Inderdaad, zeker in de westerse wereld zijn maar weinig landen die Palestina erkennen. Kom veel staatlozen tegen met diverse geboortelanden en het is afhankelijk van dat land of ze ook papieren krijgen.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel het beroerdste paspoort is wat je kan hebben, qua ergens binnen kunnen komen.
Niet alleen in Westerse landen, in de Arabische wereld, Afrika, Zuid Amerika en Azië zitten ze niet op hen te wachten.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Inderdaad, zeker in de westerse wereld zijn maar weinig landen die Palestina erkennen. Kom veel staatlozen tegen met diverse geboortelanden en het is afhankelijk van dat land of ze ook papieren krijgen.
De “nieuwen” die binnenkomen hebben één ding gemeen, een doffe blik in de ogen.
Ik kan het me niet voorstellen. Toch is het voor deze vrouw heel belangrijk om wel statenloos te zijn. Dat is haar identiteit.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Niet alleen in Westerse landen, in de Arabische wereld, Afrika, Zuid Amerika en Azië zitten ze niet op hen te wachten.
Statensloos is wat anders dan Palestijns paspoortquote:Op maandag 2 juni 2025 19:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen. Toch is het voor deze vrouw heel belangrijk om wel statenloos te zijn. Dat is haar identiteit.
Hier wel inderdaad, aangezien we het land waar zij vandaan komt niet erkennen. Toch heeft zij liever statenloos in haar status staan dan Syrisch.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Statensloos is wat anders dan Palestijns paspoort
Nee hoor. Als niemand Palestina erkent is een Palestijns paspoort net zo veel waard als een bibliotheekpasje van Lutjebroek.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ze staat nu geregistreerd als Syrisch, terwijl ze geen Syrische nationaliteit/geboorteakte/paspoort/family book heeft. Daar is ze niets en kan ze niet naar toe. En wanneer de IND in opdracht van Wilders iedereen geregistreerd als Syrisch eruit wil gooien heeft zij geen een optiequote:Op maandag 2 juni 2025 19:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Alfa is toch zelfstandig?quote:Op maandag 2 juni 2025 18:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Allemaal Heineken dus.
Heineken is dominant in Griekenland met Amstel, Heineken, ALFA, Fischer, MAMOS, Sol, Mc Farland, Erdinger, Murphy's, en Duvel die ze importeren
Dat laatste had ik nog niet bedacht. Dat is een goede zeg.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ze staat nu geregistreerd als Syrisch, terwijl ze geen Syrische nationaliteit/geboorteakte/paspoort/family book heeft. Daar is ze niets en kan ze niet naar toe. En wanneer de IND in opdracht van Wilders iedereen geregistreerd als Syrisch eruit wil gooien heeft zij geen een optie
Vandaag aan een van de tolken gevraagd hoe zij dachten over de toespraak van wilders vorige week, wij hadden nl veel vragen verwacht maar er kwam niets. De sfeer schijnt te zijn “blaffende honden bijten niet”quote:Op maandag 2 juni 2025 19:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat laatste had ik nog niet bedacht. Dat is een goede zeg.
Die zijn er ook veel meer. En we verwachten dat het moratorium verlengd gaat worden, dus dan gaat het nog erger worden, ze kunnen niet vooruit, maar ook niet achteruit (afhankelijk tot welke bevolkingsgroep te hoort)quote:Op maandag 2 juni 2025 20:20 schreef Blues het volgende:
Ik word er alleen maar heel verdrietig van.
De doffe ogen
Heineken distribueert het in Griekenland.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Alfa is toch zelfstandig?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Alfa_Edel_Pils
Zeg Jan…hoe is het met de loopbaan? Kun je / wil je weer aan de slag?quote:Op maandag 2 juni 2025 18:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Allemaal Heineken dus.
Heineken is dominant in Griekenland met Amstel, Heineken, ALFA, Fischer, MAMOS, Sol, Mc Farland, Erdinger, Murphy's, en Duvel die ze importeren
Schiet niet echt op, paar bedrijven op gesprek geweest, maar geen match tot nu toe.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zeg Jan…hoe is het met de loopbaan? Kun je / wil je weer aan de slag?
Dank jequote:Op maandag 2 juni 2025 20:55 schreef vlindertje89 het volgende:
Gefeliciteerd @:Lucky_Strike, ik denk dat ze een hele goede aan je hebben. Ik moet bij dit soort berichten van je af en toe terugdenken aan voor je revalidatietraject, toen je je volgens mij ook nog wel eens hebt afgevraagd wat dat je nou echt zou kunnen bieden. En kijk je nu eens gaan
![]()
Das jammer. Succes!quote:Op maandag 2 juni 2025 22:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Schiet niet echt op, paar bedrijven op gesprek geweest, maar geen match tot nu toe.
Post #258 voor een kort bulletin. 😉quote:Op maandag 2 juni 2025 23:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een nachten @:vlindertje89 vooral ook omdat je zo bezorgd bent, want dan heb ook niet het “voordeel” van rust
Hoop ook op een goede (beter zou al winst zijn) nacht. Zo maar eens een poging wagen. De koolmonoxidemeter heeft verse batterijen, die kan ik niet meer de schuld geven
Is er wel wat verbetering @:annex ?
Matig geslapen, rugpijn, jeukneus. Gisteren milde breakdown want eigenlijk een paar dagen soort van vrij maar toen toch niet want iedereen en zn moeder moet van alles van ons en dat was niet de afspraak dus fuck dat maar dat kan dus niet en nu is de to-do lijst voor vandaag gigantisch in de hoop dat morgen en overmorgen wel soort van vrij is maar dat is natuurlijk ijdele hoop en dat kon ik gisteren niet zo goed handelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |