Die was nu niet vol?quote:
Ja dat is dan weer jouw probleemquote:
Ja het is net 18:45, tijd om de keuken in te gaanquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:44 schreef bitterbal het volgende:
joehoe slaaaaaap waar ben je
zou ik het in rotterdam vergeten zijn?
wat ga je eten?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is net 18:45, tijd om de keuken in te gaan
Moet ik even gaan kijken?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:44 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat ie nog op het nachtkastje daar ligt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:44 schreef bitterbal het volgende:
Had een verspakketje burrito's voor een euro bij de AH gehaaldquote:
dat zou echt heel naar zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Denk dat ie nog op het nachtkastje daar ligt.
Ja, alles ligt altijd op jouw bankquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil je dat doen? misschien ligt het op de bank. Had alles daar klaargelegd namelijk
wat doe je dan ipv die bonen? Das toch juist de vullingquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had een verspakketje burrito's voor een euro bij de AH gehaaldGa hem wel maken zonder de bonen en kaas https://www.ah.nl/product(...)-burritos-verspakket
nu is die leeg behalve dan misschien mijn slaapquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, alles ligt altijd op jouw bank
Zit al gehakt, paprika's, uiten, tomaten, knoflook, peper inquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat doe je dan ipv van die bonen? Das toch juist de vulling
ahquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit al gehakt, paprika's, uiten, tomaten, knoflook, peper in
Jawel, kruidenmengel wat er in zitquote:
Nee. Die viel bijna toen ik thuis was uit. Gelukkig valt er met deze fiets ook prima te fietsen zonder accuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |