Nou da gooi heel DTS maar weg (minstens 30% van het etmaal is immers toch al weg)quote:Op woensdag 28 mei 2025 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan krijg je een SC en die hebben we al hier
Ja het is nu rustig snachts op Fok! ik was eergisteren om 3 uur op FOK! en er was niets te doen nergens.quote:Op woensdag 28 mei 2025 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
Nee, los van het feit dat mensen die in de nacht niet kunnen slapen bv nu de lul zijn vind ik dat de lapo dan ook geen punten moet krijgen..ga je gejaag op de lapo krijgen zekernet als met die updates "vroeger".. Gooi de overlastzakers er da af van 22u tot 6u bv.. als dat in te stellen is
Volgens mij ben je een beetje boosquote:Op woensdag 28 mei 2025 06:23 schreef _UserName_ het volgende:
"er zijn nog maar 3 wolven i plaats van 10"
"oh, schiet ze dan maar af"..
Er zijn er nu die een plaats naar beneden zakken en hard hun best hebben gedaan om daar te komen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 06:28 schreef _UserName_ het volgende:
"Ik ben niet boos, ik ben alleen teleurgesteld"..
Nee ik vind het gewoon triest dat een hele groep gepakt wordt voor iets wat een paar hebben veroorzaakt. Ik heb eerder veel op IRC gezeten en daar konden we bans voor bepaalde tijd geven, dus bij overlastgevers ging elke dag een ban erop van 22u tot 6u zodat ze zich niet verzopen op de chats aldaar, ging prima. Maar dit is IRC niet, snap ik.. En dan de punten, ja, het is maar een spelletje, maar laat het dan zo eerlijk mogelijk blijven, zeg dan dat de punten alleen van open tot sluit tellen.. Het is het allemaal gewoon niet, maar zou ook niet in SjW zijn schoenen willen staan, tbh (als ik die zou passen)
Als ik naar mezelf kijk idd, ik sta deze maand niet heel hoog en hoopte idd nog richting top 5 te kunnen, maar goed, het is maar een spelletje, dat is zo maar laat het dan in ieder geval zo eerlijk mogelijk verlopen. Naast de gezelligheid vind ik het spel element ook gewoon leuk, het is onderdeel van mijn ritme, wakker worden met een bak koffie en DTSquote:Op woensdag 28 mei 2025 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn er nu die een plaats naar beneden zakken en hard hun best hebben gedaan om daar te komen.
Mij zelf boeit het niet omdat ik niet mee speel voor punten, maar voor de mensen die het wel doen is het niet eerlijk dit spel zo.
En nu is er koffie en de SCquote:Op woensdag 28 mei 2025 06:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als ik naar mezelf kijk idd, ik sta deze maand niet heel hoog en hoopte idd nog richting top 5 te kunnen, maar goed, het is maar een spelletje, dat is zo maar laat het dan in ieder geval zo eerlijk mogelijk verlopen. Naast de gezelligheid vind ik het spel element ook gewoon leuk, het is onderdeel van mijn ritme, wakker worden met een bak koffie en DTS
De koffie staat klaar in DTS je kan nog even je best doen daarquote:
En dat is niet mis.quote:
Het is meer TheeStigsDutchCousin?quote:Op woensdag 28 mei 2025 07:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
* TheStigsDutchCousin blieft geen koffie
[ afbeelding ]
Lucky you!quote:Op woensdag 28 mei 2025 07:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
En hier helpt @:dotteke me even:
[ afbeelding ]
En met heel veel liefde doet ze datquote:Op woensdag 28 mei 2025 07:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
En hier helpt @:dotteke me even:
[ afbeelding ]
En tegen mij maar klagen dat die jongen zoveel onderhoud nodig heeft.quote:
Weet ik tochquote:
Steukertquote:Op woensdag 28 mei 2025 08:11 schreef aeque het volgende:
[..]
En tegen mij maar klagen dat die jongen zoveel onderhoud nodig heeft.
Oh ik hoor het al, in elke sc een ander schatje.quote:
Nee hoor, ik heet geen Aequequote:Op woensdag 28 mei 2025 08:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh ik hoor het al, in elke sc een ander schatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |