quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:18 schreef flipsen het volgende:
[..]
Jaaaaaren geleden toen mijn vrouw niets van honden wist en Pincho niet te handlen was, had mijn vrouw een "speciale" dierenarts gevraagd te komen. En tegen mij gezegd "Ga jij maar in je kantoor zitten, want dit trek je niet". En daar had ze gelijk in. De vrouw kwam binnen, ging bij Pincho in de "mand" liggen en begon met hem te communiceren, ofzo iets. Ahum... En later wist ze van alles te vertellen over de diepste zieleroerselen van de hondWe hebben haar vriendelijk bedankt voor de informatie en er daarna hartelijk om gelachen.
Mijn moeder ook hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:28 schreef AnneX het volgende:
“Bloem” “pluis” Sch.moeder noemde het “poes” en schraapte het ‘gewoon’ van de jam af en smeerde eronder op haar boterham 😳
Ganzen rondom Schiphol worden inderdaad regelmatig massaal afgeschoten en verdwijnen in de ganzenvleeskroketten die in de regio gemaakt worden…quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Het verhaal gaat dat Schiphol ganzen afschiet omdat ze de luchtvaart hinderen. Ik kan niks vinden over een ganzenwaakdienst bij dat vliegveld, ik gok dat het een verzinsel is van mensen die denken dat ganzen waakzaam zijn en dat je dat dan als wakers kan inzetten en dat ze ganzen zien en dan denken dat dat de ingezette waakdienst is.
PS: De ene schimmel is de andere niet. Schimmel op jam kan je prima aan de kant vegen en dan de jam opeten. Ken uw eten.
Dat vind ik lief, zowel van hen als van jou.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:26 schreef AnneX het volgende:
Tegen de honden van de buren praatte ik als namen noemen en goeiedag zeggen.
Geen gekir. Ook niet tegen baby’s en kleine kinderen.
Gister kregen wij van de kopers een fles champagne. Leuk leuk.
Zoiets had ik voor hun in mijn hoofd…
Kan die moeilijk terug geven.
Nu denk ik aan een pakketje met lokale producten van kaas etc. van de bioboerderij. En wat biertjes van de buurman. Ook geregeld, dat een buur de dorpsvlag uithangt als wij bij de notaris zijn. Dat is toch feestelijk genoeg voor een overdracht.![]()
Hoe vinden jullie dat?
Herkenbaar. Een vriendin van mij (nu niet meer, want ik ging oa voor vaccinaties tijdens corona en hield me aan de maatregelen dus werd ik gewipt) had dat met haar paarden. Echt, wat die dieren haar verteld hebben en meegemaakt hebben en hoe lief ze haar vonden etc.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:18 schreef flipsen het volgende:
[..]
Jaaaaaren geleden toen mijn vrouw niets van honden wist en Pincho niet te handlen was, had mijn vrouw een "speciale" dierenarts gevraagd te komen. En tegen mij gezegd "Ga jij maar in je kantoor zitten, want dit trek je niet". En daar had ze gelijk in. De vrouw kwam binnen, ging bij Pincho in de "mand" liggen en begon met hem te communiceren, ofzo iets. Ahum... En later wist ze van alles te vertellen over de diepste zieleroerselen van de hondWe hebben haar vriendelijk bedankt voor de informatie en er daarna hartelijk om gelachen.
"Varkens zijn zo slim als een kind van drie!" - iemand laatst onder een foto van ons varken. Ik zou dan toch een testje of twee op mijn kind laten doen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens varkens nemen en dan de score bijhouden van de hoeveelheid mensen die aan de varkenseigenaar vertelt dat varkens heel intelligent zijn. Dat tikt de 99% wel aan.
Ik heb een kleine twintig varkens gehad, en die zitten dan niet in een dom betonnen hok en kunnen vanalles en nog wat aan intelligentie tonen en ik kan je vertellen; die veronderstelde intelligentie komt er niet uit.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Een vriendin van mij (nu niet meer, want ik ging oa voor vaccinaties tijdens corona en hield me aan de maatregelen dus werd ik gewipt) had dat met haar paarden. Echt, wat die dieren haar verteld hebben en meegemaakt hebben en hoe lief ze haar vonden etc.Ze wilde ook met Nika praten maar ze bleek geen "kat's" te kunnen verstaan.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
"Varkens zijn zo slim als een kind van drie!" - iemand laatst onder een foto van ons varken. Ik zou dan toch een testje of twee op mijn kind laten doen.
Ik neus af en toe ff op je site en zie ineens Chris Z.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:13 schreef flipsen het volgende:
Kwartet! En nu weer snel aan het werk, loopt storm met aanvragen momenteel, kan wel stellen dat de Google Ads campagne werkt
Ik zat met mijn neus in een warm zonnetje net met wandelenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:23 schreef Kaatje1 het volgende:
mmm buiten toch te nat om de was op te hangen. Dan maar binnen. Ben je klaar en denk je...oh ja, ik heb ook een wasdroger
Was een leuke ervaring ja. Drie op Reis wilde de Tren Patagonico boeken, maar dat kregen ze niet voor elkaar, dus dat heb ik voor ze geregeld (en nog wat kleine dingen). Toen vroegen ze of ik niet mee kon, om te helpen met vertalen bij de interview. Sure! Chris Zeegers was "in het echt" ook een prima gast.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik neus af en toe ff op je site en zie ineens Chris Z.Leuke gast!
(Jij ook)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |