De regen zou niet m'n grootste bezwaar zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:53 schreef MadMaster het volgende:
Twee dagen openlucht dance festival om de hoek voor de boeg voor zo'n 12.000 personen en het komt hier nu met bakken naar beneden.
Het zal wel wat rustiger zijn dan andere jaren, gok ik…
Snap ik, doe je lekker lang met je biertje dat nooit op raakt…quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De regen zou niet m'n grootste bezwaar zijn
quote:
Thanks! Ik geloof niet dat we het ooit zo druk gehad hebben. Gelukkig was het vlakbij dus konden we nog extra bier halen.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat mijn tosti wat witte pluis had want W zei toen hij tosti wilde maken "dit brood heeft pluis" maar toen had ik de mijne al op.
Was op zijn brood ook aar mini-beetje. En de airfryer maakt veel dood.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:30 schreef Queller het volgende:
[..]![]()
![]()
Als je het niet geproefd hebt, zal het wel niet heel erg zijn geweest. We zullen je de komende dag elke 2 uur wakker maken om te zien of je het nog doen
Dierenarts vond Mooitje schattig (en ging op debiele kindertjestoon ertegen wauwelen, dat hoeft van mij niet zo). Mooitje heeft een algeheel geinteresseerde onderzoekende instelling. Ze kreeg een paar snoepjes, daar raakt ze van gedesoriënteerd want eten is systeminterrrupt, ze heeft voortdurend HONGERRRRRRRRRquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Da’s best een programma @:lonaa
Hoe vond Mooitje de dierenarts en hoe vo d de dierenarts Mooitje?
Vandaag ook maar rustig aan doen. Wel iets meer geslapen vannacht maar helemaal lekker gaat het niet, mis nog wel 2-3 uur slaap dus maar wat extra koffie erin
Ik at pannekoeken, onder andere met een namaak-vache-qui-rit. Nog uit Marokko. Je weet wel, van de reis vóór de reis naar Nieuw Zeeland. Dus euh, november '24.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat mijn tosti wat witte pluis had want W zei toen hij tosti wilde maken "dit brood heeft pluis" maar toen had ik de mijne al op.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Dierenarts vond Mooitje schattig (en ging op debiele kindertjestoon ertegen wauwelen, dat hoeft van mij niet zo).
Moet je voor de grap eens varkens nemen en dan de score bijhouden van de hoeveelheid mensen die aan de varkenseigenaar vertelt dat varkens heel intelligent zijn. Dat tikt de 99% wel aan.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De mensen die telkens zeggen dat dieren ontzettend slim zijn, zijn het ergste. Alsof ze tegen een of andere downie praten
Jaaaaaren geleden toen mijn vrouw niets van honden wist en Pincho niet te handlen was, had mijn vrouw een "speciale" dierenarts gevraagd te komen. En tegen mij gezegd "Ga jij maar in je kantoor zitten, want dit trek je niet". En daar had ze gelijk in. De vrouw kwam binnen, ging bij Pincho in de "mand" liggen en begon met hem te communiceren, ofzo iets. Ahum... En later wist ze van alles te vertellen over de diepste zieleroerselen van de hondquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De mensen die telkens zeggen dat dieren ontzettend slim zijn, zijn het ergste. Alsof ze tegen een of andere downie praten
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens varkens nemen en dan de score bijhouden van de hoeveelheid mensen die aan de varkenseigenaar vertelt dat varkens heel intelligent zijn. Dat tikt de 99% wel aan.
Ik heb een kleine twintig varkens gehad, en die zitten dan niet in een dom betonnen hok en kunnen vanalles en nog wat aan intelligentie tonen en ik kan je vertellen; die veronderstelde intelligentie komt er niet uit.
Oh, en als je ganzen hebt (ik denk dat je oom dit zal kunnen beamen); 99% van de mensen komt je vertellen dat ganzen zulke goede wakers zijn. Nou, een hoop lawaai maken ze zeker. Misschien ook als er onraad is, zou kunnen.
Het verhaal gaat dat Schiphol ganzen afschiet omdat ze de luchtvaart hinderen. Ik kan niks vinden over een ganzenwaakdienst bij dat vliegveld, ik gok dat het een verzinsel is van mensen die denken dat ganzen waakzaam zijn en dat je dat dan als wakers kan inzetten en dat ze ganzen zien en dan denken dat dat de ingezette waakdienst is.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:28 schreef AnneX het volgende:
@:sigme het verhaal gaat, dat het vroegere militaire vliegveld Valkenburg oa. werd bewaakt door ganzen, omdat die zo waakzaam zijn.
Ondertussen was er een doorgaande weg van Wassenaar naar Katwijk over de vliegbasis.😉
“Bloem” “pluis” Sch.moeder noemde het “poes” en schraapte het ‘gewoon’ van de jam af en smeerde eronder op haar boterham 😳
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |