quote:
13.39quote:
Ja moest wel, maar heb me afgemeld. Tot net geslapen.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja moest wel, maar heb me afgemeld. Tot net geslapen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja hier wel lekker.
Hopelijk voel je je snel beter man!
Ja is leuk hoor! Zit daar wel goed. Daarom is het ook jammer van dit. Maar kan heel goed zijn dat het door de medicijnverhoging van afgelopen week komt. Moet weer stabiliseren.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar bevalt het werk nog steeds goed bij ome UserT?
Ohja dat zou goed kunnen. Je lichaam moest eerst ook wennen aan de nieuwe medicijnen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja is leuk hoor! Zit daar wel goed. Daarom is het ook jammer van dit. Maar kan heel goed zijn dat het door de medicijnverhoging van afgelopen week komt. Moet weer stabiliseren.
Yup en eerste tijd gaat het vaak juist minder met dat spul.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja dat zou goed kunnen. Je lichaam moest eerst ook wennen aan de nieuwe medicijnen.
Hopelijk stabiliseert de boel snel nuquote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup en eerste tijd gaat het vaak juist minder met dat spul.
Ik ga gewoon mijn best doen donderdag wel te gaan.quote:
Gewoon open met Hemelvaart?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga gewoon mijn best doen donderdag wel te gaan.Meer kan ik niet doen.
That's the spirit!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga gewoon mijn best doen donderdag wel te gaan.Meer kan ik niet doen.
Oh nee dan niet. Is ook zo. Jammer.quote:
Dan heb je wat langer de tijdquote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh nee dan niet. Is ook zo. Jammer.
Het overkomt je altijd op je werkdagen. Heb je onbewust toch moeite om te werken?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja moest wel, maar heb me afgemeld. Tot net geslapen.
Nouja het is wel zo dat ik mezelf inschat dat ik niet kan presteren en dat het een ellende gaat worden als ik me zo voel.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het overkomt je altijd op je werkdagen. Heb je onbewust toch moeite om te werken?
quote:
Ja was vorige week donderdag ook al wat eerder weg gegaan.quote:
Ja weet ik nog.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja was vorige week donderdag ook al wat eerder weg gegaan.
Doe dan maar een verplichte 2e pitstopquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:21 schreef SwJ het volgende:
Extra spelelement (tevens bedoeld om nachtelijke banwaardige afdwalingen te voorkomen): Russisch Roulette![]()
DTS gaat iedere avond op een random tijdstip op slot en 's morgens op een random tijdstip weer open.
Geen sluitpost, geen lapohunt.![]()
Wat moet ik 's nachts dan doen?![]()
Ehhhh, slapen schijnt goed te zijn voor je.![]()
En anders open je de Nachtbagger als verzamelplaats voor baggeraars met insomnia.
Grapje zeker.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:21 schreef SwJ het volgende:
Extra spelelement (tevens bedoeld om nachtelijke banwaardige afdwalingen te voorkomen): Russisch Roulette![]()
DTS gaat iedere avond op een random tijdstip op slot en 's morgens op een random tijdstip weer open.
Geen sluitpost, geen lapohunt.![]()
Wat moet ik 's nachts dan doen?![]()
Ehhhh, slapen schijnt goed te zijn voor je.![]()
En anders open je de Nachtbagger als verzamelplaats voor baggeraars met insomnia.
Denken dat er een keuze isquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Doe dan maar een verplichte 2e pitstop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |