Al besprokenquote:Op maandag 26 mei 2025 21:01 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ik zal je dan gelijk op mijn nek zetten en je eroverheen tillen
In Onz hebben we echte sterke mannenquote:Op maandag 26 mei 2025 21:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Nu stel ik me een waterplas voor met allemaal gebroken mannen die dachten dat ze me op konden tillen#viesdik
Ik kan jou wel tillen, met gemak.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Nu stel ik me een waterplas voor met allemaal gebroken mannen die dachten dat ze me op konden tillen#viesdik
Moest lachen om de zinquote:Op maandag 26 mei 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
In Onz hebben we echte sterke mannen
Ze zijn iig goed in sterke verhalenquote:Op maandag 26 mei 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
In Onz hebben we echte sterke mannen
120 kg skquat Lukt mij nog steedsquote:Op maandag 26 mei 2025 21:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja nogalquote:
Straks zit ze erbovenquote:Op maandag 26 mei 2025 21:05 schreef Bally-b het volgende:
[..]
120 kg skquat Lukt mij nog steedsga ervanuit dat je daar onder zit
quote:Op maandag 26 mei 2025 21:05 schreef Bally-b het volgende:
[..]
120 kg skquat Lukt mij nog steedsga ervanuit dat je daar onder zit
Haha ik dacht ook al, gevaarlijke uitspraak doet BB daarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶
quote:Op maandag 26 mei 2025 21:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Haha ik dacht ook al, gevaarlijke uitspraak doet BB daar119?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:
Toch wel fijn dat iedereen altijd zo behulpzaam is hierquote:Op maandag 26 mei 2025 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Amy is al zo goed in zichzelf naar beneden halen
Help jij haar ook nog ff
Ze weet wie het zegtquote:Op maandag 26 mei 2025 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Amy is al zo goed in zichzelf naar beneden halen
Help jij haar ook nog ff
quote:Op maandag 26 mei 2025 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Telefoon opnieuw opstarten, gelezen dat hij daarna niet meer opstart, dus tabee, het was weer gezellig![]()
Huhquote:Op maandag 26 mei 2025 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Telefoon opnieuw opstarten, gelezen dat hij daarna niet meer opstart, dus tabee, het was weer gezellig![]()
We hebben haar verjaagdquote:
Vet! Sonic the Hedgehog. Heb zelf van de week ook wat plantjes gekocht, staan hier op het tafeltje en in de vensterbank. Super leuk.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ziet er goed uit koning.
Krijg zelf waarschijnlijk lego plantjes voor vaderdag. Of sonic lego.
Mooi man. Slaap lekker 👍quote:Op maandag 26 mei 2025 22:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vet! Sonic the Hedgehog. Heb zelf van de week ook wat plantjes gekocht, staan hier op het tafeltje en in de vensterbank. Super leuk.
Maar ik ga naar bed toe. Fijne avond allen
Trusten!quote:Op maandag 26 mei 2025 22:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vet! Sonic the Hedgehog. Heb zelf van de week ook wat plantjes gekocht, staan hier op het tafeltje en in de vensterbank. Super leuk.
Maar ik ga naar bed toe. Fijne avond allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |