Dan de nacht bagger maarquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:24 schreef Dotteke het volgende:
Makkelijk zeggen ga maar slapen als je niet slapen kan
ONZ SC was open, was ook om half 5 wakker en even daar. Maar geen activiteit.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:26 schreef Dotteke het volgende:
Ik kon vannacht ook niet slapen. Alle topics waren dood. Niemand aanwezig
Is dat een speciale trein?quote:
Ik was er om 2.45 uur al weer uit. Was ook nergens wat te doenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ONZ SC was open, was ook om half 5 wakker en even daar. Maar geen activiteit.
Het is een treinmaatschappij met klassieke wagons, ze rijden in Afrika rond. Mooie treinenquote:
O klassieke treinen. Dat is wel mooi maar vergen natuurlijk veel onderhoudquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is een treinmaatschappij met klassieke wagons, ze rijden in Afrika rond. Mooie treinen
Geen punten geen usersquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was er om 2.45 uur al weer uit. Was ook nergens wat te doen
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-05-2025 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O klassieke treinen. Dat is wel mooi maar vergen natuurlijk veel onderhoud
Is de laatste ton eraf gedonderd?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:29 schreef hemarookworst het volgende:
De Stoosbahn is pas speciaal
[ afbeelding ]
Hoe luxe. Mooi hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon ook een eigen bad met uitzicht en alles...
en bedankt hequote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:32 schreef mario390 het volgende:
dat is maar hmmm weet je
om dat man in de nacht bijna nur punten maken kann
maar als om 22 - 2 00 gesloten is weet ik ja niet
wanner du aufmakt
Die pakt SwJ zelf natuurlijk anders zou het niet eerlijk zijn.quote:
Paraplu meequote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is voor de cabriolet ervaring
Klopt. Misschien wat minder schelden en zo. Dan hoeven er ook geen nieuwe maatregelen te komenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:32 schreef mario390 het volgende:
dat is maar hmmm weet je
om dat man in de nacht bijna nur punten maken kann
maar als om 22 - 2 00 gesloten is weet ik ja niet
wanner du aufmakt
Slim welquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die pakt SwJ zelf natuurlijk anders zou het niet eerlijk zijn.
Nee hoor. Geen sluitpost. Russisch roulette. Anders zou ik ieder seizoen winnenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die pakt SwJ zelf natuurlijk anders zou het niet eerlijk zijn.
Ja het zou niet eerlijk zijn als een speler de laatste post had en dan de boel dicht zou gaanquote:
Blijkbaar gaat het niet om eerlijkheidquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het zou niet eerlijk zijn als een speler de laatste post had en dan de boel dicht zou gaan
Het laatste zetjequote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:38 schreef KoningWouter het volgende:
Naja zo help je fok natuurlijk wel om zeep.
Enige plek waar wat te doen is 's nachts is DTS. En dat gaat dicht.
Moet je ook maar net zin heb elke nacht/ochtend hier gaan openen en sluiten, maar misschien breekt dat de hegemonie van Justin welquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:36 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee hoor. Geen sluitpost. Russisch roulette. Anders zou ik ieder seizoen winnen
kregen zoveel vakantie??quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:36 schreef SwJ het volgende:
[..]
Klopt. Misschien wat minder schelden en zo. Dan hoeven er ook geen nieuwe maatregelen te komen![]()
En niet miepen ... "Dan ben ik ook de dupe en ik doe noooooit iets"
Maximaal 2 users in dts die overblijven als er geband moet worden. En dat is saai.
Meen Je niet? Dat is echt niet eerlijk. Je kan je ook uit de puntentelling laten halen. Wel bolken geen puntenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:36 schreef SwJ het volgende:
[..]
Vervelend.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:38 schreef KoningWouter het volgende:
Naja zo help je fok natuurlijk wel om zeep.
Enige plek waar wat te doen is 's nachts is DTS. En dat gaat dicht.
Ik gun jou de winstquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:36 schreef SwJ het volgende:
[..]
Vannacht was alles dood hierquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:40 schreef hemarookworst het volgende:
Zul je zien dat de "problemen" naar andere topics worden geëxporteerd, dat zou lachen zijn
Inderdaad echt humor. Eerst met een hele groep dts saboteren, dan klagen om de maatregelen om vervolgens een andere reeks te vernielen. Lachuh!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:40 schreef hemarookworst het volgende:
Zul je zien dat de "problemen" naar andere topics worden geëxporteerd, dat zou lachen zijn
Dat is het eigenlijke doelquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet je ook maar net zin heb elke nacht/ochtend hier gaan openen en sluiten, maar misschien breekt dat de hegemonie van Justin wel
Dit is allemaal om die paar grapjes van lilak toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:41 schreef SwJ het volgende:
[..]
Inderdaad echt humor. Eerst met een hele groep dts saboteren, dan klagen om de maatregelen om vervolgens een andere reeks te vernielen. Lachuh!
Nou dat waren echt geen grapjesquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dit is allemaal om die paar grapjes van lilak toch?
Beetje spijkers op laag water imho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |