Met of zonder Lamine ... ?quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Spanje moet zich kapot schamen als ze geen wereldkampioen worden.
Iedereen en zijn moeder plaatst zich voor dit toernooi.quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gaan zich alsnog gewoon plaatsen
Gattuso is het hier niet mee eensquote:Op zaterdag 15 november 2025 18:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Iedereen en zijn moeder plaatst zich voor dit toernooi.
Meedoen is leuker dan winnen.
Mwah, Frankrijk heeft ook geen onaardig teampje.quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Spanje moet zich kapot schamen als ze geen wereldkampioen worden.
Natuurlijk, ze zitten ook wel in een erg makkelijke poule.quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gaan zich alsnog gewoon plaatsen
Die gast jankt als een kleuter, als je ziet welke landen hij kan treffen in de play-offs dan is dat voor Italië slechts een formaliteit.quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gattuso is het hier niet mee eens
Hoeven niet bang te zijn dat ze wereldkampioen worden met Ronaldo in de basis.quote:Op zondag 16 november 2025 15:46 schreef Sabata het volgende:
Portugal speelt een heel stuk beter nu Ronaldo geschorst is, 4-1 voor tegen Armenië.
Je zou het bijna jammer vinden, bijnaquote:Op zondag 16 november 2025 16:55 schreef mitt het volgende:
[..]
Hoeven niet bang te zijn dat ze wereldkampioen worden met Ronaldo in de basis.
Zo.quote:
Uhhuh. Ripped as hell.quote:
Dit zijn nou de bepalende goals die Depay nooit maakt.quote:Op zondag 16 november 2025 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik neem elk slecht woord uit het verleden die ik naar Parrot gedaan heb terug.
Ik zat er weer eens gigantisch naast.
Eigenlijk had je alleen over Ueda gelijk.quote:Op zondag 16 november 2025 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik neem elk slecht woord uit het verleden die ik naar Parrot gedaan heb terug.
Ik zat er weer eens gigantisch naast.
Dat is nu ook weer niet zo.quote:Op zondag 16 november 2025 21:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Eigenlijk had je alleen over Ueda gelijk.
Als ze 5-0 zouden winnen: play-offsquote:Op zondag 16 november 2025 22:43 schreef Red_85 het volgende:
1-4 ook.
Die doet zeer daar.
Die doet echt zeer.
Ik denk ook van wel, de vorige keren liep het voor hun ook falikant mis in de play-offs, en bovendien verliezen ze thuis met grote cijfersquote:Op zondag 16 november 2025 23:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als ze 5-0 zouden winnen: play-offs
Als ze 1-4 verliezen: play-offs
Ja man, ze zullen er echt wakker van liggen in Italië
Die play-offs waren toch al praktisch onvermijdelijk, dus mogelijk zat de focus al bij die play-offs.quote:Op zondag 16 november 2025 23:31 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik denk ook van wel, de vorige keren liep het voor hun ook falikant mis in de play-offs, en bovendien verliezen ze thuis met grote cijfers
Volgens Erling zelf was Mancini de grote motivator door dat hij met knijpen Erling uit zijn concentratie wilde halen. Dit komt harder aan dan een elleboogjequote:Op zondag 16 november 2025 22:43 schreef Red_85 het volgende:
1-4 ook.
Die doet zeer daar.
Die doet echt zeer.
Kan zijn, maar ze draaien niet heel best. Weet niet wat een mogelijke tegenstander wordt voor de Italianen, maar het zal best lastig worden al met al.quote:Op zondag 16 november 2025 23:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die play-offs waren toch al praktisch onvermijdelijk, dus mogelijk zat de focus al bij die play-offs.
Een derde WK op rij zonder Italië zou wel heel treurig zijn.quote:Op maandag 17 november 2025 10:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan zijn, maar ze draaien niet heel best. Weet niet wat een mogelijke tegenstander wordt voor de Italianen, maar het zal best lastig worden al met al.
Waarom? Italië is vergane glorie (dat zie je ook in het clubvoetbal).quote:Op maandag 17 november 2025 11:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een derde WK op rij zonder Italië zou wel heel treurig zijn.
quote:
Jaquote:
Dat lijkt mij niet vreemd wanneer je 2 minuten lang een doelpunt aan het vieren bent.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:48 schreef svann het volgende:
De scheids stelde het affluiten wel erg lang uit.
Zomaar twee extra minuten.
Dat had ik inderdaad niet meegeteld.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat lijkt mij niet vreemd wanneer je 2 minuten lang een doelpunt aan het vieren bent.
Schotse whisky en Ierse whiskey natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 november 2025 23:14 schreef Makamba_ het volgende:
Wat is het toch met Nederlanders en hun euforie om landen aan de andere kant van de zee.
Gelukkig maar, anders hadden we zomaar een wereldgoal gemist.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:48 schreef svann het volgende:
De scheids stelde het affluiten wel erg lang uit.
Zomaar twee extra minuten.
Ik geef het toe, ik snap niks van dit soort dingen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 23:07 schreef Slobeend het volgende:
World Cup Playoff Pots:
Pot 1 Italy, Denmark, Turkey, Ukraine.
Pot 2 Poland, Wales, Czechia, Slovakia.
Pot 3 Ireland, Albania, Bosnia, Kosovo.
Pot 4 Romania, Sweden, Macedonia, N. Ireland.
Pot 1 v Pot 4
Pot 2 v Pot 3
Ja.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik geef het toe, ik snap niks van dit soort dingen.
Hoe de neuk komt Zweden daar? Is dat iets van de Nations League of zo?
Het is single leg knock-out, Italie speelt (net als de rest in pot 1 en 2) thuis in de halve finale. De locaties van de 4 finales worden geloot tussen de 2 winnaars van de halve finales.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Speelt Italië (of allen in pot 1 en pot 2) ook eerst uit of is dat voordeel er niet?
Iedereen maakt kans op dit WK ook als je al 10 wedstrijden hebt verloren.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik geef het toe, ik snap niks van dit soort dingen.
Hoe de neuk komt Zweden daar? Is dat iets van de Nations League of zo?
Als Macedonië wel had gewonnen had Wales de plek via de Nations League gehad, lood om oud ijzer..quote:Op woensdag 19 november 2025 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wales - Noord Macedonië - gisteren werd 7-1
Als Noord Macedonië won van Wales was enkel Noord Macedonië geplaatst voor de play-offs. maar omdat Wales won, worden ze 2e en plaatsen zich voor de play offs.
En noord Macedonië ook, door de Nations League.......
Dus wat hebben we geleerd over dit duel:
Wales en Noord Macedonië hebben afgesproken.. Walef heeft gezegd: laat je verliezen dan zijn we allebei door naar de play offs. .
Dat Macedonie er gewoon geen kut van kan ?quote:Op woensdag 19 november 2025 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dus wat hebben we geleerd over dit duel:
Nou niet bepaald zeg.quote:Op donderdag 20 november 2025 13:39 schreef GlennQuagmire het volgende:
Makkelijk pouletje voor Italie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |