Die zijn er ook veel meer. En we verwachten dat het moratorium verlengd gaat worden, dus dan gaat het nog erger worden, ze kunnen niet vooruit, maar ook niet achteruit (afhankelijk tot welke bevolkingsgroep te hoort)quote:Op maandag 2 juni 2025 20:20 schreef Blues het volgende:
Ik word er alleen maar heel verdrietig van.
De doffe ogen
Heineken distribueert het in Griekenland.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Alfa is toch zelfstandig?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Alfa_Edel_Pils
Zeg Jan…hoe is het met de loopbaan? Kun je / wil je weer aan de slag?quote:Op maandag 2 juni 2025 18:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Allemaal Heineken dus.
Heineken is dominant in Griekenland met Amstel, Heineken, ALFA, Fischer, MAMOS, Sol, Mc Farland, Erdinger, Murphy's, en Duvel die ze importeren
Schiet niet echt op, paar bedrijven op gesprek geweest, maar geen match tot nu toe.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zeg Jan…hoe is het met de loopbaan? Kun je / wil je weer aan de slag?
Dank jequote:Op maandag 2 juni 2025 20:55 schreef vlindertje89 het volgende:
Gefeliciteerd @:Lucky_Strike, ik denk dat ze een hele goede aan je hebben. Ik moet bij dit soort berichten van je af en toe terugdenken aan voor je revalidatietraject, toen je je volgens mij ook nog wel eens hebt afgevraagd wat dat je nou echt zou kunnen bieden. En kijk je nu eens gaan
![]()
Das jammer. Succes!quote:Op maandag 2 juni 2025 22:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Schiet niet echt op, paar bedrijven op gesprek geweest, maar geen match tot nu toe.
Post #258 voor een kort bulletin. 😉quote:Op maandag 2 juni 2025 23:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een nachten @:vlindertje89 vooral ook omdat je zo bezorgd bent, want dan heb ook niet het “voordeel” van rust
Hoop ook op een goede (beter zou al winst zijn) nacht. Zo maar eens een poging wagen. De koolmonoxidemeter heeft verse batterijen, die kan ik niet meer de schuld geven
Is er wel wat verbetering @:annex ?
Matig geslapen, rugpijn, jeukneus. Gisteren milde breakdown want eigenlijk een paar dagen soort van vrij maar toen toch niet want iedereen en zn moeder moet van alles van ons en dat was niet de afspraak dus fuck dat maar dat kan dus niet en nu is de to-do lijst voor vandaag gigantisch in de hoop dat morgen en overmorgen wel soort van vrij is maar dat is natuurlijk ijdele hoop en dat kon ik gisteren niet zo goed handelen.quote:
Dat is een beste lijst. De mijne is ook lang vandaag maar als het goed is, loopt het allemaal goed en rustig in elkaar over met einde middag nog een uurtje voor mezelf.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Matig geslapen, rugpijn, jeukneus. Gisteren milde breakdown want eigenlijk een paar dagen soort van vrij maar toen toch niet want iedereen en zn moeder moet van alles van ons en dat was niet de afspraak dus fuck dat maar dat kan dus niet en nu is de to-do lijst voor vandaag gigantisch in de hoop dat morgen en overmorgen wel soort van vrij is maar dat is natuurlijk ijdele hoop en dat kon ik gisteren niet zo goed handelen.
To do lijst vandaag:
* ontbijten, aankleden, the works.
* bus uitpakken
* truss uit elkaar meppen dat door mongols in elkaar gemept is dus dat is een kutklus
* bus inpakken voor de opslag
* naar de opslag en bus leegmaken
* bus inpakken met wat van de opslag naar huis moet
* boodschappen
* naar huis, boodschappen opruimen, bus leegpakken.
* 1 kistje in de bus omdat het omgeruild moet worden.
* haken van de backdrops met kots halen en backdrops in de bus pakken
* naar M om kistje om te ruilen
* backdrops wassen in gigantische wasmachine bij het tankstation.
* naar andere M om meubel op te halen
* mogelijk een uurtje vrije tijd
* naar huis, bus leegmaken
* stellage maken om backdrops te laten drogen en vervolgens ophangen.
Overige losse flodders:
* haken weer aan de backdrops + stellage ontmantelen
* boekhouder mailen
* DPD claim openen als alle informatie binnen is
* dakgoot schoonmaken
* achter klus van vrijdag aanzitten
* rest van de week plannen
* de dingen die ik vergeet en verder nog ten tafel komen.
FML.
Nee he?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:11 schreef Clubsoda het volgende:
Succes @:Lonaa . Dat klinkt ook niet echt... ontspannen
Soms heeft Zalando Lounge uitverkoop.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:tele6, B. is van de Happy Socks toch? Waar scoor ik goedkope?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |