Leg deze vraag eens uit. Ik begrijp hem namelijk niet. Brazilië presteert vanaf 2002 niks meer op WK's. Italië plaatst zich zelfs niet meer. Of is dat normaal voor deze landen ? Verder weer makkelijk scoren met je "gezopen" Je bevuilt ieder voetbaltopic met je onkunde. Dat kan ik zelfs aantonen.quote:
Het ging over Italië en mogelijk wéér een WK missen en dan begin jij over het land dat als enige alle 22 WK's speelde.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg deze vraag eens uit. Ik begrijp hem namelijk niet. Brazilië presteert vanaf 2002 niks meer op WK's. Italië plaatst zich zelfs niet meer. Of is dat normaal voor deze landen ? Verder weer makkelijk scoren met je "gezopen" Je bevuilt ieder voetbaltopic met je onkunde. Dat kan ik zelfs aantonen.
Wat begrijp je niet aan 2002. Je hoeft mij niet te imponeren met cijfers.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Het ging over Italië en mogelijk wéér een WK missen en dan begin jij over het land dat als enige alle 22 WK's speelde.
En met de uitbreiding word het nog moeilijker voor ze om niet te kwalificeren.
Minstens kwartfinale sinds 1994, vier halve finales, drie finales, twee wereldtitels.
Het WK tenue komt er sowieso.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:32 schreef TLC het volgende:
Het zou toch wat zijn als Italië drie keer op rij een WK misloopt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toptrainer erbij ookquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:33 schreef Oriente het volgende:
Italië is echt kansloos. Wat een troep.
Die Moise Kean, hoe is dat een voetballer?
het was in ieder geval niet van beste kwaliteit, want er was vlak voor het strafschop gebied van Oostenrijk een plag los geraakt. dat liet een 20 cm groot gat achter dus moest dat eerst opgevuld wordenquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:30 schreef TjjWester het volgende:
Wat is er in Oostenrijk aan de hand?
"Stilgelegd vanwege ongeschikte ondergrond"
Zijn ze er na 50 minuten achtergekomen dat het een knollenveld is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |