ja, terug naar nederlandquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:44 schreef bitterbal het volgende:
joehoe slaaaaaap waar ben je
zou ik het in rotterdam vergeten zijn?
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:12 schreef Mikeytt het volgende:
Ooit jam tussen je tosti gedaan? GODENVOER
Of vijgen ertussen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lekker op tijdquote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
BED VERSCHONEN![]()
Ik wel. En iedereen die nu denkt "oh kut ja"
*Abonneert voor de avonturenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een hogedrukspuit geleend. Geen idee hoe ie werkt. Gaat helemaal goedkomen.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik een camera achter het raam zetten?
PLPquote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een hogedrukspuit geleend. Geen idee hoe ie werkt. Gaat helemaal goedkomen.
Toasti?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:53 schreef bitterbal het volgende:
maar heb net al die toast op dus maar niet plus wil niet naarbuiten
quote:Dagelijks Grote dosis vitamine C(ongeveer 1000 mg )samen met antioxidanten (denk bv aan olijfolie,noten,zaden rode fruit enz) helpt om kanker te verkomen,simpele dingen die goed kunnen helpen worden nooit genoemd zodat dat farmaceutische industrie blijft verdienen aan de medicijnen.
quote:Er bestaat allang een geneesmiddel, fharmamaffia zal dit nooit toelaten… miljarden business .. er was in italie een dokter die mensen aan genezen was die hebben ze vermoord
quote:20dagen water drinken. U lichaam eet letterlijk de slechte cellen op.
quote:Vaccinatie is moord
Doe jer oon riesurtj. Coronaviccan is vergif!quote:
Als dit het resultaat van je hogedrukspuit dan doe je denk ik toch iets niet helemaal goedquote:
Hij moet nog een standje harder.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als dit het resultaat van je hogedrukspuit dan doe je denk ik toch iets niet helemaal goed
Zet je die laatste 61 stapjes dan op blote voeten?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
9939 stappiesschoentjes kunnen wel uit.
wel meer ook. Of sokken,.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zet je die laatste 61 stapjes dan op blote voeten?
In de vorm van tortillachips jaquote:
quote:
Dit is geen goede combi denk ikquote:
ligt er aan hoe vuil het bed isquote:
Als je bed zo vies is dat je een hogedrukspuit nodig hebt kun je beter een nieuwe kopenquote:
al gedaanquote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
BED VERSCHONEN![]()
Ik wel. En iedereen die nu denkt "oh kut ja"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |