neequote:Op zondag 8 juni 2025 08:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat je gedeporteerd gaat worden?
quote:Op zondag 8 juni 2025 08:36 schreef rival het volgende:
Nee, ik heb broodjes uit de oven met beenham en een honingmosterdsausje
nou heb hier net buiten wat schoon gemaakt vanwege mieren en zweet mij nu de tandjes. Maar vandaag vind ik het eigenlijk niet zo warm buitenquote:Op zondag 8 juni 2025 08:49 schreef Recce het volgende:
[..]Ben je wel blij dat je weer in de hitte bent?
Hmm, misschien een vestje aan dan zo? Anders vat je kou.quote:Op zondag 8 juni 2025 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heb hier net buiten wat schoon gemaakt vanwege mieren en zweet mij nu de tandjes. Maar vandaag vind ik het eigenlijk niet zo warm buiten
ja was ik vergetenquote:Op zondag 8 juni 2025 08:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, misschien een vestje aan dan zo? Anders vat je kou.
Geen snacks meer neerleggen, blijven zowel de mieren als de blafferts wegquote:
Dan krijg je weer andere beesten. Olifanten of zo.quote:Op zondag 8 juni 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen snacks meer neerleggen, blijven zowel de mieren als de blafferts weg
Die zijn wel leuker denk ikquote:Op zondag 8 juni 2025 09:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan krijg je weer andere beesten. Olifanten of zo.
Beestjes verdienen ook snacks tochquote:Op zondag 8 juni 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen snacks meer neerleggen, blijven zowel de mieren als de blafferts weg
Hebben ze er wel netjes om gevraagd?quote:
32 graden. Niet zo warm.quote:Op zondag 8 juni 2025 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heb hier net buiten wat schoon gemaakt vanwege mieren en zweet mij nu de tandjes. Maar vandaag vind ik het eigenlijk niet zo warm buiten
toevallig, ik heb net ontbijt gepaktquote:Op zondag 8 juni 2025 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, tijd om uit bed te komen en te ontbijten.
Denk dat je toch met handschoenen aan moet gaan slapen om al die pinkprikjes te voorkomenquote:
Hmm, ja, misschien dat maar eens proberen inderdaad. Dan gaan ze vast in m'n kleine tenen prikken.quote:Op zondag 8 juni 2025 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je toch met handschoenen aan moet gaan slapen om al die pinkprikjes te voorkomen
quote:Op zondag 8 juni 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Eeuhm, Bal, je kunt weer terugkomen.
Is het hier straks warmer dan in Thailandquote:Op zondag 8 juni 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
@CherryLips Check deze ellendequote:Op zondag 8 juni 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op zondag 8 juni 2025 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:nattekat staat je mobiele airco al klaar?
En dan lekker heel de dag broeien en 's avonds onweerquote:Op zondag 8 juni 2025 09:32 schreef Recce het volgende:
De kans dat het echt zo warm wordt is niet heel groot hoor, waarschijnlijk gaat het meer richting de 30 graden worden.
Ja, maar vandaag 14quote:Op zondag 8 juni 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
nog steeds 15 graden te warmquote:Op zondag 8 juni 2025 09:32 schreef Recce het volgende:
De kans dat het echt zo warm wordt is niet heel groot hoor, waarschijnlijk gaat het meer richting de 30 graden worden.
Ja want 30 graden is niet warm..quote:Op zondag 8 juni 2025 09:32 schreef Recce het volgende:
Zeer jammerlijk.quote:Op zondag 8 juni 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, vind/vond het een oude mannen merk. En die rebranding begreep ik helemaal niks van, nu heb ik geen idee aan wie ze willen verkopen.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen hier die Jaguar rijden of hebben gereden?
Ik lees dat ze hun verkopen met 98% zijn gedaald na hun rebranding.
Je zal maar een nieuwe baan moeten zoeken als marketing deskundige nadat je eigenhandig een megabedrijf als Jaguar hebt gesloopt, hahaha.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, vind/vond het een oude mannen merk. En die rebranding begreep ik helemaal niks van, nu heb ik geen idee aan wie ze willen verkopen.
Dat is al tijden zo? Als ik met de fiets in Gronau terechtkom, is het daar op sommige plekken een soort ghetto met autowrakken op de stoep en vervallen huizen etc.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Wtf heeft Duitsland gedaan?
Moet wat ophalen in midden Duitsland, ga er af bij een autohof. Helemaal vol nigerianen met guccitasjes die videobellen daar binnen.
De stadjes zijn een puinhoop, de wegen liggen allemaal open.
What a mesh
Dat is al jaren zo. Vroeger ging ik graag even naar München met de trein, en sinds een jaar of 8 kon je daar ineens niet meer normaal over het station lopen, werd de hele tijd lastig gevallen. Zonde.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Wtf heeft Duitsland gedaan?
Moet wat ophalen in midden Duitsland, ga er af bij een autohof. Helemaal vol nigerianen met guccitasjes die videobellen daar binnen.
De stadjes zijn een puinhoop, de wegen liggen allemaal open.
What a mesh
Das niet goed niequote:Op zondag 8 juni 2025 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is al tijden zo? Als ik met de fiets in Gronau terechtkom, is het daar op sommige plekken een soort ghetto met autowrakken op de stoep en vervallen huizen etc.
München kwam ik vaak met de motor, mooie stad (toen)quote:Op zondag 8 juni 2025 10:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. Vroeger ging ik graag even naar München met de trein, en sinds een jaar of 8 kon je daar ineens niet meer normaal over het station lopen, werd de hele tijd lastig gevallen. Zonde.
quote:Op zondag 8 juni 2025 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is al tijden zo? Als ik met de fiets in Gronau terechtkom, is het daar op sommige plekken een soort ghetto met autowrakken op de stoep en vervallen huizen etc.
Jaguar is tegenwoordig voor negers, kerels in jurkjes en vrouwen met 'n piel en een mannengezicht.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen hier die Jaguar rijden of hebben gereden?
Ik lees dat ze hun verkopen met 98% zijn gedaald na hun rebranding.
Ja, er gaat daar iets niet helemaal goed.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dacht dat het vooral in grote steden was, maar blijkbaar overal dus.
Zie je kansen voor je eigen bedrijf ?quote:Op zondag 8 juni 2025 10:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Duitsland verarmd snel, verloederd.
Bomvol moslims uit andere culturen
Industrie kakt totaal in.
Behalve defensie, dat wordt enorm opgepompt.
What could go wrong ?
Ik las dat die moffen weer het sterkste leger van Europa willen.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Bomvol moslims uit andere culturen.
Extreem rechts heeft een opmars.
Elke week wel een nieuwe steek partij
What could go wrong ?
Met warmtepompen begin je niet zoveel tegen buitenlanders.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie je kansen voor je eigen bedrijf ?
Raar dat de industrie in kakt met al die nieuwe hardwerkende migranten, hier ga ik eens over nadenken.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Bomvol moslims uit andere culturen.
Extreem rechts heeft een opmars.
Elke week wel een nieuwe steek partij
What could go wrong ?
doe niet zo raarquote:Op zondag 8 juni 2025 10:19 schreef Ama het volgende:
Lui pyjama dagje vandaag.Supermarkt is toch dicht en het regent de hele tijd dus dik prima zo.
Los is een opportunist. Die heeft vast ook een certificering om met gassen te werken.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Met warmtepompen begin je niet zoveel tegen buitenlanders.
Meest dichtbijzijnde dat hier open is, is geloof ik op 12 km.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:21 schreef mschol het volgende:
[..]
doe niet zo raar
gewoon open , net als het winkelcentrum en de bouwmarkten![]()
hier dan
flashback naar jaren 90quote:Op zondag 8 juni 2025 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meest dichtbijzijnde dat hier open is, is geloof ik op 12 km.
Ja maar ik woon niet in de bewoonde wereld schijnbaar.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:21 schreef mschol het volgende:
[..]
doe niet zo raar
gewoon open , net als het winkelcentrum en de bouwmarkten![]()
hier dan
Ja, daar was ik al bang voor.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Los is een opportunist. Die heeft vast ook een certificering om met gassen te werken.
Het was de Arbeiderspartij in Duitsland die dit grapje eerder maakte.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Los is een opportunist. Die heeft vast ook een certificering om met gassen te werken.
quote:Op zondag 8 juni 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Die wil vast helpen.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:20 schreef Ama het volgende:
Vanmiddag even mijn nieuwe LEGO setje in elkaar knutselen. Ben benieuwd of dat te doen is met de kat in mijn bij zijn.
In oktober kans om een stem uit te brengen op een partij die bewezen resultaat kan boeken dan.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het was de Arbeiderspartij in Duitsland die dit grapje eerder maakte.
De mensen met die grappen zijn tevens de oorzaak.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het was de Arbeiderspartij in Duitsland die dit grapje eerder maakte.
Ik ben niet zo voor onze vorm van polder-democratie en ik zie meer in een beroepskabinet, weg met Sjaan van de poffertjeskraam.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In oktober kans om een stem uit te brengen op een partij die bewezen resultaat kan boeken dan.
Zoals het kabinet Balkenende 1 met de LPF? Die hielden het 87 dagen vol. Nóg minder dan het kabinet Schoof.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben niet zo voor onze vorm van polder-democratie en ik zie meer in een beroepskabinet, weg met Sjaan van de poffertjeskraam.
Ik ook. Maar dat gaat (ook) niet werken helaas. De grote belofte van onze politiek vernieuwer Omzigt was dat het vorige kabinet dat zou worden.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben niet zo voor onze vorm van polder-democratie en ik zie meer in een beroepskabinet, weg met Sjaan van de poffertjeskraam.
😑quote:Op zondag 8 juni 2025 10:33 schreef mschol het volgende:
[..]
*kijk je moet dit stukje hebben "
[ afbeelding ]
Nou ja het is natuurlijk ronduit belachelijk dat bijvoorbeeld een zustertje de complete Gezondheidszorg in Nederland onder zich krijgt omdat ze toevallig politieke idealen heeft.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals het kabinet Balkenende 1 met de LPF? Die hielden het 87 dagen vol. Nóg minder dan het kabinet Schoof.
Die kun je gewoon eraf knippen die dop.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*pakt glas, pakt fles, draait dop eraf.
*schenkt drinken in.
*heeft ruzie met de dop tijdens het weer op de fles draaien.
Ik heb er sowieso niet om gevraagd dat ie vast erop zit.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kun je gewoon eraf knippen die dop.
In ieder geval niet op GroenLinks-PvdA stemmen dan.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb er sowieso niet om gevraagd dat ie vast erop zit.
Geloof niet dat zij het hebben ingevoerd.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In ieder geval niet op GroenLinks-PvdA stemmen dan.
Evengoed niet op stemmen.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geloof niet dat zij het hebben ingevoerd.
Dan blijft er wel heel weinig over.quote:
Ik knop die doppen altijd los en als ik er honderd heb verzameld dan ga ik naar een natuurgebied en gooi ze daar neer.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geloof niet dat zij het hebben ingevoerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |