quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Billetjes op de voordeurmat fappiefappie spankie spankie![]()
![]()
[ afbeelding ]
Okee alleen die 50, de rest had ik al. Maar hey. KWARTEThihi tet
EN waar is dat precies?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:48 schreef Sarabi het volgende:
Ik werd net wakker uit mijn dutje door een flinke klap onweer.
Benieuwd of we het droog gaan houden bij de bbq.
Oh die 50 heb ik trouwens van mijn ouders voor mijn verjaardag gekregenquote:
Nou succes maar danquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bbq zometeen in Nijmegen met het brouwgilde en het onweer net was iets zuidelijker.
Thanks!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou succes maar danHopelijk hou je het droog. Anders wordt het vast weer een verhaal waar je later bij knappend haardvuur om kunt lachen
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier schijnt de zon én het regent. En dat is de hele tijd zo.
Net een flinke pan rabarbermoes gemaakt. Deels voor in de vriezer om in een rabarberloze tijd van te smullen.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:24 schreef AnneX het volgende:
In overleg besloten besloten om niet mee te gaan naar het afscheid van een goede bekende, die binnenkort gaat overlijden. Ik ben nl. strontverkouden, dikke keel en oren dicht.
En haar longen werken nauwelijks/niet meer. Toen maar een kaartje geschreven.
Dju, wat is dat lastig.
Eens, daarom zeg ik: het komt er niet uit (in gedrag, thuis, in hun wei)quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:00 schreef Candaasje het volgende:
Het is ook sterk afhankelijk van hoe en wat je test, en wat je definitie is van intelligentie. (Frans de Waal schreef er boeken over…). Zo kunnen varkens zichzelf herkennen in spiegels, dat kan lang niet elke diersoort.
*kijkt in portemonee*quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Billetjes op de voordeurmat fappiefappie spankie spankie![]()
![]()
[ afbeelding ]
Okee alleen die 50, de rest had ik al. Maar hey. KWARTEThihi tet
Ja ik zoek de 1000 Pick 69 in grade 69 nogquote:
Surequote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik zoek de 1000 Pick 69 in grade 69 nogheb je die?
Ja. Bijkomend probleem is dat er geen Pick nummers meer uitgegeven worden. We zijn een paar jaar geleden overgegaan naar een andere catalogus waar nummers bij 101 beginnen. However, grades eindigen bij 70 dus dat is wel een dingetje.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:31 schreef derLudolf het volgende:
Zijn dat huidige biljetten?
1000 is de grootste?
Dit is wel typisch een van die dingen waar de generaties voor ons hard hun best hebben gedaan het faliekant te verpesten.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:47 schreef flipsen het volgende:
[..]Dat kregen we bij mijn oma vroeger, ik gruwel er nog van als ik er alleen maar aan denk...
Alles.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed om te slapen: een stevige alcoholische dronk. Twee bellen witte wijn doet dat wel.
En dan vaak/ altijd rond 4 uur wakker liggen en draaien. Tis nu 5:20![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |