SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Tap tap tap
raarquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee, ik hoor geen tosti's roepen.
Tosti bitterbal straks de nieuwste ragequote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:54 schreef CherryLips het volgende:
Een tosti die om een bitterbal roept. Het zijn vreemde tijden.
https://gewoonwateenstude(...)tterballentosti.htmlquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tosti bitterbal straks de nieuwste rage
Die is er dacht ik al?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tosti bitterbal straks de nieuwste rage
ah ja kijkquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://gewoonwateenstude(...)tterballentosti.html
alles hufterproofquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een hotelwaardige afwerking.
Wat moet ik me daarbij voorstellen.
Lolquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://gewoonwateenstude(...)tterballentosti.html
Chique shit.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een hotelwaardige afwerking.
Wat moet ik me daarbij voorstellen.
critterbalquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:55 schreef essnhills het volgende:
Of een croissant met bitterbal
Een critterbal
Is ook wel logisch eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:55 schreef essnhills het volgende:
Of een croissant met bitterbal
Een critterbal
En is het een beetje goed te volgen?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben in de wondere wereld van gps tracker voor honden aan het duiken
Het valt redelijk te tracken jaquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
En is het een beetje goed te volgen?
Het is de leeftijd.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is niet vaak meer dat je nog een Critters referentie in het wild tegenkomt.
ja, terug naar nederlandquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:44 schreef bitterbal het volgende:
joehoe slaaaaaap waar ben je
zou ik het in rotterdam vergeten zijn?
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:12 schreef Mikeytt het volgende:
Ooit jam tussen je tosti gedaan? GODENVOER
Of vijgen ertussen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lekker op tijdquote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
BED VERSCHONEN![]()
Ik wel. En iedereen die nu denkt "oh kut ja"
*Abonneert voor de avonturenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een hogedrukspuit geleend. Geen idee hoe ie werkt. Gaat helemaal goedkomen.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik een camera achter het raam zetten?
PLPquote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een hogedrukspuit geleend. Geen idee hoe ie werkt. Gaat helemaal goedkomen.
Toasti?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:53 schreef bitterbal het volgende:
maar heb net al die toast op dus maar niet plus wil niet naarbuiten
quote:Dagelijks Grote dosis vitamine C(ongeveer 1000 mg )samen met antioxidanten (denk bv aan olijfolie,noten,zaden rode fruit enz) helpt om kanker te verkomen,simpele dingen die goed kunnen helpen worden nooit genoemd zodat dat farmaceutische industrie blijft verdienen aan de medicijnen.
quote:Er bestaat allang een geneesmiddel, fharmamaffia zal dit nooit toelaten… miljarden business .. er was in italie een dokter die mensen aan genezen was die hebben ze vermoord
quote:20dagen water drinken. U lichaam eet letterlijk de slechte cellen op.
quote:Vaccinatie is moord
Doe jer oon riesurtj. Coronaviccan is vergif!quote:
Als dit het resultaat van je hogedrukspuit dan doe je denk ik toch iets niet helemaal goedquote:
Hij moet nog een standje harder.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als dit het resultaat van je hogedrukspuit dan doe je denk ik toch iets niet helemaal goed
Zet je die laatste 61 stapjes dan op blote voeten?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
9939 stappiesschoentjes kunnen wel uit.
wel meer ook. Of sokken,.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zet je die laatste 61 stapjes dan op blote voeten?
In de vorm van tortillachips jaquote:
quote:
Dit is geen goede combi denk ikquote:
ligt er aan hoe vuil het bed isquote:
Als je bed zo vies is dat je een hogedrukspuit nodig hebt kun je beter een nieuwe kopenquote:
al gedaanquote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
BED VERSCHONEN![]()
geen idee wat je allemaal uitspookt daar als dat nodig isquote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je bed zo vies is dat je een hogedrukspuit nodig hebt kun je beter een nieuwe kopen
Zo hard en korstig.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je bed zo vies is dat je een hogedrukspuit nodig hebt kun je beter een nieuwe kopen
En dan het hele bed de wasmachine in?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat fles een wasmachine heeft.
quote:
inclusief lattenbodemquote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan het hele bed de wasmachine in?
Gelukkig heb ik net gegetenquote:
Is dat niet gewoon de omhuizing van je hogedrukspuit? Misschien moet je toch even een handleiding opzoekenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je hem opvouwt komen er korsten en schilfers los zo groot als stoeptegels.
Allang laten doen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
BED VERSCHONEN![]()
Oh das wel handig op zich, dan kun je het zo oppakken, als het allemaal van die minischilfertjes waren was het een hoop meer gedoequote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je hem opvouwt komen er korsten en schilfers los zo groot als stoeptegels.
Zo'n stofwolk aan huidschilfersquote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh das wel handig op zich, dan kun je het zo oppakken, als het allemaal van die minischilfertjes waren was het een hoop meer gedoe
Wait whatquote:Hulpdiensten zoeken met man en macht naar een vrouw die mogelijk aan het bevallen is in het duingebied bij Rockanje, in Zuid-Holland. De vrouw heeft dringend medische hulp nodig.
Al gevonden zo te zienquote:
quote:Afloopbericht
WESTVOORNE 07/06/2025 20:14
Dank voor het uitkijken naa de vrouw, de politie neemt het over
https://www.burgernet.nl/burgernet/3674746
Niet per se denk ik? Dit is alleen de afronding van de publieke oproep om uit te kijken. En er staat alleen dat de politie het overneemt.quote:
Dat is zeg maar overal buiten de zandbak.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:38 schreef CherryLips het volgende:
God al dat zand op plekken waar je het niet wil.
Zandbaby.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:38 schreef CherryLips het volgende:
God al dat zand op plekken waar je het niet wil.
Vroeger was Siobhan echt een mooie vrouw....quote:
Hullie jou ook wel, met zijn drietjes tegelijk terwijl ze elkaar feliciteren van intens geluk, jij tijgert.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:48 schreef Karzai het volgende:
ik zou ze alle drie wel plat pompen maar het gaat om de muziek
Nog steedsquote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vroeger was Siobhan echt een mooie vrouw....
Al dat zand in je ontplofte mol. En dan nog zo'n zompige nageboorte met zand erop.quote:
Ja okee.quote:
Vind ik ook wel meevallen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja okee.
Die anderen zijn een stuk minder goed ouder geworden....
Het is ook niet zo bijzonder. Finland is wel een erg matige tegenstander....quote:
Woon je best op een matige plek in NL trouwens. Zou even moeten opzoeken of je daar geologisch gezien de Formatie van Twente, Kootwijk of Kreftenheye hebt, maar zand it shall bequote:
Zand op zich valt wel mee, maar niet in combinatie met natte en plakkerige dingenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woon je best op een matige plek in NL trouwens. Zou even moeten opzoeken of je daar geologisch gezien de Formatie van Twente, Kootwijk of Kreftenheye hebt, maar zand it shall be
Dat lijkt me F v Kootwijk. Stuifzand.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een groot fan van het Wekeromse Zand
Het maakt niet uit wat ze doen. Mensen zeiken toch.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:57 schreef Karzai het volgende:
ze zetten zichzelf wel een beetje neer als als een sex slaaf,
Sliert brie.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als dat lange ding uit je maag komt.
The Tin Drum.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat ie overleden is.
Ik kan nog wel een paar weken langer wachten maar GAWD moet er hard geknuffeld worden. Ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het morgen dinsdag?
Want dan ben ik eindelijk knuffelen
Ah bejje d'r weer KUT.quote:
Helemaal niks zoals gewoon lijk.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah bejje d'r weer KUT.
Wat had je gedaan?
ah ja alleen maar tegen een paar mongolen die dood moesten tegen zeggen dat ze mongolen zijn en zo. Ja heb ik ook gehad. Heel vervelend.quote:
Wimbledon en ik had de servicebeurt niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah ja alleen maar tegen een paar mongolen die dood moesten tegen zeggen dat ze mongolen zijn en zo. Ja heb ik ook gehad. Heel vervelend.
loh het lag weer aan iemand anders. Jammerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wimbledon en ik had de servicebeurt niet.
weet je dat wel zeker?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
loh het lag weer aan iemand anders. JammerJe kunt beter.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
loh het lag weer aan iemand anders. JammerJe kunt beter.
Kijk.quote:
Oh absolutely. Ik zie onze US als een zeer intelligente hoewel enigszins gestoorde kerelquote:
Dit doet me veelquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh absolutely. Ik zie onze US als een zeer intelligente hoewel enigszins gestoorde kerel
Yeah I know I know. Niet overdrijven en zo verder broquote:
helemaalquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vaak zijn de hoogbegaafde mensen ook een tikkeltje apart.,...
Nee, ik heb nog een dagje weekend.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het morgen dinsdag?
Want dan ben ik eindelijk knuffelen
Ik vind jou meer het type dat zijn tweeling opeet in de baarmoederquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien zijn we wel broertjes, een tweeling?
Altijd al gedacht.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat ik een mensenhaai ben of zo?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind jou meer het type dat zijn tweeling opeet in de baarmoeder
Gemini sowiesoquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
zou ook niet iets heel raars zijn eerlijk gezegd.quote:
Nee?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zou ook niet iets heel raars zijn eerlijk gezegd.
Wenee. Jij bent mijn gemini twin broertje. En daarom doe je meestal bijna net zo als ik.quote:
Jij bent de au, ik de gurk.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wenee. Jij bent mijn gemini twin broertje. En daarom doe je meestal bijna net zo als ik.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent de au, ik de gurk.
Ik ben de kom, jij de kommer.
Jij bent de dril, ik de kikker.
Ik ben de zalf, jij de uier.
inb4quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:32 schreef Ama het volgende:
Ik snap echt niet dat er mensen zijn die moeten kotsen door zulke films.
quote:
Thomas Acda?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh ja die inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Finkers en Kaandorp denk ik eerder
Beetje klef wel dit hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blof teksten gaan vaak nergens over. Jij post tenminste iets zinnigs..quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:44 schreef UitStraling het volgende:
Of BLØF,
De lichte wijngaard, aan het gouden strand,
Ondergaande zon tot aan jouw zachte bijdehand,
Je adem als warme groene thee,
De gammele keukentrap geeft echt niet mee,
Waar ik naar je kan staren, als Zeeuwse karpers naar mosselen,
Hoe kan ik nou jou als haring in hemelsnaam hosselen.
Ik zie kansen voor de Foqueville band.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Blof teksten gaan vaak nergens over. Jij post tenminste iets zinnigs..
Een goed verhaalquote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij Blof denk ik eerder aan
Als ik jou zie denk ik aan een kast
Want ik sta weer in de file vast
Jij zit thuis op de bank
Ik sla met een spijker op de plank
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een goed verhaal
Paskal is kaal
Vraag het maar later
In de zee zit water
Heb je even voor mij?quote:Op zondag 8 juni 2025 00:08 schreef LTVDK het volgende:
Sowieso Nederlandstalige nummers
Jij bent de zon - De zon is opgebouwd uit zeer heet plasma. Ze bevat ruim 99% van de materie van het zonnestelsel, voornamelijk waterstof en helium.[2] Het binnenste deel van de zon is zo heet en dicht dat er kernfusie plaatsvindt: iedere seconde wordt er ongeveer 600 miljoen ton waterstof omgezet in helium.
Jij bent de zee - De geur van de zee is door iedereen gekend. Maar zout zeewater is eigenlijk geurloos. De geur die door iedereen is gekend komt eigenlijk van enerzijds bacteriën en anderzijds algen. Het gas dimethylsulfide, dat voortkomt uit bacteriën die dode algen, plankton en zeewier opeten, is de belangrijkste factor om tot de ‘zeegeur’ te komen.
Jij bent de liefde - Liefde is diepe acceptatie van en genegenheid voor, welgezindheid tot of toewijding voor een ander, of eventueel zichzelf. Het kan ook betrekking hebben op een dier, zaak of voorwerp. Eveneens kan liefde gevoeld worden voor handelingen, zoals een ambacht, vak, sport en bezigheid.
Ga met me mee - Nee bedankt
quote:
Klinkt ook wel een tikkeltje als een obsessieve stalkerquote:Maak wat tijd voor me vrij
Ieder uur van de dag
Denk ik steeds aan jouw lach
Alleen jij maakt me blij
Maak wat tijd voor me vrij
Zeg me wat ik moet doen
Want ik wacht op die zoen
Kom vanavond bij mij
< Inspecteert uniform.quote:Op zondag 8 juni 2025 02:23 schreef Flory- het volgende:
Damn, ik moet allang slapen maar @:Shii en @:Gast_op_Afstand_GOA blijven goeie muziek posten
Beter goede muziekquote:Op zondag 8 juni 2025 02:23 schreef Flory- het volgende:
Damn, ik moet allang slapen maar @:Shii en @:Gast_op_Afstand_GOA blijven goeie muziek posten
Is ook zoquote:Op zondag 8 juni 2025 02:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Beter goede muziekals ellendige nieuwsberichten.
quote:Op zondag 8 juni 2025 02:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Beter goede muziekals ellendige nieuwsberichten.
quote:Op zondag 8 juni 2025 03:31 schreef bitterbal het volgende:
Zo jetlag slaat weer toe. Moet opstaan want zo afgesproken maar koste echt moeite
Wanneer ik zin hebquote:Op zondag 8 juni 2025 05:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bedenk je maar daar je op een tropisch eiland zit.
Wanneer begint muay Thai?
Dat vroeg ik mezelf net ook af.quote:
Ben je dan niet bang dat je gedeporteerd gaat worden?quote:Op zondag 8 juni 2025 05:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wanneer ik zin hebmisschien volgende week. Durf eigenlijk ook niet omdat ik zo'n slechte conditie ben
waarom ben je al wakker?
https://youtube.com/shorts/sdKUvjBbevEquote:Op zondag 8 juni 2025 08:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat je gedeporteerd gaat worden?
Wat een moves heeft die man!quote:Op zondag 8 juni 2025 08:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/sdKUvjBbevE
neequote:Op zondag 8 juni 2025 08:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat je gedeporteerd gaat worden?
quote:Op zondag 8 juni 2025 08:36 schreef rival het volgende:
Nee, ik heb broodjes uit de oven met beenham en een honingmosterdsausje
nou heb hier net buiten wat schoon gemaakt vanwege mieren en zweet mij nu de tandjes. Maar vandaag vind ik het eigenlijk niet zo warm buitenquote:Op zondag 8 juni 2025 08:49 schreef Recce het volgende:
[..]Ben je wel blij dat je weer in de hitte bent?
Hmm, misschien een vestje aan dan zo? Anders vat je kou.quote:Op zondag 8 juni 2025 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heb hier net buiten wat schoon gemaakt vanwege mieren en zweet mij nu de tandjes. Maar vandaag vind ik het eigenlijk niet zo warm buiten
ja was ik vergetenquote:Op zondag 8 juni 2025 08:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, misschien een vestje aan dan zo? Anders vat je kou.
Geen snacks meer neerleggen, blijven zowel de mieren als de blafferts wegquote:
Dan krijg je weer andere beesten. Olifanten of zo.quote:Op zondag 8 juni 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen snacks meer neerleggen, blijven zowel de mieren als de blafferts weg
Die zijn wel leuker denk ikquote:Op zondag 8 juni 2025 09:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan krijg je weer andere beesten. Olifanten of zo.
Beestjes verdienen ook snacks tochquote:Op zondag 8 juni 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen snacks meer neerleggen, blijven zowel de mieren als de blafferts weg
Hebben ze er wel netjes om gevraagd?quote:
32 graden. Niet zo warm.quote:Op zondag 8 juni 2025 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heb hier net buiten wat schoon gemaakt vanwege mieren en zweet mij nu de tandjes. Maar vandaag vind ik het eigenlijk niet zo warm buiten
toevallig, ik heb net ontbijt gepaktquote:Op zondag 8 juni 2025 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, tijd om uit bed te komen en te ontbijten.
Denk dat je toch met handschoenen aan moet gaan slapen om al die pinkprikjes te voorkomenquote:
Hmm, ja, misschien dat maar eens proberen inderdaad. Dan gaan ze vast in m'n kleine tenen prikken.quote:Op zondag 8 juni 2025 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je toch met handschoenen aan moet gaan slapen om al die pinkprikjes te voorkomen
quote:Op zondag 8 juni 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Eeuhm, Bal, je kunt weer terugkomen.
Is het hier straks warmer dan in Thailandquote:Op zondag 8 juni 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
@CherryLips Check deze ellendequote:Op zondag 8 juni 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op zondag 8 juni 2025 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:nattekat staat je mobiele airco al klaar?
En dan lekker heel de dag broeien en 's avonds onweerquote:Op zondag 8 juni 2025 09:32 schreef Recce het volgende:
De kans dat het echt zo warm wordt is niet heel groot hoor, waarschijnlijk gaat het meer richting de 30 graden worden.
Ja, maar vandaag 14quote:Op zondag 8 juni 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
nog steeds 15 graden te warmquote:Op zondag 8 juni 2025 09:32 schreef Recce het volgende:
De kans dat het echt zo warm wordt is niet heel groot hoor, waarschijnlijk gaat het meer richting de 30 graden worden.
Ja want 30 graden is niet warm..quote:Op zondag 8 juni 2025 09:32 schreef Recce het volgende:
Zeer jammerlijk.quote:Op zondag 8 juni 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, vind/vond het een oude mannen merk. En die rebranding begreep ik helemaal niks van, nu heb ik geen idee aan wie ze willen verkopen.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen hier die Jaguar rijden of hebben gereden?
Ik lees dat ze hun verkopen met 98% zijn gedaald na hun rebranding.
Je zal maar een nieuwe baan moeten zoeken als marketing deskundige nadat je eigenhandig een megabedrijf als Jaguar hebt gesloopt, hahaha.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, vind/vond het een oude mannen merk. En die rebranding begreep ik helemaal niks van, nu heb ik geen idee aan wie ze willen verkopen.
Dat is al tijden zo? Als ik met de fiets in Gronau terechtkom, is het daar op sommige plekken een soort ghetto met autowrakken op de stoep en vervallen huizen etc.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Wtf heeft Duitsland gedaan?
Moet wat ophalen in midden Duitsland, ga er af bij een autohof. Helemaal vol nigerianen met guccitasjes die videobellen daar binnen.
De stadjes zijn een puinhoop, de wegen liggen allemaal open.
What a mesh
Dat is al jaren zo. Vroeger ging ik graag even naar München met de trein, en sinds een jaar of 8 kon je daar ineens niet meer normaal over het station lopen, werd de hele tijd lastig gevallen. Zonde.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Wtf heeft Duitsland gedaan?
Moet wat ophalen in midden Duitsland, ga er af bij een autohof. Helemaal vol nigerianen met guccitasjes die videobellen daar binnen.
De stadjes zijn een puinhoop, de wegen liggen allemaal open.
What a mesh
Das niet goed niequote:Op zondag 8 juni 2025 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is al tijden zo? Als ik met de fiets in Gronau terechtkom, is het daar op sommige plekken een soort ghetto met autowrakken op de stoep en vervallen huizen etc.
München kwam ik vaak met de motor, mooie stad (toen)quote:Op zondag 8 juni 2025 10:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. Vroeger ging ik graag even naar München met de trein, en sinds een jaar of 8 kon je daar ineens niet meer normaal over het station lopen, werd de hele tijd lastig gevallen. Zonde.
quote:Op zondag 8 juni 2025 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is al tijden zo? Als ik met de fiets in Gronau terechtkom, is het daar op sommige plekken een soort ghetto met autowrakken op de stoep en vervallen huizen etc.
Jaguar is tegenwoordig voor negers, kerels in jurkjes en vrouwen met 'n piel en een mannengezicht.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen hier die Jaguar rijden of hebben gereden?
Ik lees dat ze hun verkopen met 98% zijn gedaald na hun rebranding.
Ja, er gaat daar iets niet helemaal goed.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dacht dat het vooral in grote steden was, maar blijkbaar overal dus.
Zie je kansen voor je eigen bedrijf ?quote:Op zondag 8 juni 2025 10:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Duitsland verarmd snel, verloederd.
Bomvol moslims uit andere culturen
Industrie kakt totaal in.
Behalve defensie, dat wordt enorm opgepompt.
What could go wrong ?
Ik las dat die moffen weer het sterkste leger van Europa willen.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Bomvol moslims uit andere culturen.
Extreem rechts heeft een opmars.
Elke week wel een nieuwe steek partij
What could go wrong ?
Met warmtepompen begin je niet zoveel tegen buitenlanders.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie je kansen voor je eigen bedrijf ?
Raar dat de industrie in kakt met al die nieuwe hardwerkende migranten, hier ga ik eens over nadenken.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Bomvol moslims uit andere culturen.
Extreem rechts heeft een opmars.
Elke week wel een nieuwe steek partij
What could go wrong ?
doe niet zo raarquote:Op zondag 8 juni 2025 10:19 schreef Ama het volgende:
Lui pyjama dagje vandaag.Supermarkt is toch dicht en het regent de hele tijd dus dik prima zo.
Los is een opportunist. Die heeft vast ook een certificering om met gassen te werken.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Met warmtepompen begin je niet zoveel tegen buitenlanders.
Meest dichtbijzijnde dat hier open is, is geloof ik op 12 km.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:21 schreef mschol het volgende:
[..]
doe niet zo raar
gewoon open , net als het winkelcentrum en de bouwmarkten![]()
hier dan
flashback naar jaren 90quote:Op zondag 8 juni 2025 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meest dichtbijzijnde dat hier open is, is geloof ik op 12 km.
Ja maar ik woon niet in de bewoonde wereld schijnbaar.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:21 schreef mschol het volgende:
[..]
doe niet zo raar
gewoon open , net als het winkelcentrum en de bouwmarkten![]()
hier dan
Ja, daar was ik al bang voor.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Los is een opportunist. Die heeft vast ook een certificering om met gassen te werken.
Het was de Arbeiderspartij in Duitsland die dit grapje eerder maakte.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Los is een opportunist. Die heeft vast ook een certificering om met gassen te werken.
quote:Op zondag 8 juni 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Die wil vast helpen.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:20 schreef Ama het volgende:
Vanmiddag even mijn nieuwe LEGO setje in elkaar knutselen. Ben benieuwd of dat te doen is met de kat in mijn bij zijn.
In oktober kans om een stem uit te brengen op een partij die bewezen resultaat kan boeken dan.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het was de Arbeiderspartij in Duitsland die dit grapje eerder maakte.
De mensen met die grappen zijn tevens de oorzaak.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het was de Arbeiderspartij in Duitsland die dit grapje eerder maakte.
Ik ben niet zo voor onze vorm van polder-democratie en ik zie meer in een beroepskabinet, weg met Sjaan van de poffertjeskraam.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In oktober kans om een stem uit te brengen op een partij die bewezen resultaat kan boeken dan.
Zoals het kabinet Balkenende 1 met de LPF? Die hielden het 87 dagen vol. Nóg minder dan het kabinet Schoof.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben niet zo voor onze vorm van polder-democratie en ik zie meer in een beroepskabinet, weg met Sjaan van de poffertjeskraam.
Ik ook. Maar dat gaat (ook) niet werken helaas. De grote belofte van onze politiek vernieuwer Omzigt was dat het vorige kabinet dat zou worden.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben niet zo voor onze vorm van polder-democratie en ik zie meer in een beroepskabinet, weg met Sjaan van de poffertjeskraam.
😑quote:Op zondag 8 juni 2025 10:33 schreef mschol het volgende:
[..]
*kijk je moet dit stukje hebben "
[ afbeelding ]
Nou ja het is natuurlijk ronduit belachelijk dat bijvoorbeeld een zustertje de complete Gezondheidszorg in Nederland onder zich krijgt omdat ze toevallig politieke idealen heeft.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals het kabinet Balkenende 1 met de LPF? Die hielden het 87 dagen vol. Nóg minder dan het kabinet Schoof.
Die kun je gewoon eraf knippen die dop.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*pakt glas, pakt fles, draait dop eraf.
*schenkt drinken in.
*heeft ruzie met de dop tijdens het weer op de fles draaien.
Ik heb er sowieso niet om gevraagd dat ie vast erop zit.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kun je gewoon eraf knippen die dop.
In ieder geval niet op GroenLinks-PvdA stemmen dan.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb er sowieso niet om gevraagd dat ie vast erop zit.
Geloof niet dat zij het hebben ingevoerd.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In ieder geval niet op GroenLinks-PvdA stemmen dan.
Evengoed niet op stemmen.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geloof niet dat zij het hebben ingevoerd.
Dan blijft er wel heel weinig over.quote:
Ik knop die doppen altijd los en als ik er honderd heb verzameld dan ga ik naar een natuurgebied en gooi ze daar neer.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geloof niet dat zij het hebben ingevoerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |