https://www.uefa.com/euro(...)--albania-vs-serbia/quote:Referee
Davide Massa ITA
Assistant referee
Filippo Meli ITA
Ciro Carbone ITA
Fourth official
Aleandro Di Paolo ITA
Video Assistant referee
Daniele Doveri ITA
Assistant Video Assistant referee
Fabio Maresca ITA
De tijd dat je daar met 0-8 van won zijn voorbij.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:54 schreef chufi het volgende:
Engeland begint overtuigend met een 0-1 overwinning op Andorra
Nou dat Andorra weet ook weer waar het staat.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:54 schreef chufi het volgende:
Engeland begint overtuigend met een 0-1 overwinning op Andorra
Zou toch zomaar kunnen gebeuren. Noorwegen laat normaal niet veel meer liggen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:32 schreef TLC het volgende:
Het zou toch wat zijn als Italië drie keer op rij een WK misloopt![]()
Wat is daar bijzonder aan? Italië is al jarenlang vergane glorie, althans het nationale team.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:32 schreef TLC het volgende:
In mijn hoofd zijn ze recent nog wereldkampioen geworden.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:32 schreef TLC het volgende:
Bijna 20 jaar geleden alquote:Op zondag 8 juni 2025 05:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In mijn hoofd zijn ze recent nog wereldkampioen geworden.
Ik kon hier vannacht niet van slapen en heb eens liggen denken.quote:
Ik kan me de wedstrijden van 94 tot en met 2010 nog allen goed voor de geest halen. Daarna? Bijzonder weinig.quote:
Dank je, ChatGPT.quote:Op zondag 8 juni 2025 09:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik kon hier vannacht niet van slapen en heb eens liggen denken.
De gouden generatie van het Italiaanse voetbal met spelers zoals Buffon, Pirlo, Totti, en Del Piero is een tijd geleden gepasseerd. Het is altijd lastig voor een land om zijn niveau te behouden wanneer deze grote namen zich terugtrekken. Italië heeft sindsdien moeite gehad om nieuwe sterren te ontwikkelen die de vruchten van deze generatie konden dragen.
Toch is Italië een land met een rijke voetbalgeschiedenis en grote potentie. De recentere overwinning op het EK 2020 onder leiding van Roberto Mancini heeft laten zien dat Italië nog steeds tot de grote teams behoort, ondanks de uitdagingen van de laatste paar jaar.
Het missen van kwalificatie is dan ook vaak een combinatie van factoren, zoals tegenslagen in de kwalificatiewedstrijden, teamdynamiek, en het feit dat het niveau van internationaal voetbal steeds meer genivelleerd raakt.
Belgiëquote:Op zondag 8 juni 2025 12:08 schreef Nober het volgende:
Top 9 FIFA Ranking in pot 1.
Spanje, Frankrijk, Engeland, Portugal, Nederland, België, Duitsland
Argentinië, Brazilië
[ x ]
https://x.com/fmeetsdata/status/1931466026786373962
Bijzonder, op zijn minst.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:50 schreef TLC het volgende:
Italië heeft zijn bondscoach ontslagen, maar hij moet pas weg na de wedstrijd tegen Moldavië
quote:16:00 J Kazakhstan - Noord-Macedonië
20:45 J België - Wales
20:45 I Estland - Noorwegen
20:45 I Italië - Moldavië
20:45 L Kroatië - Tsjechië
20:45 L Faeröer - Gibraltar
Net als Brazilië abnormaal hoe ze zijn gezonken.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:32 schreef TLC het volgende:
Had je gezopen toen je de stand bekeek?quote:Op maandag 9 juni 2025 14:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net als Brazilië abnormaal hoe ze zijn gezonken.
Moet zeggen, zo'n friet-tenue past ze beter dan rood.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:49 schreef Nober het volgende:
Blauwe duivel @:capuchon_jongen en ik genieten
Wel raar dat België thuis in het geel speelt.
Dat is om de duivellinekes te supporteren voor het EKquote:Op maandag 9 juni 2025 20:49 schreef Nober het volgende:
Blauwe duivel @:capuchon_jongen en ik genieten
Wel raar dat België thuis in het geel speelt.
Hoho, alleen het voetbal he.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Landen die hun bekertoernooi de Croky cup noemen moeten ze van de kaart vegen.
Ik gun dat asociale volk inderdaad de nodige koersen in een nucleair landschap met heel veel radiatie in de lucht.quote:
Dat zijn de vrijetijdswielrenners. Daar sluit ik me bij je aan.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik gun dat asociale volk inderdaad de nodige koersen in een nucleair landschap met heel veel radiatie in de lucht.
Net zoals Kees Jansma begint te kalen.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft België een beginnend probleem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |