Ja, dat is de pest met dit soort shit niet heel vaak doen. Ik heb namelijk ook het idee er al eerder mee gestoeid mee te hebben, maar geen ideeeee meeerquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen idee hoe ik je kan helpen @:DancingPhoebe Staat me wel bij dat ik er ooit eens iets mee moest maar het is niet blijven hangen.
Lekker kleurtje schoenen @:Annex
Rustig spreekuur gehad, maar wel met wat lastige vragen en een tolk die niet zo best engels spreekt, dat werd een uitdaging. Daarnaast ben ik een Oekraïnse aan het inwerken, kortom het was een taalkundige uitdaging vandaag.
Wilde net verder met mijn blouse, gaat de naaimachine stuk en wel zo dat ik er echt niets mee kan. Gelukkig kan morgen iemand mee om 'm weg te brengen en dan heb ik 'm over anderhalve week weer terug. Denk dat ik ook de lockmachine maar meeneem, kan die ook nagekeken en geölied worden.
Kan nu wel de komende tijd allemaal patronen uitknippen en spelden en dan wanneer de machines terug zijn, productie draaien.
Ik zag het op buienradar radar, heftig bij jullie, hopelijk blijft alles gespaard bij jullie (en iedereen trouwens).quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:29 schreef Lonaa het volgende:
Het einde der tijden is aangebroken hier. VEEL wind. VEEL regen.
Eens kijken wat er allemaal kapot gaat.
Vorige week al dikke tak naast het uinhuis en eergisteren eentje net naast mijn auto. Oh ja en de lekkages nog natuurlijk, die bestaan ook.
Dat was hier de HDMI kabel. Hoe vaak ik niet gehoord heb, waar die het laatst is gezien.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:11 schreef derLudolf het volgende:
Ongeveer drie week terug kon ik m'n dozenboor niet vinden. Niet direct een nieuwe gekocht "want hij moet er toch zijn"
Hij ligt echt niet in Nederland, hij ligt echt niet in NL
Uiteindelijk vorige week een nieuwe besteld. Pakte net de slijptol "hmm wat zit er in die doos dan"
Juist ja, allemaal elektra meuk en dus ook die boor
Dat zal je altijd zien. Daarom wil ik nu iets niet bestellen, want ik weet dat het waarschijnlijk in huis ligt.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:11 schreef derLudolf het volgende:
Ongeveer drie week terug kon ik m'n dozenboor niet vinden. Niet direct een nieuwe gekocht "want hij moet er toch zijn"
Hij ligt echt niet in Nederland, hij ligt echt niet in NL
Uiteindelijk vorige week een nieuwe besteld. Pakte net de slijptol "hmm wat zit er in die doos dan"
Juist ja, allemaal elektra meuk en dus ook die boor
Leuke naam, eetze!quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Wel vandaag een afspraak gemaakt voor in september. Maar dan voor de steunkousen controle en die dame is maar 1x per week bij mij in de buurt. Vorige keer belde ik in augustus en kon er met moeite tussen gepropt worden.
Maar privé afspraken, soms ver van te voren en soms volgende week.
Ga binnenkort uiteten met broer/zus/schoonzus en die zijn eind juni hier in de buurt. Maar welke dag, nog geen idee.
Nu ga ik ook uiteten, eerste Connection Café in de nieuwe locatie. https://abeautifulmess.nl/arnhem-rozet/
Daarom zitten we hierquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:34 schreef Blues het volgende:
Ik haat mezelf soms dat ik gewoon geen behoefte aan die sociale dinges heb
De pleaser in mijquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Moet Jij (je) Daar Nu Echt Druk (om) Maken?
Maar je moet dus nietquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:44 schreef Blues het volgende:
[..]
Leuke naam, eetze!
Het is meer dat ik niet goed tegen verplichte groepjes kan.
Zo van; dit was de 1e keer spontaan leuk een keer, oké nog een keertje dan (heb ik met een smoes afgezegd zijn ze met zijn 3tjes gegaan) nieuwe datum ben ik toch maar gegaan... was oké maar was ik er al klaar mee
Nu moet ik weer.
Zo voelt het![]()
Heb wel vaak tegen mezelf gezegd dat ik geen dingen meer doe waar ik geen zin in heb...quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:51 schreef AnneX het volgende:
Dat ‘moeten’ herken ik wel: de buurt dingen. 2 x Verjaardag op zelfde dag. Einde winter. Burendag.
Oh ja, een huwelijksverjaardag van buren.
En ons eigen Afscheidsfeestje morgenmiddag 😂 waar blijkbaar mensen wel zin in hebben…
Krijg al foto’s van de bus vol, onderweg naar A’dam 🎶 Allemaal blije gezichten.
Dit zal het wel gaan worden jaquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:15 schreef gcjoel het volgende:
Maar je moet dus niet![]()
Ik snap dat eerlijk zijn in dit geval lastig is want je werkt ook nog met ze. Maar zou dan op zijn minst met een smoes erbij wel laten weten dat ze niet op mij hoeven te rekenen.
Maar waarom met een smoes? Je kan toch zeggen dat je er op dit moment gewoon geen zin in hebt?quote:
What Will Other People Think syndroom. Heb ik ook erg last van, heel vervelend soms.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Moet Jij (je) Daar Nu Echt Druk (om) Maken?
Mensen vinden je toch wel stom flip. Is het niet de een, dan is het wel de ander. Kun je beter jezelf een beetje leuk vinden.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
What Will Other People Think syndroom. Heb ik ook erg last van, heel vervelend soms.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mensen vinden je toch wel stom flip. Is het niet de een, dan is het wel de ander. Kun je beter jezelf een beetje leuk vinden.
Deze post verdient meer duimpjes dan hij nu heeftquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mensen vinden je toch wel stom flip. Is het niet de een, dan is het wel de ander. Kun je beter jezelf een beetje leuk vinden.
Ik voel het als een verplichting, omdat er nu alweer voor oktober een datum geprikt moet worden.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:27 schreef Anthraxx het volgende:
Maar waarom met een smoes? Je kan toch zeggen dat je er op dit moment gewoon geen zin in hebt?
Zou je niet kunnen zeggen “mensen veel plezier, ik doe nu niet mee, andere keer misschien wel”?quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik voel het als een verplichting, omdat er nu alweer voor oktober een datum geprikt moet worden.
*ril
Dus op dit moment dekt ook niet de lading.
Wil er gewoon helemaal vanaf.
Klinkt als een goed planquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:43 schreef Blues het volgende:
Ik ben er wel uit hoor, ik ga komende week als ik weer ga werken live vertellen aan de 2 coll dat ik uit dit subgroepje stap en ze veel plezier wensen met zijn 3tjes en dat ik mogelijk ooit nog een keer spontaan aanhaak, maar dat het voor mij op deze manier als een verplichting voelt.
Daarna meld ik het privé aan de excoll.
En dan heeft Blues de groep verlaten.
Fijnquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:09 schreef Kaatje1 het volgende:
En weer thuis, begon het toch net te regenen![]()
Leuke avond. Veel oude bekenden gezien, ook van het Oekraïne spreekuur. Dus eerst bijkletsen met veel mensen, vervolgens werden we door de manager welkom geheten, interviews met nieuwkomers hoe ze Nederland ervaren, vervolgens een gedicht (van een van onze tolken) die meteen namens de nieuwkomers een aantal mensen bedankte en daarna muziek door een Syrisch gezin. Daarna eten, labne, soort tzaziki, platbrood, soep, enorm lekkere bulgur met gebakken uien er over en kipdij op z’n iraans.
Dus eigenlijk hangt hun bijzonder zijn samen met de studiekeuze?quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:44 schreef Tele6 het volgende:
Vanavond alweer de laatste avond. B en ik hebben alle dingen die morgen niet meer nodig zijn naar huis gebracht, zodat we morgen de auto vrij hebben om mensen en bagage te vervoeren.
De jongen met autisme die het tot nu toe zo dapper volhield, is vandaag helaas toch gesneuveld. Hij kon niet meer ophouden met kotsen en is door zijn ouders opgehaald.
Zo sneu want het was echt nog maar één dagje en er was al een plan om morgen (eindfeestje met ouders etc erbij) zo haalbaar en leuk mogelijk te maken voor 'm.
Degene die het eten niet at, heeft vanavond gekookte aardappels, bloemkool en een schnitzel gekregen. En er is een ontbijt gekocht dat die eet. Maar echt lekker gaat het nog niet na 5.5 dag niet eten. Sip.
De rest van de club heeft het gelukkig prima naar de zin.
Het is een groep scholieren die goed zijn in een schoolvak en activiteiten doen die met dat vak te maken hebben. Vandaar dat het wel vaker typische persoonlijkheden zijn. Want daar selecteren we ergens wel een beetje op -- de genieën die verder niks anders kunnen en zo. Kinderen die op hun 16-18e nog nooit een week van huis zijn geweest en mega wereldvreemd zijn.
Dit is 'm!quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:43 schreef Blues het volgende:
Ik ben er wel uit hoor, ik ga komende week als ik weer ga werken live vertellen aan de 2 coll dat ik uit dit subgroepje stap en ze veel plezier wensen met zijn 3tjes en dat ik mogelijk ooit nog een keer spontaan aanhaak, maar dat het voor mij op deze manier als een verplichting voelt.
Daarna meld ik het privé aan de excoll.
En dan heeft Blues de groep verlaten.
Je bedoelt dat mensen mij stom vinden?quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:44 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Deze post verdient meer duimpjes dan hij nu heeft
Het weer is beter om binnen aan het werk te zijn dan om te wandelenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 07:00 schreef borisz het volgende:
Hup Bloes![]()
Treinpersoneel staakt. Dan maar aan het werk ipv aan de wandel
Hun bijzonder zijn hangt niet per se samen met de studiekeuze maar vooral met hoe belachelijk goed ze in dit schoolvak (en meestal ook andere schoolvakken) zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hangt hun bijzonder zijn samen met de studiekeuze?
Wat jammer dat het niet gelukt is op t laatst.
Coll van ander poli heeft een kind in t spectrum (haar woorden) en zaten ook te dubben wel/niet mee op schoolreis, maar dat was weekend buitenland.
Niet gedaan, teveel risico, best triest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 06-06-2025 11:33:20 (was maar 1 boom ) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |