onze piek is gehaald (halve finale 2018. Net zoals jullie piek in 2010 (finale wk)quote:
Nederland zijn piek was in 2010 en dan vergeet je gewoon een toernooi winst en finale plaatsen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
onze piek is gehaald (halve finale 2018. Net zoals jullie piek in 2010 (finale wk)
Ik durf wel te stellen dat buiten de aanvalslinie, dit een beter elftal is. Defensief is dat geen discussie. Ik schat de Jong/Gravenberch hoger in dan dan Van Bommel/de Jong. Van dat middenveld was Sneijder in de vorm van zijn leven natuurlijk. Daar tipt voorlopig geen Nederlandse voetballer aan.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nederland zijn piek was in 2010 en dan vergeet je gewoon een toernooi winst en finale plaatsen.
Ik gun je deze geschiedsvervalsing.
Ben benieuwd hoe lang het Oranje van 2010 stand zou hebben gehouden tegen het Oranje van 1974...quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
onze piek is gehaald (halve finale 2018. Net zoals jullie piek in 2010 (finale wk)
Vandaag was zo een 10 procent van de bevolking aanwezig bij de wedstrijdquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:54 schreef TLC het volgende:
Faeroer Eilanden naar t WK zou wel episch zijn![]()
Helaas nog uit naar koploper Kroatië. Dat gaat hem niet worden.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:54 schreef TLC het volgende:
Faeroer Eilanden naar t WK zou wel episch zijn![]()
Zelfs als ze die winnen blijven ze achter Kroatie en de Tsjechen krijgen Gibraltar nog dus heel veel kans dat die punten verspelen is er ook niet he.quote:Op maandag 13 oktober 2025 05:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas nog uit naar koploper Kroatië. Dat gaat hem niet worden.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:57 schreef DobbyDobby het volgende:
Dat België gaat dus echt in deze kneuzenpoule het WK mislopen HAHAHAHHA.
Heb je ZO'n aanval en kan je niet eens scoren in eigen huis..quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:03 schreef TLC het volgende:
De laatste keer dat het WK in de VS was bereikten de Zweden nog de halve finale, dat zal er nu niet meer inzitten
quote:Donald Trump dreigt WK-duels te verplaatsen: ‘Ik zou hetzelfde kunnen zeggen over de Olympische Spelen’
De Amerikaanse president Donald Trump heeft wederom gedreigd om WK-wedstrijden die volgend jaar gespeeld worden in ‘democratische’ speelsteden te verplaatsen naar andere locaties. Trump zegt dat hij bereid is dat te doen wanneer lokale besturen weigeren samen te werken.
Dinsdag vertelde de president van de Verenigde Staten dat hij aan de wereldvoetbalbond FIFA zal vragen om wedstrijden ergens anders te spelen. Dit zou hij doen als er in zijn ogen niet wordt samengewerkt op het vlak van veiligheid en wetshandhaving.
„Als iemand slecht werk levert en ik denk dat er een veiligheidsprobleem is”, dreigt Trump FIFA-voorzitter Gianni Infantino te bellen en hem te vragen de wedstrijd te verplaatsen naar een andere locatie. „En dat zou hij doen”, verzekerde Trump aan journalisten tijdens een bijeenkomst met zijn Argentijnse ambtgenoot Javier Milei in Washington.
De president kreeg met name vragen over Boston. Die stad verzet zich tegen het harde immigratiebeleid van Trump. De Verenigde Staten organiseren het wereldkampioenschap voetbal samen met Canada en Mexico, maar het merendeel van de wedstrijden wordt in Amerikaanse stadions gespeeld.
„Ik zou hetzelfde kunnen zeggen over de Olympische Spelen”, zei Trump nog. „Als ik vond dat Los Angeles het niet goed deed, zou ik het verplaatsen.” De stad in Californië maakt zich op om de Spelen in de zomer van 2028 te organiseren.
https://www.ad.nl/voetbal(...)che-spelen~ad7940b3/
1-0.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:29 schreef TLC het volgende:
Italie heeft zich er al bij neergelegd dat ze alweer de play-offs in moeten
Ze moeten nog wel met 9 doelpunten verschil winnen, die kans lijkt mij klein.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:45 schreef borisz het volgende:
Ho John van Vliet. Noorwegen en Italië spelen tegen elkaar... Doelpunten tellen dus 'dubbel'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |