SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Tap tap tap
raarquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee, ik hoor geen tosti's roepen.
Tosti bitterbal straks de nieuwste ragequote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:54 schreef CherryLips het volgende:
Een tosti die om een bitterbal roept. Het zijn vreemde tijden.
https://gewoonwateenstude(...)tterballentosti.htmlquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tosti bitterbal straks de nieuwste rage
Die is er dacht ik al?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tosti bitterbal straks de nieuwste rage
ah ja kijkquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://gewoonwateenstude(...)tterballentosti.html
alles hufterproofquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een hotelwaardige afwerking.
Wat moet ik me daarbij voorstellen.
Lolquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://gewoonwateenstude(...)tterballentosti.html
Chique shit.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een hotelwaardige afwerking.
Wat moet ik me daarbij voorstellen.
critterbalquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:55 schreef essnhills het volgende:
Of een croissant met bitterbal
Een critterbal
Is ook wel logisch eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:55 schreef essnhills het volgende:
Of een croissant met bitterbal
Een critterbal
En is het een beetje goed te volgen?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben in de wondere wereld van gps tracker voor honden aan het duiken
Het valt redelijk te tracken jaquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
En is het een beetje goed te volgen?
Het is de leeftijd.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is niet vaak meer dat je nog een Critters referentie in het wild tegenkomt.
ja, terug naar nederlandquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:44 schreef bitterbal het volgende:
joehoe slaaaaaap waar ben je
zou ik het in rotterdam vergeten zijn?
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:12 schreef Mikeytt het volgende:
Ooit jam tussen je tosti gedaan? GODENVOER
Of vijgen ertussen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lekker op tijdquote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
BED VERSCHONEN![]()
Ik wel. En iedereen die nu denkt "oh kut ja"
*Abonneert voor de avonturenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een hogedrukspuit geleend. Geen idee hoe ie werkt. Gaat helemaal goedkomen.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik een camera achter het raam zetten?
PLPquote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een hogedrukspuit geleend. Geen idee hoe ie werkt. Gaat helemaal goedkomen.
Toasti?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:53 schreef bitterbal het volgende:
maar heb net al die toast op dus maar niet plus wil niet naarbuiten
quote:Dagelijks Grote dosis vitamine C(ongeveer 1000 mg )samen met antioxidanten (denk bv aan olijfolie,noten,zaden rode fruit enz) helpt om kanker te verkomen,simpele dingen die goed kunnen helpen worden nooit genoemd zodat dat farmaceutische industrie blijft verdienen aan de medicijnen.
quote:Er bestaat allang een geneesmiddel, fharmamaffia zal dit nooit toelaten… miljarden business .. er was in italie een dokter die mensen aan genezen was die hebben ze vermoord
quote:20dagen water drinken. U lichaam eet letterlijk de slechte cellen op.
quote:Vaccinatie is moord
Doe jer oon riesurtj. Coronaviccan is vergif!quote:
Als dit het resultaat van je hogedrukspuit dan doe je denk ik toch iets niet helemaal goedquote:
Hij moet nog een standje harder.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als dit het resultaat van je hogedrukspuit dan doe je denk ik toch iets niet helemaal goed
Zet je die laatste 61 stapjes dan op blote voeten?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
9939 stappiesschoentjes kunnen wel uit.
wel meer ook. Of sokken,.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zet je die laatste 61 stapjes dan op blote voeten?
In de vorm van tortillachips jaquote:
quote:
Dit is geen goede combi denk ikquote:
ligt er aan hoe vuil het bed isquote:
Als je bed zo vies is dat je een hogedrukspuit nodig hebt kun je beter een nieuwe kopenquote:
al gedaanquote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
BED VERSCHONEN![]()
geen idee wat je allemaal uitspookt daar als dat nodig isquote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je bed zo vies is dat je een hogedrukspuit nodig hebt kun je beter een nieuwe kopen
Zo hard en korstig.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je bed zo vies is dat je een hogedrukspuit nodig hebt kun je beter een nieuwe kopen
En dan het hele bed de wasmachine in?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat fles een wasmachine heeft.
quote:
inclusief lattenbodemquote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan het hele bed de wasmachine in?
Gelukkig heb ik net gegetenquote:
Is dat niet gewoon de omhuizing van je hogedrukspuit? Misschien moet je toch even een handleiding opzoekenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je hem opvouwt komen er korsten en schilfers los zo groot als stoeptegels.
Allang laten doen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
BED VERSCHONEN![]()
Oh das wel handig op zich, dan kun je het zo oppakken, als het allemaal van die minischilfertjes waren was het een hoop meer gedoequote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je hem opvouwt komen er korsten en schilfers los zo groot als stoeptegels.
Zo'n stofwolk aan huidschilfersquote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh das wel handig op zich, dan kun je het zo oppakken, als het allemaal van die minischilfertjes waren was het een hoop meer gedoe
Wait whatquote:Hulpdiensten zoeken met man en macht naar een vrouw die mogelijk aan het bevallen is in het duingebied bij Rockanje, in Zuid-Holland. De vrouw heeft dringend medische hulp nodig.
Al gevonden zo te zienquote:
quote:Afloopbericht
WESTVOORNE 07/06/2025 20:14
Dank voor het uitkijken naa de vrouw, de politie neemt het over
https://www.burgernet.nl/burgernet/3674746
Niet per se denk ik? Dit is alleen de afronding van de publieke oproep om uit te kijken. En er staat alleen dat de politie het overneemt.quote:
Dat is zeg maar overal buiten de zandbak.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:38 schreef CherryLips het volgende:
God al dat zand op plekken waar je het niet wil.
Zandbaby.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:38 schreef CherryLips het volgende:
God al dat zand op plekken waar je het niet wil.
Vroeger was Siobhan echt een mooie vrouw....quote:
Hullie jou ook wel, met zijn drietjes tegelijk terwijl ze elkaar feliciteren van intens geluk, jij tijgert.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:48 schreef Karzai het volgende:
ik zou ze alle drie wel plat pompen maar het gaat om de muziek
Nog steedsquote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vroeger was Siobhan echt een mooie vrouw....
Al dat zand in je ontplofte mol. En dan nog zo'n zompige nageboorte met zand erop.quote:
Ja okee.quote:
Vind ik ook wel meevallen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja okee.
Die anderen zijn een stuk minder goed ouder geworden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |