Het is ook niet zo bijzonder. Finland is wel een erg matige tegenstander....quote:
Woon je best op een matige plek in NL trouwens. Zou even moeten opzoeken of je daar geologisch gezien de Formatie van Twente, Kootwijk of Kreftenheye hebt, maar zand it shall bequote:
Zand op zich valt wel mee, maar niet in combinatie met natte en plakkerige dingenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woon je best op een matige plek in NL trouwens. Zou even moeten opzoeken of je daar geologisch gezien de Formatie van Twente, Kootwijk of Kreftenheye hebt, maar zand it shall be
Dat lijkt me F v Kootwijk. Stuifzand.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een groot fan van het Wekeromse Zand
Het maakt niet uit wat ze doen. Mensen zeiken toch.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:57 schreef Karzai het volgende:
ze zetten zichzelf wel een beetje neer als als een sex slaaf,
Sliert brie.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als dat lange ding uit je maag komt.
The Tin Drum.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat ie overleden is.
Ik kan nog wel een paar weken langer wachten maar GAWD moet er hard geknuffeld worden. Ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het morgen dinsdag?
Want dan ben ik eindelijk knuffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |