Da´s toch geen tosti meer, dat is gewoon Haute Cuisinequote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:35 schreef Lonaa het volgende:
Tosti was rauwe ham, geitenkaas en beetje oude kaas pesto salade.
Was ook wel een beetje omdat W. eigenwijze poepzak is en niet luisterde en hem per se 4 meter hoog wilde maken ipv 2 en dan dubbel. Zeg maar zoals je het dekbedovertrek ook laat drogen (ik tenminste).quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:26 schreef Lonaa het volgende:
Stellage gemaakt, backdrop 1 opgehangen, veel wind, stellage tegen de schutting. Zo droogt ie ook wel.
Succes.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:32 schreef flipsen het volgende:
Eindelijk gegoogled wat een backdrop is. Trots op mezelfNu snel koken en eten, over 1,5 uur wordt het vloeibaar eten voor de rest van de dag
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:32 schreef flipsen het volgende:
Eindelijk gegoogled wat een backdrop is. Trots op mezelfNu snel koken en eten, over 1,5 uur wordt het vloeibaar eten voor de rest van de dag
Ik kende het niet maar naar het opgezocht te hebben ben ik wel benieuwd. Heeft het echt een rokerige smaak?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
![]()
Sterkte straks!
Ik heb zojuist voor het eerst maté gedronken, op de Syrische manier. Dus kopje 2/3 gevuld met maté en dan heet water er op en uit een rietje met filter drinken. Ik ben geen fan. Volgende week probeer ik het weer maar dan met een hervulbaar theezakje dat ik er bijtijds uithaal. Volgens de verpakking drinkt men het in Argentinië ook. Jij ook?
Ik proefde alleen maar Vies eigenlijk. Volgende week probeer ik het nog een keer en zal dan beter opletten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik kende het niet maar naar het opgezocht te hebben ben ik wel benieuwd. Heeft het echt een rokerige smaak?
Ik kan hier ook nog niet zo positief naar kijken. Hij doet vast een Trumpje. Heel hard roepen dat het aan iedereen ligt behalve hem. En mensen geloven dat. Rinse and repeat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:34 schreef AnneX het volgende:
Al die speculaties lezend vraag ik mij af óf en er wát gaat veranderen…
Ook van mij Flipsen!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe laat vliegen jullie morgen @:blues ? Hopelijk niet op een onzalig vroeg tijdstip.
Succes straks @flipsen
Zo fijn te lezen. Een relaxte week genieten is jullie zo gegund.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Ook van mij Flipsen!
Voor ons nachtdieren/uitslapers wel vroegachtig(hier is uur later dan in NL)
8.15 auto inleveren 10.15 vliegen.
NL tijd dan 12.30 op Schiphol en mooie tijd thuis voor de boodschappen, wasjes e.d.
Zo nog laatste x eten in een taverna, inpakken, slapen en lekker naar huis.
Was echt, ondanks aanpassingen en vooral doen wat g nog wél kan en overal de tijd voor nemen een hele fijne week zo voor ons
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo fijn te lezen. Een relaxte week genieten is jullie zo gegund.
+1!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo fijn te lezen. Een relaxte week genieten is jullie zo gegund.
En of Cindy Slaper nog een keer mag komen opdravenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
+1!
Ben benieuwd wie nu het beste laatste debat voor de verkiezingen gaat voeren en ons gaat "regeren" voor x dagen
De meeste syriers die ik ken (zowel nu op de boten als 10 jaar geleden in de Koepel) drinken het. Niet allemaal evenveel maar S leeft er zo ongeveer op, die is net als jouw vrouw.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:53 schreef flipsen het volgende:
Mate is typisch Argentijns/Uruguayaans en ook een beetje Paraguay en zuiden van Brazilie. Ik wist niet dat ze het in Syrie ook drinken?? Mijn vrouw drinkt 2 thermosflessen van een liter per dag, sociaal gebeuren ook trouwens. Ik drink mee, maar maak voor mezelf bijna nooit mate, ik heb liever koffie. En qua smaak: mijn vader zei "alsof je een asbak leegdrinkt". Het is vrij sterk ja, vooral de eerste "kopjes", daarna wordt het slapper. Ok, ik ga naar binnen
Van de Wiki:quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De meeste syriers die ik ken (zowel nu op de boten als 10 jaar geleden in de Koepel) drinken het. Niet allemaal evenveel maar S leeft er zo ongeveer op, die is net als jouw vrouw.
Iew! Grote jongen hoor, ik ben fier op uquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:09 schreef flipsen het volgende:
Bueno, kies/wortel eruit gesneden, viel me nog redelijk mee al is dat geduw en getrek nooit fijn. 20 minuutjes werk. Zometeen dat vieze gaasje euit gelukkig en dan hebben we het weer overleefd (en zonder flauwvallen, yeah...)
Oei. Voorspoedig herstel 💐quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:09 schreef flipsen het volgende:
[..]
Van de Wiki:
Het wordt vervolgens in Syrië geconsumeerd dankzij Syrische migranten in Argentinië, die het product naar hun geboorteland en Libanon brachten.
Bueno, kies/wortel eruit gesneden, viel me nog redelijk mee al is dat geduw en getrek nooit fijn. 20 minuutjes werk. Zometeen dat vieze gaasje euit gelukkig en dan hebben we het weer overleefd (en zonder flauwvallen, yeah...)
Ik moet over 2 weken. Ze gaat eerst proberen om mijn vulling eruit te boren en te vernieuwen (want kiespijn) maar ik moest maar rekening houden met een wortelkanaalbehandelingquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:09 schreef flipsen het volgende:
[..]
Sterkte alvast. Mijn tandarts zegt dan altijd "Vooraf vast 2 paracetamol nemen".quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet over 2 weken. Ze gaat eerst proberen om mijn vulling eruit te boren en te vernieuwen (want kiespijn) maar ik moest maar rekening houden met een wortelkanaalbehandeling
Goeie tip! Dankjequote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Sterkte alvast. Mijn tandarts zegt dan altijd "Vooraf vast 2 paracetamol nemen".
Als je daar bent geweest, ben je onderdeel van het complot dusquote:
Das met alles toch - "voor de pijn aan slikken"quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Sterkte alvast. Mijn tandarts zegt dan altijd "Vooraf vast 2 paracetamol nemen".
Iets met de byzantijnse periode zegt dr. googlequote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:42 schreef AnneX het volgende:
Duizend jaardat is dd.1025
waren toen niet ongeveer de Kruistochten?
Hoelang geleden was jij hier?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn verhaal weer met jaloersmakende foto's (en die olie jammie)
Heb mijn (oude) fotoalbum erbij gepakt bij jullie foto's maar herken echt niets meer (wij hadden ook een flink activiteiten programma en weinig mooie dingen gezien die me nu wel zouden aanspreken)
We zijn zelf ook zo blij met de verslagjes, om terug te kijken als het eens ter sprake komt zo'n vakantie. Ik vergeet vaak zoveel vam zo'n week en dit is zo'n leuk dagboek danquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:46 schreef vlindertje89 het volgende:
En een aparte voor @:Blues, wat fijn dat jullie zo hebben genotenen leuke verslagjes!
Oei, spannend.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je daar bent geweest, ben je onderdeel van het complot dus
Pfffffffff. Volgens mij moet je er ook inzitten om te weten dat Oetker daar zitquote:
Zelf maar even opgezocht, omdat ik geen idee had:quote:
Ik onthoud nutteloze feitjes. Dat Oetker in Bielefeld zit werd me verteld tijdens een bezoek aan Claas in Harsewinkel:quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Pfffffffff. Volgens mij moet je er ook inzitten om te weten dat Oetker daar zit
Ik wou al vragen of je al een vlucht naar NL had geboektquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bij de vrinden van trafico voor kentekenplaten voor de motor. Hopen dat ze in één keer blij zijn met de meegebrachte papieren. Bij de auto waren het drie pogingen :-)
Ik zou het niet weten eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:tele6, B. is van de Happy Socks toch? Waar scoor ik goedkope?
Geen probleem, ik vind ze wel. Volgens mij staan ze ook wel eens in het krantje van Dirk.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten eigenlijk.
Mijn huidige blije sokken zijn van Amazon en B draagt nu sokken van Mcgregor geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:43 schreef Barreltje het volgende:
geflitst ..
situatie : rotonde, van de rotonde af rijden is het nog 50 km/h, 100 m verderop is het 80 km/h en in dat stukkie er tussen dus geflitst met 64 km/h .. tsskk.
hier moet ik nu eerst bevestigen dat ik degene was die achter het stuur zat.. niet gewoon een boete, dus ik ben benieuwd waar dit dan weer op uitdraaitDat is een stuk duurder dan mijn Duitse boete voor 21km/u in de bebouwde kom. Ik moest overigens ook bevestigen dat ik het was ivm punten in Flensburg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken je iemand van buiten de EU? Misschien vinden ze het gaan de moeite niet waard...Kranplätze müssen verdichtet sein
Gaat redelijk.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geen probleem, ik vind ze wel. Volgens mij staan ze ook wel eens in het krantje van Dirk.
Hoe is het met jullie deelnemer met extra behoefte?
Ik heb deze week ook de voorraadkast opgeruimd. Het oudste was houdbaar tot 2016. Die heb ik met de vorige opruiming gemist denk ikquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn @:tele6 dat het (een beetje) meevalt
Net even de voorraadkast een beetje opgeruimd, kwam nog een pak kant en klaar wit broodmix tegen met tht datum 12/23. Toch maar met kruiden in de bbm gedaan. Rijzen deed het in ieder geval nauwelijks, toch maar in een bakblik gedaan, t ruikt hier lekker, maar nog te heet om aan te snijden en om te zien of het wat is.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:20 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik heb deze week ook de voorraadkast opgeruimd. Het oudste was houdbaar tot 2016. Die heb ik met de vorige opruiming gemist denk ik.
Ik ben alweer terugquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik wou al vragen of je al een vlucht naar NL had geboekt
Heeeeeel lang geleden had ik ook zoiets, met poeder wasmiddel (dat was nog in de tijd dat er niets anders wasquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:18 schreef Sarabi het volgende:
We hebben het idee dat de lekkage van de wasmachine gisteren misschien kwam door te veel wasmiddel![]()
Sindskort heb ik nieuwe en deze is een stuk geconcentreerder maar ik dacht dat ik dat al genoeg had aangepast.
Nu even testen met een kookwas zonder wasmiddel.
Regelmatig een kookwas is helemaal niet verkeerd voor de machinequote:Op woensdag 4 juni 2025 17:18 schreef Sarabi het volgende:
We hebben het idee dat de lekkage van de wasmachine gisteren misschien kwam door te veel wasmiddel![]()
Sindskort heb ik nieuwe en deze is een stuk geconcentreerder maar ik dacht dat ik dat al genoeg had aangepast.
Nu even testen met een kookwas zonder wasmiddel.
Het bakje is in ieder geval niet verstopt, dus denk dat dat nu wel goed zit.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heeeeeel lang geleden had ik ook zoiets, met poeder wasmiddel (dat was nog in de tijd dat er niets anders was) en toen bleek er een klont wasmiddel achter het bakje te zitten. Misschien daar ook even kijken?
Dat sowiesoquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Regelmatig een kookwas is helemaal niet verkeerd voor de machine
Geen nootjes/pitjes van fruit/chocoladestukjes erin, ik wil uiteraard niet dat die in het gat komen te zitten. Dus maar voor slagroomijs gekozen, ook lekker maar haalt het niet bij mijn favoriete smaak Gianduiotto (chocolade-ijs met Nutella erin en flinke stukken hazelnoot).quote:Op donderdag 5 juni 2025 06:43 schreef AnneX het volgende:
En @:flipsen mooi dat je het hebt gered zonder pijnmeds.
En wrom ijs zònder stukjes(?) : het smelt toch…😇
Oei, nee niks in dat gat please…😳quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
Geen nootjes/pitjes van fruit/chocoladestukjes erin, ik wil uiteraard niet dat die in het gat komen te zitten. Dus maar voor slagroomijs gekozen, ook lekker maar haalt het niet bij mijn favoriete smaak Gianduiotto (chocolade-ijs met Nutella erin en flinke stukken hazelnoot).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oei, nee niks in dat gat please…😳
Het droogt hier ook op. Das mooi: straks naar de kapster.
Binnen:Leuk en jouw kleur toch, rood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik met witte kleding (na honderd jaar vp huis en zorgkleding gedragen te hebben) ... heb nu 2 witte tshirts, eentje met niks erop en eentje met de Earring (waar ik toen was).. aangetrokken in vakantie, zegt g (toen ik wijde dunne spijkerbroek met witte shirt aanhad) oh dat staat leuk
(is intussen helemaal gewend aan mijn voorliefde voor zwart).
quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:51 schreef flipsen het volgende:
Ik heb @:Lucky_Strike zojuist een "happy" gegeven
Ja, dat is de pest met dit soort shit niet heel vaak doen. Ik heb namelijk ook het idee er al eerder mee gestoeid mee te hebben, maar geen ideeeee meeerquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen idee hoe ik je kan helpen @:DancingPhoebe Staat me wel bij dat ik er ooit eens iets mee moest maar het is niet blijven hangen.
Lekker kleurtje schoenen @:Annex
Rustig spreekuur gehad, maar wel met wat lastige vragen en een tolk die niet zo best engels spreekt, dat werd een uitdaging. Daarnaast ben ik een Oekraïnse aan het inwerken, kortom het was een taalkundige uitdaging vandaag.
Wilde net verder met mijn blouse, gaat de naaimachine stuk en wel zo dat ik er echt niets mee kan. Gelukkig kan morgen iemand mee om 'm weg te brengen en dan heb ik 'm over anderhalve week weer terug. Denk dat ik ook de lockmachine maar meeneem, kan die ook nagekeken en geölied worden.
Kan nu wel de komende tijd allemaal patronen uitknippen en spelden en dan wanneer de machines terug zijn, productie draaien.
Ik zag het op buienradar radar, heftig bij jullie, hopelijk blijft alles gespaard bij jullie (en iedereen trouwens).quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:29 schreef Lonaa het volgende:
Het einde der tijden is aangebroken hier. VEEL wind. VEEL regen.
Eens kijken wat er allemaal kapot gaat.
Vorige week al dikke tak naast het uinhuis en eergisteren eentje net naast mijn auto. Oh ja en de lekkages nog natuurlijk, die bestaan ook.
Dat was hier de HDMI kabel. Hoe vaak ik niet gehoord heb, waar die het laatst is gezien.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:11 schreef derLudolf het volgende:
Ongeveer drie week terug kon ik m'n dozenboor niet vinden. Niet direct een nieuwe gekocht "want hij moet er toch zijn"
Hij ligt echt niet in Nederland, hij ligt echt niet in NL
Uiteindelijk vorige week een nieuwe besteld. Pakte net de slijptol "hmm wat zit er in die doos dan"
Juist ja, allemaal elektra meuk en dus ook die boor
Dat zal je altijd zien. Daarom wil ik nu iets niet bestellen, want ik weet dat het waarschijnlijk in huis ligt.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:11 schreef derLudolf het volgende:
Ongeveer drie week terug kon ik m'n dozenboor niet vinden. Niet direct een nieuwe gekocht "want hij moet er toch zijn"
Hij ligt echt niet in Nederland, hij ligt echt niet in NL
Uiteindelijk vorige week een nieuwe besteld. Pakte net de slijptol "hmm wat zit er in die doos dan"
Juist ja, allemaal elektra meuk en dus ook die boor
Leuke naam, eetze!quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Wel vandaag een afspraak gemaakt voor in september. Maar dan voor de steunkousen controle en die dame is maar 1x per week bij mij in de buurt. Vorige keer belde ik in augustus en kon er met moeite tussen gepropt worden.
Maar privé afspraken, soms ver van te voren en soms volgende week.
Ga binnenkort uiteten met broer/zus/schoonzus en die zijn eind juni hier in de buurt. Maar welke dag, nog geen idee.
Nu ga ik ook uiteten, eerste Connection Café in de nieuwe locatie. https://abeautifulmess.nl/arnhem-rozet/
Daarom zitten we hierquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:34 schreef Blues het volgende:
Ik haat mezelf soms dat ik gewoon geen behoefte aan die sociale dinges heb
De pleaser in mijquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Moet Jij (je) Daar Nu Echt Druk (om) Maken?
Maar je moet dus nietquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:44 schreef Blues het volgende:
[..]
Leuke naam, eetze!
Het is meer dat ik niet goed tegen verplichte groepjes kan.
Zo van; dit was de 1e keer spontaan leuk een keer, oké nog een keertje dan (heb ik met een smoes afgezegd zijn ze met zijn 3tjes gegaan) nieuwe datum ben ik toch maar gegaan... was oké maar was ik er al klaar mee
Nu moet ik weer.
Zo voelt het![]()
Heb wel vaak tegen mezelf gezegd dat ik geen dingen meer doe waar ik geen zin in heb...quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:51 schreef AnneX het volgende:
Dat ‘moeten’ herken ik wel: de buurt dingen. 2 x Verjaardag op zelfde dag. Einde winter. Burendag.
Oh ja, een huwelijksverjaardag van buren.
En ons eigen Afscheidsfeestje morgenmiddag 😂 waar blijkbaar mensen wel zin in hebben…
Krijg al foto’s van de bus vol, onderweg naar A’dam 🎶 Allemaal blije gezichten.
Dit zal het wel gaan worden jaquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:15 schreef gcjoel het volgende:
Maar je moet dus niet![]()
Ik snap dat eerlijk zijn in dit geval lastig is want je werkt ook nog met ze. Maar zou dan op zijn minst met een smoes erbij wel laten weten dat ze niet op mij hoeven te rekenen.
Maar waarom met een smoes? Je kan toch zeggen dat je er op dit moment gewoon geen zin in hebt?quote:
What Will Other People Think syndroom. Heb ik ook erg last van, heel vervelend soms.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Moet Jij (je) Daar Nu Echt Druk (om) Maken?
Mensen vinden je toch wel stom flip. Is het niet de een, dan is het wel de ander. Kun je beter jezelf een beetje leuk vinden.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
What Will Other People Think syndroom. Heb ik ook erg last van, heel vervelend soms.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mensen vinden je toch wel stom flip. Is het niet de een, dan is het wel de ander. Kun je beter jezelf een beetje leuk vinden.
Deze post verdient meer duimpjes dan hij nu heeftquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mensen vinden je toch wel stom flip. Is het niet de een, dan is het wel de ander. Kun je beter jezelf een beetje leuk vinden.
Ik voel het als een verplichting, omdat er nu alweer voor oktober een datum geprikt moet worden.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:27 schreef Anthraxx het volgende:
Maar waarom met een smoes? Je kan toch zeggen dat je er op dit moment gewoon geen zin in hebt?
Zou je niet kunnen zeggen “mensen veel plezier, ik doe nu niet mee, andere keer misschien wel”?quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik voel het als een verplichting, omdat er nu alweer voor oktober een datum geprikt moet worden.
*ril
Dus op dit moment dekt ook niet de lading.
Wil er gewoon helemaal vanaf.
Klinkt als een goed planquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:43 schreef Blues het volgende:
Ik ben er wel uit hoor, ik ga komende week als ik weer ga werken live vertellen aan de 2 coll dat ik uit dit subgroepje stap en ze veel plezier wensen met zijn 3tjes en dat ik mogelijk ooit nog een keer spontaan aanhaak, maar dat het voor mij op deze manier als een verplichting voelt.
Daarna meld ik het privé aan de excoll.
En dan heeft Blues de groep verlaten.
Fijnquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:09 schreef Kaatje1 het volgende:
En weer thuis, begon het toch net te regenen![]()
Leuke avond. Veel oude bekenden gezien, ook van het Oekraïne spreekuur. Dus eerst bijkletsen met veel mensen, vervolgens werden we door de manager welkom geheten, interviews met nieuwkomers hoe ze Nederland ervaren, vervolgens een gedicht (van een van onze tolken) die meteen namens de nieuwkomers een aantal mensen bedankte en daarna muziek door een Syrisch gezin. Daarna eten, labne, soort tzaziki, platbrood, soep, enorm lekkere bulgur met gebakken uien er over en kipdij op z’n iraans.
Dus eigenlijk hangt hun bijzonder zijn samen met de studiekeuze?quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:44 schreef Tele6 het volgende:
Vanavond alweer de laatste avond. B en ik hebben alle dingen die morgen niet meer nodig zijn naar huis gebracht, zodat we morgen de auto vrij hebben om mensen en bagage te vervoeren.
De jongen met autisme die het tot nu toe zo dapper volhield, is vandaag helaas toch gesneuveld. Hij kon niet meer ophouden met kotsen en is door zijn ouders opgehaald.
Zo sneu want het was echt nog maar één dagje en er was al een plan om morgen (eindfeestje met ouders etc erbij) zo haalbaar en leuk mogelijk te maken voor 'm.
Degene die het eten niet at, heeft vanavond gekookte aardappels, bloemkool en een schnitzel gekregen. En er is een ontbijt gekocht dat die eet. Maar echt lekker gaat het nog niet na 5.5 dag niet eten. Sip.
De rest van de club heeft het gelukkig prima naar de zin.
Het is een groep scholieren die goed zijn in een schoolvak en activiteiten doen die met dat vak te maken hebben. Vandaar dat het wel vaker typische persoonlijkheden zijn. Want daar selecteren we ergens wel een beetje op -- de genieën die verder niks anders kunnen en zo. Kinderen die op hun 16-18e nog nooit een week van huis zijn geweest en mega wereldvreemd zijn.
Dit is 'm!quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:43 schreef Blues het volgende:
Ik ben er wel uit hoor, ik ga komende week als ik weer ga werken live vertellen aan de 2 coll dat ik uit dit subgroepje stap en ze veel plezier wensen met zijn 3tjes en dat ik mogelijk ooit nog een keer spontaan aanhaak, maar dat het voor mij op deze manier als een verplichting voelt.
Daarna meld ik het privé aan de excoll.
En dan heeft Blues de groep verlaten.
Je bedoelt dat mensen mij stom vinden?quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:44 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Deze post verdient meer duimpjes dan hij nu heeft
Het weer is beter om binnen aan het werk te zijn dan om te wandelenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 07:00 schreef borisz het volgende:
Hup Bloes![]()
Treinpersoneel staakt. Dan maar aan het werk ipv aan de wandel
Hun bijzonder zijn hangt niet per se samen met de studiekeuze maar vooral met hoe belachelijk goed ze in dit schoolvak (en meestal ook andere schoolvakken) zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hangt hun bijzonder zijn samen met de studiekeuze?
Wat jammer dat het niet gelukt is op t laatst.
Coll van ander poli heeft een kind in t spectrum (haar woorden) en zaten ook te dubben wel/niet mee op schoolreis, maar dat was weekend buitenland.
Niet gedaan, teveel risico, best triest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 06-06-2025 11:33:20 (was maar 1 boom ) ]
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:21 schreef AnneX het volgende:
Plekjes in de koffer terug voor lekkere dingen😎 🇬🇷
Slechte ( onderbelichte) foto’s en enthousiaste filmpjes van het optreden stromen binnen.
Blije gezichten in de bus en op het podium. Een zaal vol mensen in de la Mar, die staan mee te klappen en te zingen.Leuk! Leuk stukje ook, ik zal eens kijken of mijn moeder niet weer wil gaan zingen, die zat vroeger in een koor en dat vond ze hartstikke leuk. Zitten vast wel opties in Helmond waar ook ouderen (80+) welkom zijn, ik ga eens googlenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
MWah het is droog. Waait een beetje.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 07:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het weer is beter om binnen aan het werk te zijn dan om te wandelen
Het lijk ook best nog mooi weerquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:49 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag schenken we 10 bieren op het festival, normaal is dat 4 a 5.
Maar het past ook niet in de autogelukkig is het vlakbij dus straks nog maar een keertje op en neer rijden.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:44 schreef AnneX het volgende:
Verder….heb ik een Heel Belangrijk Besluit genomen:
Zojuist gesignall’d aan de kopers, dat de wastafel in de badkamer achterblijft op het ouwe adres. 😳 Dat stond nl. op de lijst van meenemen.Fijn voor de nieuwe bewoners! Die wastafel maakt het echt af namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |