Moldavië is ook geen Litouwenquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar Moldavië is dan ook geen Andorra, Gibraltar, Liechtenstein of San Marino.
Dus best wel een hoge score vind ik
@PowerLoungen en @Zipportal zijn geen fanquote:Op dinsdag 9 september 2025 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
Erg leuk als Haaland straks naar een WK kan.
Temu Inzaghi .quote:Op dinsdag 9 september 2025 23:27 schreef Evangelion het volgende:
[..]
@:powerloungen en @:zipportal zijn geen fan
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 9 september 2025 23:27 schreef Evangelion het volgende:
[..]
@:powerloungen en @:zipportal zijn geen fan
Ik verwacht nog wel een uitbreiding naar 64 deelnemende landen voordat Haaland zijn carrière beëindigd heeft.quote:Op dinsdag 9 september 2025 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
Erg leuk als Haaland straks naar een WK kan.
Israël kwalificeert zich toch niet, dus boeiend.quote:
Dus het is goedkoop deugpunten scoren van Spanje?quote:Op woensdag 17 september 2025 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Israël kwalificeert zich toch niet, dus boeiend.
Misschien is het wel oprecht. Maar wel makkelijk scoren ja.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dus het is goedkoop deugpunten scoren van Spanje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MATCHDAY 8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standen
https://www.uefa.com/european-qualifiers/standings
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2025 23:22:20 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:11 schreef Sabata het volgende:
20 minuten bij Duitsland Luxemburg, 2-0 nu en rood voor Luxemburger Carlsson na handsWilde ik net posten. Dit zou 30-0 moeten worden staat het een schamele 2-0 bij rust.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Belgjes zitten weer in de magere jaren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:44 schreef TLC het volgende:
2 keer niet kunnen winnen van Noord-Macedonie
Niets te zoeken daar in Amerikaquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:44 schreef TLC het volgende:
2 keer niet kunnen winnen van Noord-Macedonie
Stukje 2004-2012.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Belgie wist het goal niet staan tegen Noord Macedonië. Ik zie ze niet winnen op Wales om eerlijk te zijn. Ik vrees dat we er dit jaar niet bij gaan zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |