quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mensen vinden je toch wel stom flip. Is het niet de een, dan is het wel de ander. Kun je beter jezelf een beetje leuk vinden.
Deze post verdient meer duimpjes dan hij nu heeftquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mensen vinden je toch wel stom flip. Is het niet de een, dan is het wel de ander. Kun je beter jezelf een beetje leuk vinden.
Ik voel het als een verplichting, omdat er nu alweer voor oktober een datum geprikt moet worden.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:27 schreef Anthraxx het volgende:
Maar waarom met een smoes? Je kan toch zeggen dat je er op dit moment gewoon geen zin in hebt?
Zou je niet kunnen zeggen “mensen veel plezier, ik doe nu niet mee, andere keer misschien wel”?quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik voel het als een verplichting, omdat er nu alweer voor oktober een datum geprikt moet worden.
*ril
Dus op dit moment dekt ook niet de lading.
Wil er gewoon helemaal vanaf.
Klinkt als een goed planquote:Op donderdag 5 juni 2025 23:43 schreef Blues het volgende:
Ik ben er wel uit hoor, ik ga komende week als ik weer ga werken live vertellen aan de 2 coll dat ik uit dit subgroepje stap en ze veel plezier wensen met zijn 3tjes en dat ik mogelijk ooit nog een keer spontaan aanhaak, maar dat het voor mij op deze manier als een verplichting voelt.
Daarna meld ik het privé aan de excoll.
En dan heeft Blues de groep verlaten.
Fijnquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:09 schreef Kaatje1 het volgende:
En weer thuis, begon het toch net te regenen![]()
Leuke avond. Veel oude bekenden gezien, ook van het Oekraïne spreekuur. Dus eerst bijkletsen met veel mensen, vervolgens werden we door de manager welkom geheten, interviews met nieuwkomers hoe ze Nederland ervaren, vervolgens een gedicht (van een van onze tolken) die meteen namens de nieuwkomers een aantal mensen bedankte en daarna muziek door een Syrisch gezin. Daarna eten, labne, soort tzaziki, platbrood, soep, enorm lekkere bulgur met gebakken uien er over en kipdij op z’n iraans.
Dus eigenlijk hangt hun bijzonder zijn samen met de studiekeuze?quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:44 schreef Tele6 het volgende:
Vanavond alweer de laatste avond. B en ik hebben alle dingen die morgen niet meer nodig zijn naar huis gebracht, zodat we morgen de auto vrij hebben om mensen en bagage te vervoeren.
De jongen met autisme die het tot nu toe zo dapper volhield, is vandaag helaas toch gesneuveld. Hij kon niet meer ophouden met kotsen en is door zijn ouders opgehaald.
Zo sneu want het was echt nog maar één dagje en er was al een plan om morgen (eindfeestje met ouders etc erbij) zo haalbaar en leuk mogelijk te maken voor 'm.
Degene die het eten niet at, heeft vanavond gekookte aardappels, bloemkool en een schnitzel gekregen. En er is een ontbijt gekocht dat die eet. Maar echt lekker gaat het nog niet na 5.5 dag niet eten. Sip.
De rest van de club heeft het gelukkig prima naar de zin.
Het is een groep scholieren die goed zijn in een schoolvak en activiteiten doen die met dat vak te maken hebben. Vandaar dat het wel vaker typische persoonlijkheden zijn. Want daar selecteren we ergens wel een beetje op -- de genieën die verder niks anders kunnen en zo. Kinderen die op hun 16-18e nog nooit een week van huis zijn geweest en mega wereldvreemd zijn.
Dit is 'm!quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:43 schreef Blues het volgende:
Ik ben er wel uit hoor, ik ga komende week als ik weer ga werken live vertellen aan de 2 coll dat ik uit dit subgroepje stap en ze veel plezier wensen met zijn 3tjes en dat ik mogelijk ooit nog een keer spontaan aanhaak, maar dat het voor mij op deze manier als een verplichting voelt.
Daarna meld ik het privé aan de excoll.
En dan heeft Blues de groep verlaten.
Je bedoelt dat mensen mij stom vinden?quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:44 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Deze post verdient meer duimpjes dan hij nu heeft
Het weer is beter om binnen aan het werk te zijn dan om te wandelenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 07:00 schreef borisz het volgende:
Hup Bloes![]()
Treinpersoneel staakt. Dan maar aan het werk ipv aan de wandel
Hun bijzonder zijn hangt niet per se samen met de studiekeuze maar vooral met hoe belachelijk goed ze in dit schoolvak (en meestal ook andere schoolvakken) zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hangt hun bijzonder zijn samen met de studiekeuze?
Wat jammer dat het niet gelukt is op t laatst.
Coll van ander poli heeft een kind in t spectrum (haar woorden) en zaten ook te dubben wel/niet mee op schoolreis, maar dat was weekend buitenland.
Niet gedaan, teveel risico, best triest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 06-06-2025 11:33:20 (was maar 1 boom ) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |