Dit zijn nou de bepalende goals die Depay nooit maakt.quote:Op zondag 16 november 2025 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik neem elk slecht woord uit het verleden die ik naar Parrot gedaan heb terug.
Ik zat er weer eens gigantisch naast.
Eigenlijk had je alleen over Ueda gelijk.quote:Op zondag 16 november 2025 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik neem elk slecht woord uit het verleden die ik naar Parrot gedaan heb terug.
Ik zat er weer eens gigantisch naast.
Dat is nu ook weer niet zo.quote:Op zondag 16 november 2025 21:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Eigenlijk had je alleen over Ueda gelijk.
Als ze 5-0 zouden winnen: play-offsquote:Op zondag 16 november 2025 22:43 schreef Red_85 het volgende:
1-4 ook.
Die doet zeer daar.
Die doet echt zeer.
Ik denk ook van wel, de vorige keren liep het voor hun ook falikant mis in de play-offs, en bovendien verliezen ze thuis met grote cijfersquote:Op zondag 16 november 2025 23:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als ze 5-0 zouden winnen: play-offs
Als ze 1-4 verliezen: play-offs
Ja man, ze zullen er echt wakker van liggen in Italië
Die play-offs waren toch al praktisch onvermijdelijk, dus mogelijk zat de focus al bij die play-offs.quote:Op zondag 16 november 2025 23:31 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik denk ook van wel, de vorige keren liep het voor hun ook falikant mis in de play-offs, en bovendien verliezen ze thuis met grote cijfers
Volgens Erling zelf was Mancini de grote motivator door dat hij met knijpen Erling uit zijn concentratie wilde halen. Dit komt harder aan dan een elleboogjequote:Op zondag 16 november 2025 22:43 schreef Red_85 het volgende:
1-4 ook.
Die doet zeer daar.
Die doet echt zeer.
Kan zijn, maar ze draaien niet heel best. Weet niet wat een mogelijke tegenstander wordt voor de Italianen, maar het zal best lastig worden al met al.quote:Op zondag 16 november 2025 23:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die play-offs waren toch al praktisch onvermijdelijk, dus mogelijk zat de focus al bij die play-offs.
Een derde WK op rij zonder Italië zou wel heel treurig zijn.quote:Op maandag 17 november 2025 10:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan zijn, maar ze draaien niet heel best. Weet niet wat een mogelijke tegenstander wordt voor de Italianen, maar het zal best lastig worden al met al.
Waarom? Italië is vergane glorie (dat zie je ook in het clubvoetbal).quote:Op maandag 17 november 2025 11:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een derde WK op rij zonder Italië zou wel heel treurig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |