quote:
13.39quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja moest wel, maar heb me afgemeld. Tot net geslapen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja hier wel lekker.
Hopelijk voel je je snel beter man!
Ja is leuk hoor! Zit daar wel goed. Daarom is het ook jammer van dit. Maar kan heel goed zijn dat het door de medicijnverhoging van afgelopen week komt. Moet weer stabiliseren.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar bevalt het werk nog steeds goed bij ome UserT?
Ohja dat zou goed kunnen. Je lichaam moest eerst ook wennen aan de nieuwe medicijnen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja is leuk hoor! Zit daar wel goed. Daarom is het ook jammer van dit. Maar kan heel goed zijn dat het door de medicijnverhoging van afgelopen week komt. Moet weer stabiliseren.
Yup en eerste tijd gaat het vaak juist minder met dat spul.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja dat zou goed kunnen. Je lichaam moest eerst ook wennen aan de nieuwe medicijnen.
Hopelijk stabiliseert de boel snel nuquote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup en eerste tijd gaat het vaak juist minder met dat spul.
Gewoon open met Hemelvaart?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga gewoon mijn best doen donderdag wel te gaan.Meer kan ik niet doen.
That's the spirit!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga gewoon mijn best doen donderdag wel te gaan.Meer kan ik niet doen.
Dan heb je wat langer de tijdquote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh nee dan niet. Is ook zo. Jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |