neequote:Op zondag 8 juni 2025 08:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat je gedeporteerd gaat worden?
quote:Op zondag 8 juni 2025 08:36 schreef rival het volgende:
Nee, ik heb broodjes uit de oven met beenham en een honingmosterdsausje
nou heb hier net buiten wat schoon gemaakt vanwege mieren en zweet mij nu de tandjes. Maar vandaag vind ik het eigenlijk niet zo warm buitenquote:Op zondag 8 juni 2025 08:49 schreef Recce het volgende:
[..]Ben je wel blij dat je weer in de hitte bent?
Hmm, misschien een vestje aan dan zo? Anders vat je kou.quote:Op zondag 8 juni 2025 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heb hier net buiten wat schoon gemaakt vanwege mieren en zweet mij nu de tandjes. Maar vandaag vind ik het eigenlijk niet zo warm buiten
ja was ik vergetenquote:Op zondag 8 juni 2025 08:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, misschien een vestje aan dan zo? Anders vat je kou.
Geen snacks meer neerleggen, blijven zowel de mieren als de blafferts wegquote:
Dan krijg je weer andere beesten. Olifanten of zo.quote:Op zondag 8 juni 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen snacks meer neerleggen, blijven zowel de mieren als de blafferts weg
Die zijn wel leuker denk ikquote:Op zondag 8 juni 2025 09:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan krijg je weer andere beesten. Olifanten of zo.
Beestjes verdienen ook snacks tochquote:Op zondag 8 juni 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen snacks meer neerleggen, blijven zowel de mieren als de blafferts weg
Hebben ze er wel netjes om gevraagd?quote:
32 graden. Niet zo warm.quote:Op zondag 8 juni 2025 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heb hier net buiten wat schoon gemaakt vanwege mieren en zweet mij nu de tandjes. Maar vandaag vind ik het eigenlijk niet zo warm buiten
toevallig, ik heb net ontbijt gepaktquote:Op zondag 8 juni 2025 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, tijd om uit bed te komen en te ontbijten.
Denk dat je toch met handschoenen aan moet gaan slapen om al die pinkprikjes te voorkomenquote:
Hmm, ja, misschien dat maar eens proberen inderdaad. Dan gaan ze vast in m'n kleine tenen prikken.quote:Op zondag 8 juni 2025 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je toch met handschoenen aan moet gaan slapen om al die pinkprikjes te voorkomen
quote:Op zondag 8 juni 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Eeuhm, Bal, je kunt weer terugkomen.
Is het hier straks warmer dan in Thailandquote:Op zondag 8 juni 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
@CherryLips Check deze ellendequote:Op zondag 8 juni 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op zondag 8 juni 2025 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:nattekat staat je mobiele airco al klaar?
En dan lekker heel de dag broeien en 's avonds onweerquote:Op zondag 8 juni 2025 09:32 schreef Recce het volgende:
De kans dat het echt zo warm wordt is niet heel groot hoor, waarschijnlijk gaat het meer richting de 30 graden worden.
Ja, maar vandaag 14quote:Op zondag 8 juni 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
nog steeds 15 graden te warmquote:Op zondag 8 juni 2025 09:32 schreef Recce het volgende:
De kans dat het echt zo warm wordt is niet heel groot hoor, waarschijnlijk gaat het meer richting de 30 graden worden.
Ja want 30 graden is niet warm..quote:Op zondag 8 juni 2025 09:32 schreef Recce het volgende:
Zeer jammerlijk.quote:Op zondag 8 juni 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, vind/vond het een oude mannen merk. En die rebranding begreep ik helemaal niks van, nu heb ik geen idee aan wie ze willen verkopen.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen hier die Jaguar rijden of hebben gereden?
Ik lees dat ze hun verkopen met 98% zijn gedaald na hun rebranding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |