abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217831896
Ik word er alleen maar heel verdrietig van.
De doffe ogen ;(
pi_217831933
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2025 20:20 schreef Blues het volgende:
Ik word er alleen maar heel verdrietig van.
De doffe ogen ;(
Die zijn er ook veel meer. En we verwachten dat het moratorium verlengd gaat worden, dus dan gaat het nog erger worden, ze kunnen niet vooruit, maar ook niet achteruit (afhankelijk tot welke bevolkingsgroep te hoort)
We have far more in common than that which devides us..
pi_217832152
https://www.linkedin.com/(...)4is1yGGzEKSdWAvyNZzs

Hopelijk kunnen jullie dit lezen
pi_217832252
Deed een kleine mamibo. Ging naar huis. Viel in slaap. Kwijt welk jaar het is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_217832334
Gefeliciteerd @Lucky_Strike, ik denk dat ze een hele goede aan je hebben ^O^ . Ik moet bij dit soort berichten van je af en toe terugdenken aan voor je revalidatietraject, toen je je volgens mij ook nog wel eens hebt afgevraagd wat dat je nou echt zou kunnen bieden. En kijk je nu eens gaan O+

@Kaatje1 ook al zo goed bezig. Het lijkt me emotioneel best pittig werk, knap hoe je (en straks jullie, met Lucky ook) dat doet!

Ik had een kutnacht - lag tot 3.20 wakker van extreem warm hebben en maar niet afkoelen ondanks geen kleren of dekbed of zelfs maar laken en raam op kiepstand open (maar dan weer (net) geen koorts :? ) en maar hoog blijvende hartslag. Met die twee dingen icm afgelopen dagen ook al hoesten en benauwd en pijn tussen schouderbladen, dacht ik "natuurlijk" dat ik misschien wel een longembolie kon hebben. Wél trots dat ik niet de huisartsenpost gebeld heb (wel aantal keer ernstig overwogen) maar heb kunnen inzien dat de kans echt wel veel groter was dat ik spierpijn had van sporten/zware tas en spierpijn van hoesten erbij, en gewoon flink verkouden ben met getriggerde astma. Ik had vrijdag wel al de hap gebeld voor iets waarvan ik baalde, dus trots dat het voor iets eigenlijk potentieel nog acuter gevaarlijks en na 2 nachten weinig slaap nu wel lukte. Vandaag wel even huisarts geweest en nagekeken en dat was fijn; conclusie geen aanwijzingen voor ernstige shit, neusspray en puf even blijven gebruiken zo nodig en uitzieken (want wel koorts ook daar dus gewoon virus ziek). Voel me ondanks koorts wel beter dan gisteren gelukkig, minder hoest en snot, ook pas in middag neusspray en puf gehad. Eigenlijk ook heel veel werk kunnen doen, super fijn. Vier discussies feedback gegeven, een student gesproken, met een collega analyses voor ons artikel gedraaid, een scriptie beoordeeld en de belangrijkste achterstallige mails weggewerkt. Maar dat ging dus ook wel gewoon (wel verspreid over 9-19, dus met rust tussendoor). Morgen is stuk rustiger, een tussentijdse en eindevaluatie van stages en een student spreken over scriptie, allemaal online, en verder doe ik even helemaal niks.

Maar 3 nachten op rij met 4-5-4 uur slaap begint nu toch wel beetje op te breken, dus kan er geduimd worden voor eindelijk een normale nacht vannacht? :Y
  maandag 2 juni 2025 @ 21:04:41 #256
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217832424
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2025 19:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Alfa is toch zelfstandig?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Alfa_Edel_Pils
Heineken distribueert het in Griekenland.
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 juni 2025 @ 21:39:57 #257
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_217832773
Thuis. Nu de huldiging terugkijken :+

Had etentje met onze nieuwe IT-partner. Pekelhaaring, Van Woutstraat is een leuke tent. Wellicht morgen nog een stukje. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_217833189
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 18:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Allemaal Heineken dus.
Heineken is dominant in Griekenland met Amstel, Heineken, ALFA, Fischer, MAMOS, Sol, Mc Farland, Erdinger, Murphy's, en Duvel die ze importeren
Zeg Jan…hoe is het met de loopbaan? Kun je / wil je weer aan de slag?
Of heb ik wat gemist?

@Blues Matig. Kortademig. Niet zo zeer benauwd. Buiten zijn was vandaag op het balkon 8)7
Morgen ‘moet’ ik de trap af. Gaat vast goed.

Wat vervelend toch, vlindertje dat je onzeker bent over je gezondheid en welbevinden.
Staan de afspraken met de psycholoog weer op de rails?
  maandag 2 juni 2025 @ 22:23:00 #259
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217833228
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:20 schreef AnneX het volgende:

[..]
Zeg Jan…hoe is het met de loopbaan? Kun je / wil je weer aan de slag?

Schiet niet echt op, paar bedrijven op gesprek geweest, maar geen match tot nu toe.
  maandag 2 juni 2025 @ 22:23:54 #260
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217833244
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 20:55 schreef vlindertje89 het volgende:
Gefeliciteerd @:Lucky_Strike, ik denk dat ze een hele goede aan je hebben ^O^ . Ik moet bij dit soort berichten van je af en toe terugdenken aan voor je revalidatietraject, toen je je volgens mij ook nog wel eens hebt afgevraagd wat dat je nou echt zou kunnen bieden. En kijk je nu eens gaan O+
Dank je O+

Sterkte! Weinig slaap plus ziekig is slopend en je hoofd gaat natuurlijk ook sneller met je op de loop :*
Spoilers!
pi_217833276
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Schiet niet echt op, paar bedrijven op gesprek geweest, maar geen match tot nu toe.
Das jammer. Succes!
pi_217833834
Wat een nachten @vlindertje89 vooral ook omdat je zo bezorgd bent, want dan heb ook niet het “voordeel” van rust

Hoop ook op een goede (beter zou al winst zijn) nacht. Zo maar eens een poging wagen. De koolmonoxidemeter heeft verse batterijen, die kan ik niet meer de schuld geven

Is er wel wat verbetering @AnneX ?
pi_217833933
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 23:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een nachten @:vlindertje89 vooral ook omdat je zo bezorgd bent, want dan heb ook niet het “voordeel” van rust

Hoop ook op een goede (beter zou al winst zijn) nacht. Zo maar eens een poging wagen. De koolmonoxidemeter heeft verse batterijen, die kan ik niet meer de schuld geven

Is er wel wat verbetering @:annex ?
Post #258 voor een kort bulletin. 😉

Trustuh.
pi_217834491
Goedemorgen altesaam :)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 3 juni 2025 @ 07:39:38 #265
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_217834585
Tante Dicky O+ https://www.nhnieuws.nl/n(...)lstar-nooit-verwacht
Ook één van de redenen waarom ik van Telster hou.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 3 juni 2025 @ 07:49:15 #266
217702 Lonaa
Honger!
pi_217834639
Bluh.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 07:58:07 #267
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217834690
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 07:49 schreef Lonaa het volgende:
Bluh.
+1
Spoilers!
  dinsdag 3 juni 2025 @ 08:07:28 #268
217702 Lonaa
Honger!
pi_217834748
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 07:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
+1
Matig geslapen, rugpijn, jeukneus. Gisteren milde breakdown want eigenlijk een paar dagen soort van vrij maar toen toch niet want iedereen en zn moeder moet van alles van ons en dat was niet de afspraak dus fuck dat maar dat kan dus niet en nu is de to-do lijst voor vandaag gigantisch in de hoop dat morgen en overmorgen wel soort van vrij is maar dat is natuurlijk ijdele hoop en dat kon ik gisteren niet zo goed handelen.

To do lijst vandaag:
* ontbijten, aankleden, the works.
* bus uitpakken
* truss uit elkaar meppen dat door mongols in elkaar gemept is dus dat is een kutklus
* bus inpakken voor de opslag
* naar de opslag en bus leegmaken
* bus inpakken met wat van de opslag naar huis moet
* boodschappen
* naar huis, boodschappen opruimen, bus leegpakken.
* 1 kistje in de bus omdat het omgeruild moet worden.
* haken van de backdrops met kots halen en backdrops in de bus pakken
* naar M om kistje om te ruilen
* backdrops wassen in gigantische wasmachine bij het tankstation.
* naar andere M om meubel op te halen
* mogelijk een uurtje vrije tijd
* naar huis, bus leegmaken
* stellage maken om backdrops te laten drogen en vervolgens ophangen.

Overige losse flodders:
* haken weer aan de backdrops + stellage ontmantelen
* boekhouder mailen
* DPD claim openen als alle informatie binnen is
* dakgoot schoonmaken
* achter klus van vrijdag aanzitten
* rest van de week plannen
* de dingen die ik vergeet en verder nog ten tafel komen.

FML.
pi_217834776
Mooi gezegd door vlinder, @Lucky_Strike, wat goed dat dit nu lukt en je hier je energie in gaat steken O+

Ik heb prima geslapen maar nog steeds niet echt wakker :O er moeten opeens allemaal extra dingen in de avonduren op m'n werk, zo vlak voor de vakantie. Ik zit elke week wel of in een ingewikkelde vergadering of in iets sociaals. Allebei kost me heel veel energie :')

Ik ga maar eens met m'n setje dumbbells de tuin in en dan koffie, misschien helpt dat.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_217834790
Succes @Lonaa . Dat klinkt ook niet echt... ontspannen :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 08:18:12 #271
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217834848
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 08:07 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Matig geslapen, rugpijn, jeukneus. Gisteren milde breakdown want eigenlijk een paar dagen soort van vrij maar toen toch niet want iedereen en zn moeder moet van alles van ons en dat was niet de afspraak dus fuck dat maar dat kan dus niet en nu is de to-do lijst voor vandaag gigantisch in de hoop dat morgen en overmorgen wel soort van vrij is maar dat is natuurlijk ijdele hoop en dat kon ik gisteren niet zo goed handelen.

To do lijst vandaag:
* ontbijten, aankleden, the works.
* bus uitpakken
* truss uit elkaar meppen dat door mongols in elkaar gemept is dus dat is een kutklus
* bus inpakken voor de opslag
* naar de opslag en bus leegmaken
* bus inpakken met wat van de opslag naar huis moet
* boodschappen
* naar huis, boodschappen opruimen, bus leegpakken.
* 1 kistje in de bus omdat het omgeruild moet worden.
* haken van de backdrops met kots halen en backdrops in de bus pakken
* naar M om kistje om te ruilen
* backdrops wassen in gigantische wasmachine bij het tankstation.
* naar andere M om meubel op te halen
* mogelijk een uurtje vrije tijd
* naar huis, bus leegmaken
* stellage maken om backdrops te laten drogen en vervolgens ophangen.

Overige losse flodders:
* haken weer aan de backdrops + stellage ontmantelen
* boekhouder mailen
* DPD claim openen als alle informatie binnen is
* dakgoot schoonmaken
* achter klus van vrijdag aanzitten
* rest van de week plannen
* de dingen die ik vergeet en verder nog ten tafel komen.

FML.
Dat is een beste lijst. De mijne is ook lang vandaag maar als het goed is, loopt het allemaal goed en rustig in elkaar over met einde middag nog een uurtje voor mezelf.

@Clubsoda, ik vind avonddingen ook echt wel vermoeiend. Ik heb er dese week ook 4. Het is ook altijd wat ingewikkeld met avondeten.
Spoilers!
  dinsdag 3 juni 2025 @ 08:18:15 #272
217702 Lonaa
Honger!
pi_217834849
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 08:11 schreef Clubsoda het volgende:
Succes @:Lonaa . Dat klinkt ook niet echt... ontspannen :')
Nee he? :')

In de categorie "rest van de week plannen" zitten ook echt nog een aantal kutdingen. Of niet, maar dan blijft het door emmeren.

Anyway, ik ga een tosti bouwen.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 09:12:31 #273
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217835157
@Tele6, B. is van de Happy Socks toch? Waar scoor ik goedkope?
Spoilers!
pi_217835198
Goedemorgen :W

Willen jullie duimen dat ons beste festival van het jaar vrijdag niet totaal verregend? -O-
  dinsdag 3 juni 2025 @ 09:17:50 #275
217702 Lonaa
Honger!
pi_217835212
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 09:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:tele6, B. is van de Happy Socks toch? Waar scoor ik goedkope?
Soms heeft Zalando Lounge uitverkoop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')