Laat ze een poepie ruikenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:13 schreef flipsen het volgende:
We gaan verder met de goeie voornemens, ik zit te wachten bij de Gastroenterologo, de darmendokter, om me te informeren en een afspraak te maken voor die cámara in mijn poepert
Tis niet zo zeer een robot, als een elektrische dweil. What’s in a namequote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:05 schreef Syrena het volgende:
Ik vraag me ook af of een robotzuiger wel overweg kan met onze enorm harende poezel. Het is van maart t/m augustus echt vrij extreem. En daarna ietsje minder![]()
Ik draag nooit meer zwart. Niet te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van half vijf tot 9 uur een gezellig samenzijn, borrelen, eten en drinken met de ouwe buren. De analoge albums met foto’s gingen rond. “Aah en oooh” . Hoe naïef en overmoedig zijn wij ooit begonnen.
MnX. had ook een loop om te beameren van veel foto’s van verbouwen, opruimen, events die er zijn georganiseerd. Nieuwe buren voegden zich ontspannen tussen hun nieuwe buren.
Van iedereen een kaart met lieve boodschappen hoe zeer zij ons gaan missen…😢
Nog een weekje…
Grenzen, je merkt ze pas nadat ze zijn overschreden.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:00 schreef AnneX het volgende:
Het gaat redelijk, denk ik. Dus té veel “doen” - want het gaat toch best - wordt gevolgd door
benauwdheid en op adem moeten komen.
Toch moet ik van mijzelve wel in conditie blijven, dus in actie. Zónder praten.
Voorlopig nog geen sportschool.
@:sigme hoe is het nu met jouw vader, na de opname?
Kaatje heeft een nieuwe hobbyquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Grenzen, je merkt ze pas nadat ze zijn overschreden.
Is NiB iets voor je?
Deze week even niet, lijf stribbelde teveel tegen. Maar morgen echt rust houden en dan zondag weer beginnenquote:
Hij kwam met een enorm verslechterde conditie uit het ziekenhuis en dat zinde 'm niks, dus hij is hard aan het werk gegaan om die conditie weer op te bouwen en dat is wonderwel gelukt. Hij is 81 en hij loopt niet goed meer (neuropathie in voeten), dus ik vind het heel knap van hem.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:00 schreef AnneX het volgende:
Het gaat redelijk, denk ik. Dus té veel “doen” - want het gaat toch best - wordt gevolgd door
benauwdheid en op adem moeten komen.
Toch moet ik van mijzelve wel in conditie blijven, dus in actie. Zónder praten.
Voorlopig nog geen sportschool.
@:sigme hoe is het nu met jouw vader, na de opname?
Té vroeg. Misschien de meer rustige stoelyoga go app: beetje stretchen en bewegen met Anke.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Grenzen, je merkt ze pas nadat ze zijn overschreden.
Is NiB iets voor je?
Wat goed van je vader.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Hij kwam met een enorm verslechterde conditie uit het ziekenhuis en dat zinde 'm niks, dus hij is hard aan het werk gegaan om die conditie weer op te bouwen en dat is wonderwel gelukt. Hij is 81 en hij loopt niet goed meer (neuropathie in voeten), dus ik vind het heel knap van hem.
Maar hij bouwt dus gewoon een wolfbestendig schapenhok; zware planken op hoogte, stoeptegels leggen, dak er op. En alles altijd alleen, want zo is 'ie.
Je moet je lichaam laten herstellen, maar ook blijven belasten. Lastig lastig. Succes ermee!
Kompgoe, heeft veel tijd nodig.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat goed van je vader.
Inderdaad het laatste: herstellen en blijven belasten. Evenwichtig opbouwen en grenzen.
Nog een 2e week rustig aan en dan eens aan het werk ermee.
Vanavond bijv. was reuze gezellig en ik hoefde alleen maar met iedereen te leuteren.
En ik was hondsmoe toen wij thuis waren. ( en 2 trappen op).
Wat een bikkel!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Hij kwam met een enorm verslechterde conditie uit het ziekenhuis en dat zinde 'm niks, dus hij is hard aan het werk gegaan om die conditie weer op te bouwen en dat is wonderwel gelukt. Hij is 81 en hij loopt niet goed meer (neuropathie in voeten), dus ik vind het heel knap van hem.
Maar hij bouwt dus gewoon een wolfbestendig schapenhok; zware planken op hoogte, stoeptegels leggen, dak er op. En alles altijd alleen, want zo is 'ie.
Je moet je lichaam laten herstellen, maar ook blijven belasten. Lastig lastig. Succes ermee!
De regen zou niet m'n grootste bezwaar zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:53 schreef MadMaster het volgende:
Twee dagen openlucht dance festival om de hoek voor de boeg voor zo'n 12.000 personen en het komt hier nu met bakken naar beneden.
Het zal wel wat rustiger zijn dan andere jaren, gok ik…
Snap ik, doe je lekker lang met je biertje dat nooit op raakt…quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De regen zou niet m'n grootste bezwaar zijn
quote:
Thanks! Ik geloof niet dat we het ooit zo druk gehad hebben. Gelukkig was het vlakbij dus konden we nog extra bier halen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |