Zwemmersoren. Vandaar dat ik niet meer zwem. Heb het ook.quote:Op zondag 8 juni 2025 05:34 schreef vlindertje89 het volgende:
@:AnneX! Vervelend van het wakker liggen. Kan juist ook door de alcohol komen - je slaapt er vaak sneller van in, maar onrustiger en minder diep en dus sneller wakker. Maakt het niet minder stom.
Ik sliep rond half 1 en lig sinds 3:20 alweer wakker met last van mn rechter oor. Overdag geen last gehad maar na tijdje op rechter oor liggen in bed was die ineens erg dicht/vol, op linker zij liggen helpt wel iets (trekt beetje weg dan) maar ik draai juist altijd veel dus alleen links liggen is voor slapen ook weer ingewikkeld. Ik verdenk het zwemmen ervan, toch wat water in oor gekregen denk ik (veel kinderen en dus gespetter). Vroeger ook al altijd na zwemmen gezeik met dit oor.. straks eens kijken of ik met hoofd schuin houden en wattenstaafje of papiertje er nog wat water uit kan halen oid of dat ik het er komende dagen even mee moet doen tot het weggaat.. maar vervelend is het wel. Staat ook wat druk op voor mn gevoel dus het voelt ook niet zo prettig (pijn is een groot woord maar het is wel zodanig oncomfortabel dat ik er wakker van lig).
Het is net iets minder vies dan bleekselderij.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik hoor hier voor het eerst dat mensen geen rabarber lusten
Yep, nu droog maar net weer een regenbui gehad en het heeft ook al gemiezerd. En er komt nog meer hier naast de Veluwequote:Op zondag 8 juni 2025 10:29 schreef sigme het volgende:
Bij jullie ook zulks zeikweer?
Ik ga zo op pad voor een nachtje in een tent ergens op de Veluwe
Even rust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Dit snap ik wel.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge. Vandaag weer een dagje rommelen in de tuin. Ik doe wat in de moestuin en daarna bevestigen we de netten over de bakken met kolen, plaatsen we een rek tegen de schutting en dan is het eindelijk tijd om de buitenkeuken te gaan bouwen![]()
De uitvaart was mooi gisteren. Ik had gelukkig geen error over de naam van de overledene (zelfde naam als J, voor en achter), J zelf wel. Het was na de dienst ook erg gezellig. Gek is dat altijd.
Dat is wel weer creepy.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit snap ik wel.
We hebben keer uitvaart gewerkt op de verjaadag van W, met de zelfde voornaam en volgens mij ook dezelfde leeftijd.
Deze?quote:Op zondag 8 juni 2025 13:49 schreef Lonaa het volgende:
Oooh, die Fritz rabarbermeuk is echt HEEL lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |