald (halve finale 2018. Net zoals jullie piek in 2010 (finale wk)
Ik durf wel te stellen dat buiten de aanvalslinie, dit een beter elftal is. Defensief is dat geen discussie. Ik schat de Jong/Gravenberch hoger in dan dan Van Bommel/de Jong. Van dat middenveld was Sneijder in de vorm van zijn leven natuurlijk. Daar tipt voorlopig geen Nederlandse voetballer aan.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nederland zijn piek was in 2010 en dan vergeet je gewoon een toernooi winst en finale plaatsen.
Ik gun je deze geschiedsvervalsing.
Ben benieuwd hoe lang het Oranje van 2010 stand zou hebben gehouden tegen het Oranje van 1974...quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
onze piek is gehaald (halve finale 2018. Net zoals jullie piek in 2010 (finale wk)
Vandaag was zo een 10 procent van de bevolking aanwezig bij de wedstrijdquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:54 schreef TLC het volgende:
Faeroer Eilanden naar t WK zou wel episch zijn![]()
Helaas nog uit naar koploper Kroati. Dat gaat hem niet worden.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:54 schreef TLC het volgende:
Faeroer Eilanden naar t WK zou wel episch zijn![]()
Zelfs als ze die winnen blijven ze achter Kroatie en de Tsjechen krijgen Gibraltar nog dus heel veel kans dat die punten verspelen is er ook niet he.quote:Op maandag 13 oktober 2025 05:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas nog uit naar koploper Kroati. Dat gaat hem niet worden.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:57 schreef DobbyDobby het volgende:
Dat Belgi gaat dus echt in deze kneuzenpoule het WK mislopen HAHAHAHHA.
Heb je ZO'n aanval en kan je niet eens scoren in eigen huis..quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:03 schreef TLC het volgende:
De laatste keer dat het WK in de VS was bereikten de Zweden nog de halve finale, dat zal er nu niet meer inzitten
quote:Donald Trump dreigt WK-duels te verplaatsen: ‘Ik zou hetzelfde kunnen zeggen over de Olympische Spelen’
De Amerikaanse president Donald Trump heeft wederom gedreigd om WK-wedstrijden die volgend jaar gespeeld worden in ‘democratische’ speelsteden te verplaatsen naar andere locaties. Trump zegt dat hij bereid is dat te doen wanneer lokale besturen weigeren samen te werken.
Dinsdag vertelde de president van de Verenigde Staten dat hij aan de wereldvoetbalbond FIFA zal vragen om wedstrijden ergens anders te spelen. Dit zou hij doen als er in zijn ogen niet wordt samengewerkt op het vlak van veiligheid en wetshandhaving.
„Als iemand slecht werk levert en ik denk dat er een veiligheidsprobleem is”, dreigt Trump FIFA-voorzitter Gianni Infantino te bellen en hem te vragen de wedstrijd te verplaatsen naar een andere locatie. „En dat zou hij doen”, verzekerde Trump aan journalisten tijdens een bijeenkomst met zijn Argentijnse ambtgenoot Javier Milei in Washington.
De president kreeg met name vragen over Boston. Die stad verzet zich tegen het harde immigratiebeleid van Trump. De Verenigde Staten organiseren het wereldkampioenschap voetbal samen met Canada en Mexico, maar het merendeel van de wedstrijden wordt in Amerikaanse stadions gespeeld.
„Ik zou hetzelfde kunnen zeggen over de Olympische Spelen”, zei Trump nog. „Als ik vond dat Los Angeles het niet goed deed, zou ik het verplaatsen.” De stad in Californi maakt zich op om de Spelen in de zomer van 2028 te organiseren.
https://www.ad.nl/voetbal(...)che-spelen~ad7940b3/
1-0.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:29 schreef TLC het volgende:
Italie heeft zich er al bij neergelegd dat ze alweer de play-offs in moeten
Ze moeten nog wel met 9 doelpunten verschil winnen, die kans lijkt mij klein.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:45 schreef borisz het volgende:
Ho John van Vliet. Noorwegen en Itali spelen tegen elkaar... Doelpunten tellen dus 'dubbel'.
Wat blijft het toch een ongelooflijke kleuter. 😑quote:Op donderdag 13 november 2025 22:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat was niet zo slim van Ronaldo. Dat gaat hem wedstrijden op het WK kosten.
En dat blijft toch zonde. Zo'n groot voetballand, net als Nederland, bakt er al jaren niet veel meer vanquote:Op donderdag 13 november 2025 22:29 schreef TLC het volgende:
Italie heeft zich er al bij neergelegd dat ze alweer de play-offs in moeten
Ze kunnen zomaar 3 keer op rij een WK mislopenquote:Op donderdag 13 november 2025 23:30 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
En dat blijft toch zonde. Zo'n groot voetballand, net als Nederland, bakt er al jaren niet veel meer van
Precies wat ik dacht. Die gaan hem echt niet wedstrijden laten missen op het WK.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:30 schreef borisz het volgende:
Denk dat ze het op n duel brommen houden. Kan Ronaldo gewoon aan het wk meedoen.
En in december al de loting voor het WK !quote:Op vrijdag 14 november 2025 07:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Benieuwd naar de uiteindelijk playoff loting aanstaande donderdag.
Wel jammer dat dat op sinterklaasavond is (18:00u).quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:16 schreef TLC het volgende:
[..]
En in december al de loting voor het WK !![]()
Nu al zin in 12 poules.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:16 schreef TLC het volgende:
[..]
En in december al de loting voor het WK !![]()
Dat laat Gianni echt niet gebeuren.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat was niet zo slim van Ronaldo. Dat gaat hem wedstrijden op het WK kosten.
Ik zou wel willen lachen om de Belgjes ware het niet dat Nederland er niet heel veel meer van bakt.quote:
Kazachstan met 10 man of Polen. Je mag lachen hoor.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou wel willen lachen om de Belgjes ware het niet dat Nederland er niet heel veel meer van bakt.
Als wij Dumfries weer terug hebben slopen we zequote:Op zaterdag 15 november 2025 18:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Spanje moet zich kapot schamen als ze geen wereldkampioen worden.
Met of zonder Lamine ... ?quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Iedereen en zijn moeder plaatst zich voor dit toernooi.quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gaan zich alsnog gewoon plaatsen
Gattuso is het hier niet mee eensquote:Op zaterdag 15 november 2025 18:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Iedereen en zijn moeder plaatst zich voor dit toernooi.
Meedoen is leuker dan winnen.
Mwah, Frankrijk heeft ook geen onaardig teampje.quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Natuurlijk, ze zitten ook wel in een erg makkelijke poule.quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gaan zich alsnog gewoon plaatsen
Die gast jankt als een kleuter, als je ziet welke landen hij kan treffen in de play-offs dan is dat voor Itali slechts een formaliteit.quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gattuso is het hier niet mee eens
Hoeven niet bang te zijn dat ze wereldkampioen worden met Ronaldo in de basis.quote:Op zondag 16 november 2025 15:46 schreef Sabata het volgende:
Portugal speelt een heel stuk beter nu Ronaldo geschorst is, 4-1 voor tegen Armeni.
Je zou het bijna jammer vinden, bijnaquote:Op zondag 16 november 2025 16:55 schreef mitt het volgende:
[..]
Hoeven niet bang te zijn dat ze wereldkampioen worden met Ronaldo in de basis.
Zo.quote:
Uhhuh. Ripped as hell.quote:
Dit zijn nou de bepalende goals die Depay nooit maakt.quote:Op zondag 16 november 2025 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik neem elk slecht woord uit het verleden die ik naar Parrot gedaan heb terug.
Ik zat er weer eens gigantisch naast.
Eigenlijk had je alleen over Ueda gelijk.quote:Op zondag 16 november 2025 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik neem elk slecht woord uit het verleden die ik naar Parrot gedaan heb terug.
Ik zat er weer eens gigantisch naast.
Dat is nu ook weer niet zo.quote:Op zondag 16 november 2025 21:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Eigenlijk had je alleen over Ueda gelijk.
Als ze 5-0 zouden winnen: play-offsquote:Op zondag 16 november 2025 22:43 schreef Red_85 het volgende:
1-4 ook.
Die doet zeer daar.
Die doet echt zeer.
Ik denk ook van wel, de vorige keren liep het voor hun ook falikant mis in de play-offs, en bovendien verliezen ze thuis met grote cijfersquote:Op zondag 16 november 2025 23:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als ze 5-0 zouden winnen: play-offs
Als ze 1-4 verliezen: play-offs
Ja man, ze zullen er echt wakker van liggen in Itali
Die play-offs waren toch al praktisch onvermijdelijk, dus mogelijk zat de focus al bij die play-offs.quote:Op zondag 16 november 2025 23:31 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik denk ook van wel, de vorige keren liep het voor hun ook falikant mis in de play-offs, en bovendien verliezen ze thuis met grote cijfers
Volgens Erling zelf was Mancini de grote motivator door dat hij met knijpen Erling uit zijn concentratie wilde halen. Dit komt harder aan dan een elleboogjequote:Op zondag 16 november 2025 22:43 schreef Red_85 het volgende:
1-4 ook.
Die doet zeer daar.
Die doet echt zeer.
Kan zijn, maar ze draaien niet heel best. Weet niet wat een mogelijke tegenstander wordt voor de Italianen, maar het zal best lastig worden al met al.quote:Op zondag 16 november 2025 23:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die play-offs waren toch al praktisch onvermijdelijk, dus mogelijk zat de focus al bij die play-offs.
Een derde WK op rij zonder Itali zou wel heel treurig zijn.quote:Op maandag 17 november 2025 10:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan zijn, maar ze draaien niet heel best. Weet niet wat een mogelijke tegenstander wordt voor de Italianen, maar het zal best lastig worden al met al.
Waarom? Itali is vergane glorie (dat zie je ook in het clubvoetbal).quote:Op maandag 17 november 2025 11:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een derde WK op rij zonder Itali zou wel heel treurig zijn.
quote:
Jaquote:
Dat lijkt mij niet vreemd wanneer je 2 minuten lang een doelpunt aan het vieren bent.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:48 schreef svann het volgende:
De scheids stelde het affluiten wel erg lang uit.
Zomaar twee extra minuten.
Dat had ik inderdaad niet meegeteld.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat lijkt mij niet vreemd wanneer je 2 minuten lang een doelpunt aan het vieren bent.
Schotse whisky en Ierse whiskey natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 november 2025 23:14 schreef Makamba_ het volgende:
Wat is het toch met Nederlanders en hun euforie om landen aan de andere kant van de zee.
Gelukkig maar, anders hadden we zomaar een wereldgoal gemist.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:48 schreef svann het volgende:
De scheids stelde het affluiten wel erg lang uit.
Zomaar twee extra minuten.
Ik geef het toe, ik snap niks van dit soort dingen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 23:07 schreef Slobeend het volgende:
World Cup Playoff Pots:
Pot 1 Italy, Denmark, Turkey, Ukraine.
Pot 2 Poland, Wales, Czechia, Slovakia.
Pot 3 Ireland, Albania, Bosnia, Kosovo.
Pot 4 Romania, Sweden, Macedonia, N. Ireland.
Pot 1 v Pot 4
Pot 2 v Pot 3
Ja.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik geef het toe, ik snap niks van dit soort dingen.
Hoe de neuk komt Zweden daar? Is dat iets van de Nations League of zo?
Het is single leg knock-out, Italie speelt (net als de rest in pot 1 en 2) thuis in de halve finale. De locaties van de 4 finales worden geloot tussen de 2 winnaars van de halve finales.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Speelt Itali (of allen in pot 1 en pot 2) ook eerst uit of is dat voordeel er niet?
Iedereen maakt kans op dit WK ook als je al 10 wedstrijden hebt verloren.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik geef het toe, ik snap niks van dit soort dingen.
Hoe de neuk komt Zweden daar? Is dat iets van de Nations League of zo?
Als Macedoni wel had gewonnen had Wales de plek via de Nations League gehad, lood om oud ijzer..quote:Op woensdag 19 november 2025 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wales - Noord Macedoni - gisteren werd 7-1
Als Noord Macedoni won van Wales was enkel Noord Macedoni geplaatst voor de play-offs. maar omdat Wales won, worden ze 2e en plaatsen zich voor de play offs.
En noord Macedoni ook, door de Nations League.......
Dus wat hebben we geleerd over dit duel:
Wales en Noord Macedoni hebben afgesproken.. Walef heeft gezegd: laat je verliezen dan zijn we allebei door naar de play offs. .
Dat Macedonie er gewoon geen kut van kan ?quote:Op woensdag 19 november 2025 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dus wat hebben we geleerd over dit duel:
Nou niet bepaald zeg.quote:Op donderdag 20 november 2025 13:39 schreef GlennQuagmire het volgende:
Makkelijk pouletje voor Italie
Blijkbaar speelt Wales (of Bosni) thuis, dat is een enorm voordeel.quote:Op donderdag 20 november 2025 13:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Itali zie ik nog wel sneuvelen tegen wales
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |