Heb je even voor mij?quote:Op zondag 8 juni 2025 00:08 schreef LTVDK het volgende:
Sowieso Nederlandstalige nummers
Jij bent de zon - De zon is opgebouwd uit zeer heet plasma. Ze bevat ruim 99% van de materie van het zonnestelsel, voornamelijk waterstof en helium.[2] Het binnenste deel van de zon is zo heet en dicht dat er kernfusie plaatsvindt: iedere seconde wordt er ongeveer 600 miljoen ton waterstof omgezet in helium.
Jij bent de zee - De geur van de zee is door iedereen gekend. Maar zout zeewater is eigenlijk geurloos. De geur die door iedereen is gekend komt eigenlijk van enerzijds bacteriën en anderzijds algen. Het gas dimethylsulfide, dat voortkomt uit bacteriën die dode algen, plankton en zeewier opeten, is de belangrijkste factor om tot de ‘zeegeur’ te komen.
Jij bent de liefde - Liefde is diepe acceptatie van en genegenheid voor, welgezindheid tot of toewijding voor een ander, of eventueel zichzelf. Het kan ook betrekking hebben op een dier, zaak of voorwerp. Eveneens kan liefde gevoeld worden voor handelingen, zoals een ambacht, vak, sport en bezigheid.
Ga met me mee - Nee bedankt
quote:
Klinkt ook wel een tikkeltje als een obsessieve stalkerquote:Maak wat tijd voor me vrij
Ieder uur van de dag
Denk ik steeds aan jouw lach
Alleen jij maakt me blij
Maak wat tijd voor me vrij
Zeg me wat ik moet doen
Want ik wacht op die zoen
Kom vanavond bij mij
< Inspecteert uniform.quote:Op zondag 8 juni 2025 02:23 schreef Flory- het volgende:
Damn, ik moet allang slapen maar @:Shii en @:Gast_op_Afstand_GOA blijven goeie muziek posten
Beter goede muziekquote:Op zondag 8 juni 2025 02:23 schreef Flory- het volgende:
Damn, ik moet allang slapen maar @:Shii en @:Gast_op_Afstand_GOA blijven goeie muziek posten
Is ook zoquote:Op zondag 8 juni 2025 02:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Beter goede muziekals ellendige nieuwsberichten.
quote:Op zondag 8 juni 2025 02:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Beter goede muziekals ellendige nieuwsberichten.
quote:Op zondag 8 juni 2025 03:31 schreef bitterbal het volgende:
Zo jetlag slaat weer toe. Moet opstaan want zo afgesproken maar koste echt moeite
Wanneer ik zin hebquote:Op zondag 8 juni 2025 05:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bedenk je maar daar je op een tropisch eiland zit.
Wanneer begint muay Thai?
Dat vroeg ik mezelf net ook af.quote:
Ben je dan niet bang dat je gedeporteerd gaat worden?quote:Op zondag 8 juni 2025 05:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wanneer ik zin hebmisschien volgende week. Durf eigenlijk ook niet omdat ik zo'n slechte conditie ben
waarom ben je al wakker?
https://youtube.com/shorts/sdKUvjBbevEquote:Op zondag 8 juni 2025 08:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat je gedeporteerd gaat worden?
Wat een moves heeft die man!quote:Op zondag 8 juni 2025 08:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/sdKUvjBbevE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |