abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217843513
Fijn @vlindertje89 wat een goede dag voor je doet. Laatst ook 2 achtereen, dan weet je pas hoe het voelt om enorm uitgerust te zijn.

Ik was er in 1986. Jullie boottocht heb ik ook gedaan, tenminste met onze hele groep op een boot. Later nog zoiets gedaan maar toen was er storm, daar viel geen primstour tegenaan te slikken :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_217843573
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 22:46 schreef vlindertje89 het volgende:
En een aparte voor @:Blues, wat fijn dat jullie zo hebben genoten O+ en leuke verslagjes!
We zijn zelf ook zo blij met de verslagjes, om terug te kijken als het eens ter sprake komt zo'n vakantie. Ik vergeet vaak zoveel vam zo'n week en dit is zo'n leuk dagboek dan O+

We hebben ook een goeie verdeling in de loop der jaren.
Ik neem de meeste foto's en golfer werkt de site bij.
Dan lezen we het samen door, veranderen e.e.a. eventueel en je ziet zo'n dag meteen weer voorbij komen. ^O^

Herkent @Lucky_Strike iets van onze ervaringen?
  dinsdag 3 juni 2025 @ 23:06:10 #53
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_217843613
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 20:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Als je daar bent geweest, ben je onderdeel van het complot dus :P
Oei, spannend.
Vertel…
  Moderator woensdag 4 juni 2025 @ 06:26:12 #54
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217844065
Bielefeld
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_217844283
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 06:26 schreef derLudolf het volgende:
Bielefeld
Pfffffffff. Volgens mij moet je er ook inzitten om te weten dat Oetker daar zit ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_217844284
Mogge!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 4 juni 2025 @ 08:09:49 #57
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_217844403
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 06:26 schreef derLudolf het volgende:
Bielefeld
Zelf maar even opgezocht, omdat ik geen idee had:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bielefeldcomplot

Da's dus een hoax, kan ik bevestigen… :Y

Vandaag gaan we overigens op zoek naar de rattenvanger…
  Moderator woensdag 4 juni 2025 @ 08:25:32 #58
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217844463
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juni 2025 07:34 schreef sigme het volgende:

[..]
Pfffffffff. Volgens mij moet je er ook inzitten om te weten dat Oetker daar zit ;)
Ik onthoud nutteloze feitjes. Dat Oetker in Bielefeld zit werd me verteld tijdens een bezoek aan Claas in Harsewinkel:
"Wij zijn een van de drie familiebedrijven met een miljarden omdat omzet" de andere waren Oetker en Miele.
  Moderator woensdag 4 juni 2025 @ 08:26:56 #59
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217844474
Ik zag gisteren ook een rat lopen }:| Maar even zo'n kooi zetten met een blokje er in.
pi_217844798
Gedoe voor g weer, uit de rij vlak voor je t vliegtuig in mag ivm zijn medische cabin bagage... hij heeft tig keer alles gecheckt vooraf met Transavia WhatsApp, maar ja dat kunnen de Griekse grondstewardessen niet lezen |:)
pi_217844848
Mogge!
Weer lekker geslapen, doet een mens goed.

Gets @Blues Je zou toch denken dat G niet de eerste of enige passagier met medische bagage is.
Goede vlucht zometeen

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaatje1 op 04-06-2025 10:33:02 ]
pi_217846269
Bij de vrinden van trafico voor kentekenplaten voor de motor. Hopen dat ze in één keer blij zijn met de meegebrachte papieren. Bij de auto waren het drie pogingen :-)
La derecha oprime, la izquierda libera
  Moderator woensdag 4 juni 2025 @ 11:29:52 #63
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217846312
quote:
2s.gif Op woensdag 4 juni 2025 11:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bij de vrinden van trafico voor kentekenplaten voor de motor. Hopen dat ze in één keer blij zijn met de meegebrachte papieren. Bij de auto waren het drie pogingen :-)
Ik wou al vragen of je al een vlucht naar NL had geboekt :P
pi_217846543
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 09:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:tele6, B. is van de Happy Socks toch? Waar scoor ik goedkope?
Ik zou het niet weten eigenlijk.
Mijn huidige blije sokken zijn van Amazon en B draagt nu sokken van Mcgregor geloof ik.
  woensdag 4 juni 2025 @ 12:40:45 #65
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217846932
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 11:53 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik zou het niet weten eigenlijk.
Mijn huidige blije sokken zijn van Amazon en B draagt nu sokken van Mcgregor geloof ik.
Geen probleem, ik vind ze wel. Volgens mij staan ze ook wel eens in het krantje van Dirk.

Hoe is het met jullie deelnemer met extra behoefte?
Spoilers!
  woensdag 4 juni 2025 @ 12:43:42 #66
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_217846956
-O- geflitst ..
situatie : rotonde, van de rotonde af rijden is het nog 50 km/h, 100 m verderop is het 80 km/h en in dat stukkie er tussen dus geflitst met 64 km/h .. tsskk.

hier moet ik nu eerst bevestigen dat ik degene was die achter het stuur zat.. niet gewoon een boete, dus ik ben benieuwd waar dit dan weer op uitdraait :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator woensdag 4 juni 2025 @ 13:10:31 #67
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217847194
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juni 2025 12:43 schreef Barreltje het volgende:
-O- geflitst ..
situatie : rotonde, van de rotonde af rijden is het nog 50 km/h, 100 m verderop is het 80 km/h en in dat stukkie er tussen dus geflitst met 64 km/h .. tsskk.

hier moet ik nu eerst bevestigen dat ik degene was die achter het stuur zat.. niet gewoon een boete, dus ik ben benieuwd waar dit dan weer op uitdraait :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een stuk duurder dan mijn Duitse boete voor 21km/u in de bebouwde kom. Ik moest overigens ook bevestigen dat ik het was ivm punten in Flensburg.

Ken je iemand van buiten de EU? Misschien vinden ze het gaan de moeite niet waard...
pi_217847222
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 12:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Geen probleem, ik vind ze wel. Volgens mij staan ze ook wel eens in het krantje van Dirk.

Hoe is het met jullie deelnemer met extra behoefte?
Gaat redelijk.

Fietsen hebben we opgegeven dus de leiding taxiet hem naar en van de locatie voor de activiteiten. Hij was nl bijna in een sloot gereden. Hij bleek nooit handremmen gebruikt te hebben en de route lukte eigenlijk ook niet.

Leiding heeft de 2e dag z'n ouders gebeld, die bleken wel met 'm geoefend te hebben voor de week maar wisten natuurlijk ook niet waarop ze 'm precies voor moesten bereiden. Ze gaven aan dat we altijd kunnen bellen als er wat is of uitgelegd moet worden, maar dat is tot nu toe zowaar niet nodig geweest.

Hij stelt onze vrijwilligers nogal vreemde vragen, maar als je weet dat hij het niet creepy bedoelt, is dat niet zo'n probleem.
pi_217847923
Fijn @Tele6 dat het (een beetje) meevalt

Net even de voorraadkast een beetje opgeruimd, kwam nog een pak kant en klaar wit broodmix tegen met tht datum 12/23. Toch maar met kruiden in de bbm gedaan. Rijzen deed het in ieder geval nauwelijks, toch maar in een bakblik gedaan, t ruikt hier lekker, maar nog te heet om aan te snijden en om te zien of het wat is.
pi_217847969
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 14:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn @:tele6 dat het (een beetje) meevalt

Net even de voorraadkast een beetje opgeruimd, kwam nog een pak kant en klaar wit broodmix tegen met tht datum 12/23. Toch maar met kruiden in de bbm gedaan. Rijzen deed het in ieder geval nauwelijks, toch maar in een bakblik gedaan, t ruikt hier lekker, maar nog te heet om aan te snijden en om te zien of het wat is.
Ik heb deze week ook de voorraadkast opgeruimd. Het oudste was houdbaar tot 2016. Die heb ik met de vorige opruiming gemist denk ik :@ .
pi_217848100
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 14:20 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ik heb deze week ook de voorraadkast opgeruimd. Het oudste was houdbaar tot 2016. Die heb ik met de vorige opruiming gemist denk ik :@ .
:D Wanneer ik echt alles uit die kast zou halen zou dat hier ook wel kunnen. De planken in die kast zijn diep en hoog dus ik zie niet alles _O-
pi_217848487
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 11:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik wou al vragen of je al een vlucht naar NL had geboekt :P
Ik ben alweer terug :D en degene naast mij -ook een Nederlander- had geen exportbewijs. Die van mij werd erbij gepakt, boel geouwehoer van zijn gestor, alsnog alles rond. Zo enorm arbitrair.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_217849371
We hebben het idee dat de lekkage van de wasmachine gisteren misschien kwam door te veel wasmiddel :@
Sindskort heb ik nieuwe en deze is een stuk geconcentreerder maar ik dacht dat ik dat al genoeg had aangepast.
Nu even testen met een kookwas zonder wasmiddel.
pi_217849395
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 17:18 schreef Sarabi het volgende:
We hebben het idee dat de lekkage van de wasmachine gisteren misschien kwam door te veel wasmiddel :@
Sindskort heb ik nieuwe en deze is een stuk geconcentreerder maar ik dacht dat ik dat al genoeg had aangepast.
Heeeeeel lang geleden had ik ook zoiets, met poeder wasmiddel (dat was nog in de tijd dat er niets anders was :D ) en toen bleek er een klont wasmiddel achter het bakje te zitten. Misschien daar ook even kijken?
  Moderator woensdag 4 juni 2025 @ 17:28:08 #75
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217849463
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 17:18 schreef Sarabi het volgende:
Regelmatig een kookwas is helemaal niet verkeerd voor de machine :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')