Ah bejje d'r weer KUT.quote:
Helemaal niks zoals gewoon lijk.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah bejje d'r weer KUT.
Wat had je gedaan?
ah ja alleen maar tegen een paar mongolen die dood moesten tegen zeggen dat ze mongolen zijn en zo. Ja heb ik ook gehad. Heel vervelend.quote:
Wimbledon en ik had de servicebeurt niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah ja alleen maar tegen een paar mongolen die dood moesten tegen zeggen dat ze mongolen zijn en zo. Ja heb ik ook gehad. Heel vervelend.
loh het lag weer aan iemand anders. Jammerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wimbledon en ik had de servicebeurt niet.
weet je dat wel zeker?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
loh het lag weer aan iemand anders. JammerJe kunt beter.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
loh het lag weer aan iemand anders. JammerJe kunt beter.
Kijk.quote:
Oh absolutely. Ik zie onze US als een zeer intelligente hoewel enigszins gestoorde kerelquote:
Dit doet me veelquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh absolutely. Ik zie onze US als een zeer intelligente hoewel enigszins gestoorde kerel
Yeah I know I know. Niet overdrijven en zo verder broquote:
helemaalquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vaak zijn de hoogbegaafde mensen ook een tikkeltje apart.,...
Nee, ik heb nog een dagje weekend.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het morgen dinsdag?
Want dan ben ik eindelijk knuffelen
Ik vind jou meer het type dat zijn tweeling opeet in de baarmoederquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien zijn we wel broertjes, een tweeling?
Altijd al gedacht.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat ik een mensenhaai ben of zo?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind jou meer het type dat zijn tweeling opeet in de baarmoeder
Gemini sowiesoquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |