nog steeds 15 graden te warmquote:Op zondag 8 juni 2025 09:32 schreef Recce het volgende:
De kans dat het echt zo warm wordt is niet heel groot hoor, waarschijnlijk gaat het meer richting de 30 graden worden.
Ja want 30 graden is niet warm..quote:Op zondag 8 juni 2025 09:32 schreef Recce het volgende:
De kans dat het echt zo warm wordt is niet heel groot hoor, waarschijnlijk gaat het meer richting de 30 graden worden.
Zeer jammerlijk.quote:Op zondag 8 juni 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Eeuhm, Bal, je kunt weer terugkomen.
Nee, vind/vond het een oude mannen merk. En die rebranding begreep ik helemaal niks van, nu heb ik geen idee aan wie ze willen verkopen.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen hier die Jaguar rijden of hebben gereden?
Ik lees dat ze hun verkopen met 98% zijn gedaald na hun rebranding.
Je zal maar een nieuwe baan moeten zoeken als marketing deskundige nadat je eigenhandig een megabedrijf als Jaguar hebt gesloopt, hahaha.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, vind/vond het een oude mannen merk. En die rebranding begreep ik helemaal niks van, nu heb ik geen idee aan wie ze willen verkopen.
Dat is al tijden zo? Als ik met de fiets in Gronau terechtkom, is het daar op sommige plekken een soort ghetto met autowrakken op de stoep en vervallen huizen etc.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Wtf heeft Duitsland gedaan?
Moet wat ophalen in midden Duitsland, ga er af bij een autohof. Helemaal vol nigerianen met guccitasjes die videobellen daar binnen.
De stadjes zijn een puinhoop, de wegen liggen allemaal open.
What a mesh
Dat is al jaren zo. Vroeger ging ik graag even naar München met de trein, en sinds een jaar of 8 kon je daar ineens niet meer normaal over het station lopen, werd de hele tijd lastig gevallen. Zonde.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Wtf heeft Duitsland gedaan?
Moet wat ophalen in midden Duitsland, ga er af bij een autohof. Helemaal vol nigerianen met guccitasjes die videobellen daar binnen.
De stadjes zijn een puinhoop, de wegen liggen allemaal open.
What a mesh
Das niet goed niequote:Op zondag 8 juni 2025 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is al tijden zo? Als ik met de fiets in Gronau terechtkom, is het daar op sommige plekken een soort ghetto met autowrakken op de stoep en vervallen huizen etc.
München kwam ik vaak met de motor, mooie stad (toen)quote:Op zondag 8 juni 2025 10:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. Vroeger ging ik graag even naar München met de trein, en sinds een jaar of 8 kon je daar ineens niet meer normaal over het station lopen, werd de hele tijd lastig gevallen. Zonde.
quote:Op zondag 8 juni 2025 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is al tijden zo? Als ik met de fiets in Gronau terechtkom, is het daar op sommige plekken een soort ghetto met autowrakken op de stoep en vervallen huizen etc.
Jaguar is tegenwoordig voor negers, kerels in jurkjes en vrouwen met 'n piel en een mannengezicht.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen hier die Jaguar rijden of hebben gereden?
Ik lees dat ze hun verkopen met 98% zijn gedaald na hun rebranding.
Ja, er gaat daar iets niet helemaal goed.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dacht dat het vooral in grote steden was, maar blijkbaar overal dus.
Zie je kansen voor je eigen bedrijf ?quote:Op zondag 8 juni 2025 10:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Duitsland verarmd snel, verloederd.
Bomvol moslims uit andere culturen
Industrie kakt totaal in.
Behalve defensie, dat wordt enorm opgepompt.
What could go wrong ?
Ik las dat die moffen weer het sterkste leger van Europa willen.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Duitsland verarmd snel, verloederd.
Bomvol moslims uit andere culturen.
Extreem rechts heeft een opmars.
Elke week wel een nieuwe steek partij
Industrie kakt totaal in.
Behalve defensie, dat wordt enorm opgepompt.
What could go wrong ?
Met warmtepompen begin je niet zoveel tegen buitenlanders.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie je kansen voor je eigen bedrijf ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |