Zet je die laatste 61 stapjes dan op blote voeten?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
9939 stappiesschoentjes kunnen wel uit.
wel meer ook. Of sokken,.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zet je die laatste 61 stapjes dan op blote voeten?
In de vorm van tortillachips jaquote:
quote:
Dit is geen goede combi denk ikquote:
ligt er aan hoe vuil het bed isquote:
Als je bed zo vies is dat je een hogedrukspuit nodig hebt kun je beter een nieuwe kopenquote:
al gedaanquote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
BED VERSCHONEN![]()
Ik wel. En iedereen die nu denkt "oh kut ja"
geen idee wat je allemaal uitspookt daar als dat nodig isquote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je bed zo vies is dat je een hogedrukspuit nodig hebt kun je beter een nieuwe kopen
Zo hard en korstig.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je bed zo vies is dat je een hogedrukspuit nodig hebt kun je beter een nieuwe kopen
En dan het hele bed de wasmachine in?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat fles een wasmachine heeft.
quote:
inclusief lattenbodemquote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan het hele bed de wasmachine in?
Gelukkig heb ik net gegetenquote:
Is dat niet gewoon de omhuizing van je hogedrukspuit? Misschien moet je toch even een handleiding opzoekenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je hem opvouwt komen er korsten en schilfers los zo groot als stoeptegels.
Allang laten doen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
BED VERSCHONEN![]()
Ik wel. En iedereen die nu denkt "oh kut ja"
Oh das wel handig op zich, dan kun je het zo oppakken, als het allemaal van die minischilfertjes waren was het een hoop meer gedoequote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je hem opvouwt komen er korsten en schilfers los zo groot als stoeptegels.
Zo'n stofwolk aan huidschilfersquote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh das wel handig op zich, dan kun je het zo oppakken, als het allemaal van die minischilfertjes waren was het een hoop meer gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |