Ik lach me rot als hij dat vaker per ongeluk doetquote:
De grootste jankerd op DTS op één ipv JustinK ik ben voorquote:
Ik vind het apart dat niemand hier gaat posten ipv DTS ik bedoel er is al maanden één winnaar. Voor de punten hoef je het niet te doen. Het ik vind je zo tof, aardig en schattig is dus van punten afhankelijk.quote:
Wat in DTS kan kan toch ook hier? Dat vind ik dan weer raar. Jij zit er ook niet om het spel. Ik wil wedden dat het een soort van staking is om te laten zien dat DTS onmisbaar isquote:Op woensdag 28 mei 2025 00:39 schreef sp3c het volgende:
Ik post er meestal snachts, dan is het het enige topic dat nog loopt
Ja natuurlijk kan datquote:Op woensdag 28 mei 2025 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat in DTS kan kan toch ook hier? Dat vind ik dan weer raar. Jij zit er ook niet om het spel. Ik wil wedden dat het een soort van staking is om te laten zien dat DTS onmisbaar is
Ja maar dat mensen nu bewust niet in ONZ posten is wat kinderachtig. we zullen SwJ even een poepie laten ruiken. DTS is belangrijk !!! Het hele punten gezeik is de reden dat er constant gezeik is. Als dat topic voorgoed verdwijnt is dit een prima sc. Ik ben zelf ook wel eens laat in de nacht en dan is DTS nog actief.quote:Op woensdag 28 mei 2025 00:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kan dat
Maar als dts het enige topic is dat loopt ga ik niet dit topic of welk ander topic bumpen, dan ga ik naar dts
Eens.quote:Op woensdag 28 mei 2025 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dat mensen nu bewust niet in ONZ posten is wat kinderachtig. we zullen SwJ even een poepie laten ruiken. DTS is belangrijk !!! Het hele punten gezeik is de reden dat er constant gezeik is. Als dat topic voorgoed verdwijnt is dit een prima sc. Ik ben zelf ook wel eens laat in de nacht en dan is DTS nog actief.
Ik heb een punt eindelijkquote:Op woensdag 28 mei 2025 00:53 schreef sp3c het volgende:
Ja nu niet meer
Begrijp niet zo goed welk punt je probeert te maken
Feestjequote:Op woensdag 28 mei 2025 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een punt eindelijk [ link | afbeelding ]
Ja alles !!!!!!!!!quote:
Ga jij naar die meet?quote:
Nee ik heb niet zoveel met het clubje wat er komt.quote:
Ow ik was wel benieuwdquote:Op woensdag 28 mei 2025 01:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb niet zoveel met het clubje wat er komt.
Nou ja het is nou niet zo dat ze me zo aardig vinden hier, of ik sta op foe en dan is er al helamaal niks. Er zijn er een paar die ik wel ken Koen en Shii maar voor de rest voelt het niet echt aantrekkelijk. Ik had kree wel eens willen ontmoeten dat lijkt me oprecht een toffe "onhandige verlegen" peer.quote:
De meets die ik heb meegemaakt waren eigenlijk allemaal rete tof. Heel erg leuk om mensen irl te zien. Ik ben best wel wat verlegen wat dat betreft maar dan zei ik stoer JA IK KOM OOK. En dan deed ik het ook soms met lood in mijn schoenen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 01:11 schreef sp3c het volgende:
Ja nou weet het ook nog niet hoor maar was wel benieuwd
Als oldbies onder elkaar zeg maar
Grappig was ook vaak gezeik na een meet, niet eens de mensen die er waren maar de mensen die er niet warenquote:
Oh ik blijf onder de 10quote:Op woensdag 28 mei 2025 01:20 schreef sp3c het volgende:
Zal meer dan 40/45 zijn inmiddels maar ik moer ook sochtends werken vandaar de twijfel bij mij
Nooit meegemaaktquote:Op woensdag 28 mei 2025 01:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig was ook vaak gezeik na een meet, niet eens de mensen die er waren maar de mensen die er niet warenPoeh zeg.
Ik wel en dat was heftige shit echt zeiken om niks. Rellen om iets waar je de keus van maakte niet bij te zijn. Heerlijk dat soort gedoe. Fok relletjesquote:
Haha ja een keer meegemaakt met een cul etentje, en dat ging echt op de cent dat afrekenen. Jij thee, jij wijn, jij cola en alles werd onder de loep genomen, rekenmachine kladblok pen erbij. Een dag later bleek het niet te kloppenquote:Op woensdag 28 mei 2025 01:25 schreef sp3c het volgende:
Wel vaak dat er een boel mensen al wegwaren als de gezamelijke rekening betaald moest worden
Het was een soort afgunst laat ik het daarop houden. Van te voren al hopen dat de meet op een drama zou uitlopen en ook in het meet topic al zeiken. Het bleek enorm gezellig en leuk te zijn. Dat stak ofzo.quote:
Lol waarom?quote:Op woensdag 28 mei 2025 01:34 schreef sp3c het volgende:
Oeh wel
Een keer had sunchazer fotos gemaakt van een meet en er een artikel van gemaakt op de fp
Zijn vriendin er waar nodig vakkundig afgeknipt
Iedereen woest
Afspraak was geen fotos onlinequote:
Ah ok dus de hele zooi stond erop behalve zijn vriendinquote:
Druk in DM en ander achterlangsquote:
Absoluut! Ik heb er zelfs een kloon voor aangemaakt zodat ik iemand heb om mee te roddelen in DMquote:
Ik wist hetquote:Op woensdag 28 mei 2025 02:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Absoluut! Ik heb er zelfs een kloon voor aangemaakt zodat ik iemand heb om mee te roddelen in DM
Toch blijf ik het jammer vinden dat er zonder zoiets stoms als punten, het ineens een stuk rustiger is 's nachts. Terwijl niemand zogenaamd om punten gafquote:
ik denk dat ze stiekem toch niet willen dat iemand te veel punten haalt, het bolken is soms leuker dan het punten halenquote:Op woensdag 28 mei 2025 03:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch blijf ik het jammer vinden dat er zonder zoiets stoms als punten, het ineens een stuk rustiger is 's nachts. Terwijl niemand zogenaamd om punten gaf
Dat is inderdaad wel zo. Soms vraag je je af of niemand van het prisoner's dilemma heeft gehoordquote:Op woensdag 28 mei 2025 03:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik denk dat ze stiekem toch niet willen dat iemand te veel punten haalt, het bolken is soms leuker dan het punten halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |