SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 mei 2025 20:21 schreef JustinK het volgende:
Dicht!Ja, het ging van pief paf poefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
quote:Op maandag 26 mei 2025 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, het ging van pief paf poefSowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rijmen![]()
Het is echt waar, heusquote:Op maandag 26 mei 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
Wat is er nu leuk aan rijmen
Of zit jij Jus
Soms weer te slijmen
Bbquote:Op maandag 26 mei 2025 20:37 schreef Bally-b het volgende:
Rijmen en dichten? Ben meer van het dichten
Wat is er nu uitgespookt Op dts? Allemaal stout geweest
Pas maar opquote:Op maandag 26 mei 2025 20:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is echt waar, heus
ik haal echt geen bruine neus
Een leuke rijm, een mooi gedicht
dat brengt een lach op mijn gezicht
De rijmen van Bolke & Bolke zijn elke keer weer een feest
maar die van jou waardeer ik stiekem nog het meest
Lijmen en dichtenquote:Op maandag 26 mei 2025 20:37 schreef Bally-b het volgende:
Rijmen en dichten? Ben meer van het dichten
Wat is er nu uitgespookt Op dts? Allemaal stout geweest
Of een lekkere sneerquote:Op maandag 26 mei 2025 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pas maar op
Mijn lieve Jus
Dat Grrrrrrrr niet het dichten blust
Dan krijg je geen bolke en bolke meer
Maar wel een potje smeer
Die gillen keer op keerquote:Op maandag 26 mei 2025 20:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat valt wel mee... ik ben geen wijf, maar een meneer!
Maar ben je wel een echte heer?quote:Op maandag 26 mei 2025 20:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat valt wel mee... ik ben geen wijf, maar een meneer!
Ballyquote:Op maandag 26 mei 2025 20:47 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Greys
[..]
Amy![]()
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 26 mei 2025 20:47 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Greys
[..]
Amy![]()
Misschien dat ik het ooit nog leer?quote:Op maandag 26 mei 2025 20:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat je de vraag moet stellen doet me pas zeer
Als je normaal doetquote:
Als je je jas in een regenplas legt, zodat de dame dr schoenen niet nat worden?quote:
Ik til je er gewoon overheen.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je je jas in een regenplas legt, zodat de dame dr schoenen niet nat worden?
Tarzanquote:Op maandag 26 mei 2025 20:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik til je er gewoon overheen.
Til, niet zwaai.quote:
Ik ben zo lang dat het voelt als een zwaai.quote:
Noem jij je vriendin ook smurf ?quote:Op maandag 26 mei 2025 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben zo lang dat het voelt als een zwaai.
Somsquote:
Ik zal je dan gelijk op mijn nek zetten en je eroverheen tillenquote:Op maandag 26 mei 2025 20:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je je jas in een regenplas legt, zodat de dame dr schoenen niet nat worden?
quote:
Al besprokenquote:Op maandag 26 mei 2025 21:01 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ik zal je dan gelijk op mijn nek zetten en je eroverheen tillen
In Onz hebben we echte sterke mannenquote:Op maandag 26 mei 2025 21:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Nu stel ik me een waterplas voor met allemaal gebroken mannen die dachten dat ze me op konden tillen#viesdik
Ik kan jou wel tillen, met gemak.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Nu stel ik me een waterplas voor met allemaal gebroken mannen die dachten dat ze me op konden tillen#viesdik
Moest lachen om de zinquote:Op maandag 26 mei 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
In Onz hebben we echte sterke mannen
Ze zijn iig goed in sterke verhalenquote:Op maandag 26 mei 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
In Onz hebben we echte sterke mannen
120 kg skquat Lukt mij nog steedsquote:Op maandag 26 mei 2025 21:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja nogalquote:
Straks zit ze erbovenquote:Op maandag 26 mei 2025 21:05 schreef Bally-b het volgende:
[..]
120 kg skquat Lukt mij nog steedsga ervanuit dat je daar onder zit
quote:Op maandag 26 mei 2025 21:05 schreef Bally-b het volgende:
[..]
120 kg skquat Lukt mij nog steedsga ervanuit dat je daar onder zit
Haha ik dacht ook al, gevaarlijke uitspraak doet BB daarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
quote:Op maandag 26 mei 2025 21:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Haha ik dacht ook al, gevaarlijke uitspraak doet BB daar119?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:
Toch wel fijn dat iedereen altijd zo behulpzaam is hierquote:Op maandag 26 mei 2025 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Amy is al zo goed in zichzelf naar beneden halen
Help jij haar ook nog ff
Ze weet wie het zegtquote:Op maandag 26 mei 2025 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Amy is al zo goed in zichzelf naar beneden halen
Help jij haar ook nog ff
quote:Op maandag 26 mei 2025 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Telefoon opnieuw opstarten, gelezen dat hij daarna niet meer opstart, dus tabee, het was weer gezellig![]()
Huhquote:Op maandag 26 mei 2025 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Telefoon opnieuw opstarten, gelezen dat hij daarna niet meer opstart, dus tabee, het was weer gezellig![]()
We hebben haar verjaagdquote:
Ziet er goed uit koning.quote:
Vet! Sonic the Hedgehog. Heb zelf van de week ook wat plantjes gekocht, staan hier op het tafeltje en in de vensterbank. Super leuk.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ziet er goed uit koning.
Krijg zelf waarschijnlijk lego plantjes voor vaderdag. Of sonic lego.
Mooi man. Slaap lekker 👍quote:Op maandag 26 mei 2025 22:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vet! Sonic the Hedgehog. Heb zelf van de week ook wat plantjes gekocht, staan hier op het tafeltje en in de vensterbank. Super leuk.
Maar ik ga naar bed toe. Fijne avond allen
Trusten!quote:Op maandag 26 mei 2025 22:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vet! Sonic the Hedgehog. Heb zelf van de week ook wat plantjes gekocht, staan hier op het tafeltje en in de vensterbank. Super leuk.
Maar ik ga naar bed toe. Fijne avond allen
Rellen.quote:
tussen 1500 en 1600 verzamelen bij de piano die weg is dus tegenover de vetluikjesquote:
Geen idee om een Meet Whatsapp te maken ofzo?quote:Op maandag 26 mei 2025 23:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
tussen 1500 en 1600 verzamelen bij de piano die weg is dus tegenover de vetluikjesmaar als je later komt ook geen probleem, ik geef je zo mijn nummer dan hou ik je wel op de hoogte waar ze zijn ofzo
Haha da's bij iedere meet zoquote:Op maandag 26 mei 2025 23:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Er werd wel commentaar geleverd wanneer er tijdens een meet in het betreffende forum (bv 40+) werd gepost door de meet-gangers. "Leg die telefoon weg!"
Ik heb nooit iets raars meegemaakt. Hooguit van de Urban legends over Fokkers die zwaar dronken ergens werden gedumpt enzoquote:
Geen idee, ik ben altijd nog thuis gekomenquote:Op maandag 26 mei 2025 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets raars meegemaakt. Hooguit van de Urban legends over Fokkers die zwaar dronken ergens werden gedumpt enzo
Die lastige kerel die de kroeg werd uitgegooid bij een van de 40+ meets. En een jas die kwijt was ofzo.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets raars meegemaakt. Hooguit van de Urban legends over Fokkers die zwaar dronken ergens werden gedumpt enzo
Dat verhaal was iets uit R&Pquote:Op maandag 26 mei 2025 23:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die lastige kerel die de kroeg werd uitgegooid bij een van de 40+ meets. En een jas die kwijt was ofzo.
Jawel, die kerel die eruit gezet werd, daar was jij dacht ik ook bij. Dat was de 40+ meet in 2021.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat verhaal was iets uit R&P
Ik was er niet bij
Jawel maar dat was 40+.Urban legend was R&Pquote:Op maandag 26 mei 2025 23:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, die kerel die eruit gezet werd, daar was jij dacht ik ook bij.
Pfff belachelijk.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat was geen urban legend, die topics bestaan niet meer om die reden.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niks van gemerkt, wel dat je haast had.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En ik die het niet meer zo scherp zag in 2022
Hahaha dat was mijn jas en die heb ik keurig terug gekregen. Die lastige kerel was niet lastig, zo krijg je de praatjes in de fok wereld.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die lastige kerel die de kroeg werd uitgegooid bij een van de 40+ meets. En een jas die kwijt was ofzo.
Hmmmm okquote:Op maandag 26 mei 2025 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was geen urban legend, die topics bestaan niet meer om die reden.
quote:Op maandag 26 mei 2025 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En ik die het niet meer zo scherp zag in 2022
Alcohol Levert mij soms opeens een vermoeidheidsklapperquote:Op maandag 26 mei 2025 23:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Niks van gemerkt, wel dat je haast had.Ik vond het wel jammer dat je snel weg was.
Ja en ik vrees dat er meer jassen zijn verdwenen op meetsquote:
Daar was jij toen niet bij, dat was in 2001.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha dat was mijn jas en die heb ik keurig terug gekregen. Die lastige kerel was niet lastig, zo krijg je de praatjes in de fok wereld.
Die lastige kerel was de meet van het jaar daarvoor. Was niet iemand van FOK.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha dat was mijn jas en die heb ik keurig terug gekregen. Die lastige kerel was niet lastig, zo krijg je de praatjes in de fok wereld.
Dat zeg ik hierboven. Klopt mijn jas was nieuwerquote:Op maandag 26 mei 2025 23:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar was jij toen niet bij, dat was in 2001.
Ja maar toen waren we wel lekker vroeg begonnen.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:43 schreef Koen66 het volgende:
2021 was de Corona meet, kroeg dicht om 20:00
15:00 uurquote:Op maandag 26 mei 2025 23:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja maar toen waren we wel lekker vroeg begonnen.
Kloptquote:Op maandag 26 mei 2025 23:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja maar toen waren we wel lekker vroeg begonnen.
Moet dit ook dicht?quote:
SC staat voor Spicy Chocoladequote:Op dinsdag 27 mei 2025 00:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dit is dan ook de Onzin SC (Super Compressor) dus de druk is enorm
Ik zag hem gisteren voorbijkomen. Heftig weer oppffffquote:Op dinsdag 27 mei 2025 00:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is aanslag geweest vandaag.
Verrassend, niet?quote:
Ik kon vannacht niet slapen. Niemand op fok te bekennen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 05:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verrassend, niet?
Goedemorgen
Dottie tochquote:Op dinsdag 27 mei 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kon vannacht niet slapen. Niemand op fok te bekennen.
Rare gewaarwording
*knuffel geeftquote:Op dinsdag 27 mei 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kon vannacht niet slapen. Niemand op fok te bekennen.
Rare gewaarwording
Lekker dank jequote:
Ik was graag even Stig's Cuddling Cousin hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dank je![]()
Daar wilde ik je vannacht wel voor wakker maken omdat er verder niemand hier was.
Maar dacht laat hem maar lekker slapen.
Ik had wel verwacht dat men ergens anders zou gaan zitten kletsen maar niets was minder waar
O dan weet ik het voor een volgende keer, ik zal dan zachtjes tegen je helm aan tikken kijken of ik je wakker krijgquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik was graag even Stig's Cuddling Cousin hoor
Hihiquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan weet ik het voor een volgende keer, ik zal dan zachtjes tegen je helm aan tikken kijken of ik je wakker krijg
Ik hoop dat het hier wat drukker blijft, want vorige topic was meer dan een maand openquote:Op dinsdag 27 mei 2025 05:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verrassend, niet?
Goedemorgen
Een recordquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hier wat drukker blijft, want vorige topic was meer dan een maand open
Is dat zo?quote:
Iedereen op 0?quote:
Etenstijdquote:
Ja, bijna. Nog even een uurtje wachten. Ik zit net weer aan de koffiequote:
Nou, ik verwacht wel wat gezelligheidquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hier wat drukker blijft, want vorige topic was meer dan een maand open
Lovelyquote:
Oh dan ga ik wel weerquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, ik verwacht wel wat gezelligheid
Hierrrrrrr blijven jijquote:
Okquote:
quote:
Ik kan het er natuurlijk niet te dik op leggenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, ik verwacht wel wat gezelligheid
Gezellig dikquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan het er natuurlijk niet te dik op leggen
Vogeltjequote:
Ja, inmiddels al drie maandenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:48 schreef Kissingbird het volgende:
H
[..]Stiggie!
Gewend in het niet meer zo hele nieuwe huis?
Ja vind ik ook. Wat de reden ook mag zijn (nachtelijk gedoe) om het door te voeren. Zoiets was al eens eerder geopperd om DTS leuker te maken qua spel. Zou wat mij betreft overdag ook wel gewoon af en toe mogen, zo'n slotje.quote:
Dan moeten we overdag gaan rellen, dan komen er overdag misschien ook wel slotjesquote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Wat de reden ook mag zijn (nachtelijk gedoe) om het door te voeren. Zoiets was al eens eerder geopperd om DTS leuker te maken qua spel. Zou wat mij betreft overdag ook wel gewoon af en toe mogen, zo'n slotje.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
Wou net die meetinfo posten toen die sloot
Morgen weer een kansquote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
misschien is voor de laatste paar dagen een apart topic een ideequote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
Goed planquote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
misschien is voor de laatste paar dagen een apart topic een idee
Ja inderdaad, randomizer slotjequote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Wat de reden ook mag zijn (nachtelijk gedoe) om het door te voeren. Zoiets was al eens eerder geopperd om DTS leuker te maken qua spel. Zou wat mij betreft overdag ook wel gewoon af en toe mogen, zo'n slotje.
Ik lach me rot als hij dat vaker per ongeluk doetquote:
De grootste jankerd op DTS op één ipv JustinK ik ben voorquote:
Ik vind het apart dat niemand hier gaat posten ipv DTS ik bedoel er is al maanden één winnaar. Voor de punten hoef je het niet te doen. Het ik vind je zo tof, aardig en schattig is dus van punten afhankelijk.quote:
Wat in DTS kan kan toch ook hier? Dat vind ik dan weer raar. Jij zit er ook niet om het spel. Ik wil wedden dat het een soort van staking is om te laten zien dat DTS onmisbaar isquote:Op woensdag 28 mei 2025 00:39 schreef sp3c het volgende:
Ik post er meestal snachts, dan is het het enige topic dat nog loopt
Ja natuurlijk kan datquote:Op woensdag 28 mei 2025 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat in DTS kan kan toch ook hier? Dat vind ik dan weer raar. Jij zit er ook niet om het spel. Ik wil wedden dat het een soort van staking is om te laten zien dat DTS onmisbaar is
Ja maar dat mensen nu bewust niet in ONZ posten is wat kinderachtig. we zullen SwJ even een poepie laten ruiken. DTS is belangrijk !!! Het hele punten gezeik is de reden dat er constant gezeik is. Als dat topic voorgoed verdwijnt is dit een prima sc. Ik ben zelf ook wel eens laat in de nacht en dan is DTS nog actief.quote:Op woensdag 28 mei 2025 00:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kan dat
Maar als dts het enige topic is dat loopt ga ik niet dit topic of welk ander topic bumpen, dan ga ik naar dts
Eens.quote:Op woensdag 28 mei 2025 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dat mensen nu bewust niet in ONZ posten is wat kinderachtig. we zullen SwJ even een poepie laten ruiken. DTS is belangrijk !!! Het hele punten gezeik is de reden dat er constant gezeik is. Als dat topic voorgoed verdwijnt is dit een prima sc. Ik ben zelf ook wel eens laat in de nacht en dan is DTS nog actief.
Ik heb een punt eindelijkquote:Op woensdag 28 mei 2025 00:53 schreef sp3c het volgende:
Ja nu niet meer
Begrijp niet zo goed welk punt je probeert te maken
Feestjequote:Op woensdag 28 mei 2025 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een punt eindelijk [ link | afbeelding ]
Ja alles !!!!!!!!!quote:
Ga jij naar die meet?quote:
Nee ik heb niet zoveel met het clubje wat er komt.quote:
Ow ik was wel benieuwdquote:Op woensdag 28 mei 2025 01:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb niet zoveel met het clubje wat er komt.
Nou ja het is nou niet zo dat ze me zo aardig vinden hier, of ik sta op foe en dan is er al helamaal niks. Er zijn er een paar die ik wel ken Koen en Shii maar voor de rest voelt het niet echt aantrekkelijk. Ik had kree wel eens willen ontmoeten dat lijkt me oprecht een toffe "onhandige verlegen" peer.quote:
De meets die ik heb meegemaakt waren eigenlijk allemaal rete tof. Heel erg leuk om mensen irl te zien. Ik ben best wel wat verlegen wat dat betreft maar dan zei ik stoer JA IK KOM OOK. En dan deed ik het ook soms met lood in mijn schoenen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 01:11 schreef sp3c het volgende:
Ja nou weet het ook nog niet hoor maar was wel benieuwd
Als oldbies onder elkaar zeg maar
Grappig was ook vaak gezeik na een meet, niet eens de mensen die er waren maar de mensen die er niet warenquote:
Oh ik blijf onder de 10quote:Op woensdag 28 mei 2025 01:20 schreef sp3c het volgende:
Zal meer dan 40/45 zijn inmiddels maar ik moer ook sochtends werken vandaar de twijfel bij mij
Nooit meegemaaktquote:Op woensdag 28 mei 2025 01:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig was ook vaak gezeik na een meet, niet eens de mensen die er waren maar de mensen die er niet warenPoeh zeg.
Ik wel en dat was heftige shit echt zeiken om niks. Rellen om iets waar je de keus van maakte niet bij te zijn. Heerlijk dat soort gedoe. Fok relletjesquote:
Haha ja een keer meegemaakt met een cul etentje, en dat ging echt op de cent dat afrekenen. Jij thee, jij wijn, jij cola en alles werd onder de loep genomen, rekenmachine kladblok pen erbij. Een dag later bleek het niet te kloppenquote:Op woensdag 28 mei 2025 01:25 schreef sp3c het volgende:
Wel vaak dat er een boel mensen al wegwaren als de gezamelijke rekening betaald moest worden
Het was een soort afgunst laat ik het daarop houden. Van te voren al hopen dat de meet op een drama zou uitlopen en ook in het meet topic al zeiken. Het bleek enorm gezellig en leuk te zijn. Dat stak ofzo.quote:
Lol waarom?quote:Op woensdag 28 mei 2025 01:34 schreef sp3c het volgende:
Oeh wel
Een keer had sunchazer fotos gemaakt van een meet en er een artikel van gemaakt op de fp
Zijn vriendin er waar nodig vakkundig afgeknipt
Iedereen woest
Afspraak was geen fotos onlinequote:
Ah ok dus de hele zooi stond erop behalve zijn vriendinquote:
Druk in DM en ander achterlangsquote:
Absoluut! Ik heb er zelfs een kloon voor aangemaakt zodat ik iemand heb om mee te roddelen in DMquote:
Ik wist hetquote:Op woensdag 28 mei 2025 02:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Absoluut! Ik heb er zelfs een kloon voor aangemaakt zodat ik iemand heb om mee te roddelen in DM
Toch blijf ik het jammer vinden dat er zonder zoiets stoms als punten, het ineens een stuk rustiger is 's nachts. Terwijl niemand zogenaamd om punten gafquote:
ik denk dat ze stiekem toch niet willen dat iemand te veel punten haalt, het bolken is soms leuker dan het punten halenquote:Op woensdag 28 mei 2025 03:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch blijf ik het jammer vinden dat er zonder zoiets stoms als punten, het ineens een stuk rustiger is 's nachts. Terwijl niemand zogenaamd om punten gaf
Dat is inderdaad wel zo. Soms vraag je je af of niemand van het prisoner's dilemma heeft gehoordquote:Op woensdag 28 mei 2025 03:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik denk dat ze stiekem toch niet willen dat iemand te veel punten haalt, het bolken is soms leuker dan het punten halen
Morguh. stigquote:
Dotjequote:
Nee. Is iets nieuws. DTS gaat nu iedere nacht op slot en in de ochtend weer openquote:
serieus?quote:Op woensdag 28 mei 2025 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Is iets nieuws. DTS gaat nu iedere nacht op slot en in de ochtend weer open
Ja echt klik maar op de link die in de topic pointer staat in DTSquote:
SwJ in ONZ / [ronde 81 Het Dodetopicspel #18589] K = Kquote:Op woensdag 28 mei 2025 06:11 schreef _UserName_ het volgende:
kan het zo ff niet vinden, is nog vroeg
Snap ik.quote:Op woensdag 28 mei 2025 06:14 schreef _UserName_ het volgende:
Best wel triest (dat het moet), ook totaal niet leuk want ik ben er zo goed als nooit in de avond
Dan krijg je een SC en die hebben we al hierquote:Op woensdag 28 mei 2025 06:14 schreef _UserName_ het volgende:
dan gooi die hele puntentelling maar weg
Morguhquote:
Nou da gooi heel DTS maar weg (minstens 30% van het etmaal is immers toch al weg)quote:Op woensdag 28 mei 2025 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan krijg je een SC en die hebben we al hier
Ja het is nu rustig snachts op Fok! ik was eergisteren om 3 uur op FOK! en er was niets te doen nergens.quote:Op woensdag 28 mei 2025 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
Nee, los van het feit dat mensen die in de nacht niet kunnen slapen bv nu de lul zijn vind ik dat de lapo dan ook geen punten moet krijgen..ga je gejaag op de lapo krijgen zekernet als met die updates "vroeger".. Gooi de overlastzakers er da af van 22u tot 6u bv.. als dat in te stellen is
Volgens mij ben je een beetje boosquote:Op woensdag 28 mei 2025 06:23 schreef _UserName_ het volgende:
"er zijn nog maar 3 wolven i plaats van 10"
"oh, schiet ze dan maar af"..
Er zijn er nu die een plaats naar beneden zakken en hard hun best hebben gedaan om daar te komen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 06:28 schreef _UserName_ het volgende:
"Ik ben niet boos, ik ben alleen teleurgesteld"..
Nee ik vind het gewoon triest dat een hele groep gepakt wordt voor iets wat een paar hebben veroorzaakt. Ik heb eerder veel op IRC gezeten en daar konden we bans voor bepaalde tijd geven, dus bij overlastgevers ging elke dag een ban erop van 22u tot 6u zodat ze zich niet verzopen op de chats aldaar, ging prima. Maar dit is IRC niet, snap ik.. En dan de punten, ja, het is maar een spelletje, maar laat het dan zo eerlijk mogelijk blijven, zeg dan dat de punten alleen van open tot sluit tellen.. Het is het allemaal gewoon niet, maar zou ook niet in SjW zijn schoenen willen staan, tbh (als ik die zou passen)
Als ik naar mezelf kijk idd, ik sta deze maand niet heel hoog en hoopte idd nog richting top 5 te kunnen, maar goed, het is maar een spelletje, dat is zo maar laat het dan in ieder geval zo eerlijk mogelijk verlopen. Naast de gezelligheid vind ik het spel element ook gewoon leuk, het is onderdeel van mijn ritme, wakker worden met een bak koffie en DTSquote:Op woensdag 28 mei 2025 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn er nu die een plaats naar beneden zakken en hard hun best hebben gedaan om daar te komen.
Mij zelf boeit het niet omdat ik niet mee speel voor punten, maar voor de mensen die het wel doen is het niet eerlijk dit spel zo.
En nu is er koffie en de SCquote:Op woensdag 28 mei 2025 06:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als ik naar mezelf kijk idd, ik sta deze maand niet heel hoog en hoopte idd nog richting top 5 te kunnen, maar goed, het is maar een spelletje, dat is zo maar laat het dan in ieder geval zo eerlijk mogelijk verlopen. Naast de gezelligheid vind ik het spel element ook gewoon leuk, het is onderdeel van mijn ritme, wakker worden met een bak koffie en DTS
De koffie staat klaar in DTS je kan nog even je best doen daarquote:
En dat is niet mis.quote:
Het is meer TheeStigsDutchCousin?quote:Op woensdag 28 mei 2025 07:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
* TheStigsDutchCousin blieft geen koffie
[ afbeelding ]
Lucky you!quote:Op woensdag 28 mei 2025 07:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
En hier helpt @:dotteke me even:
[ afbeelding ]
En met heel veel liefde doet ze datquote:Op woensdag 28 mei 2025 07:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
En hier helpt @:dotteke me even:
[ afbeelding ]
En tegen mij maar klagen dat die jongen zoveel onderhoud nodig heeft.quote:
Weet ik tochquote:
Steukertquote:Op woensdag 28 mei 2025 08:11 schreef aeque het volgende:
[..]
En tegen mij maar klagen dat die jongen zoveel onderhoud nodig heeft.
Oh ik hoor het al, in elke sc een ander schatje.quote:
Nee hoor, ik heet geen Aequequote:Op woensdag 28 mei 2025 08:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh ik hoor het al, in elke sc een ander schatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |