Rellen.quote:
tussen 1500 en 1600 verzamelen bij de piano die weg is dus tegenover de vetluikjesquote:
Geen idee om een Meet Whatsapp te maken ofzo?quote:Op maandag 26 mei 2025 23:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
tussen 1500 en 1600 verzamelen bij de piano die weg is dus tegenover de vetluikjesmaar als je later komt ook geen probleem, ik geef je zo mijn nummer dan hou ik je wel op de hoogte waar ze zijn ofzo
Haha da's bij iedere meet zoquote:Op maandag 26 mei 2025 23:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Er werd wel commentaar geleverd wanneer er tijdens een meet in het betreffende forum (bv 40+) werd gepost door de meet-gangers. "Leg die telefoon weg!"
Ik heb nooit iets raars meegemaakt. Hooguit van de Urban legends over Fokkers die zwaar dronken ergens werden gedumpt enzoquote:
Geen idee, ik ben altijd nog thuis gekomenquote:Op maandag 26 mei 2025 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets raars meegemaakt. Hooguit van de Urban legends over Fokkers die zwaar dronken ergens werden gedumpt enzo
Die lastige kerel die de kroeg werd uitgegooid bij een van de 40+ meets. En een jas die kwijt was ofzo.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets raars meegemaakt. Hooguit van de Urban legends over Fokkers die zwaar dronken ergens werden gedumpt enzo
Dat verhaal was iets uit R&Pquote:Op maandag 26 mei 2025 23:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die lastige kerel die de kroeg werd uitgegooid bij een van de 40+ meets. En een jas die kwijt was ofzo.
Jawel, die kerel die eruit gezet werd, daar was jij dacht ik ook bij. Dat was de 40+ meet in 2021.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat verhaal was iets uit R&P
Ik was er niet bij
Jawel maar dat was 40+.Urban legend was R&Pquote:Op maandag 26 mei 2025 23:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, die kerel die eruit gezet werd, daar was jij dacht ik ook bij.
Pfff belachelijk.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat was geen urban legend, die topics bestaan niet meer om die reden.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niks van gemerkt, wel dat je haast had.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En ik die het niet meer zo scherp zag in 2022
Hahaha dat was mijn jas en die heb ik keurig terug gekregen. Die lastige kerel was niet lastig, zo krijg je de praatjes in de fok wereld.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die lastige kerel die de kroeg werd uitgegooid bij een van de 40+ meets. En een jas die kwijt was ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |