Dan de nacht bagger maarquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:24 schreef Dotteke het volgende:
Makkelijk zeggen ga maar slapen als je niet slapen kan
ONZ SC was open, was ook om half 5 wakker en even daar. Maar geen activiteit.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:26 schreef Dotteke het volgende:
Ik kon vannacht ook niet slapen. Alle topics waren dood. Niemand aanwezig
Is dat een speciale trein?quote:
Ik was er om 2.45 uur al weer uit. Was ook nergens wat te doenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ONZ SC was open, was ook om half 5 wakker en even daar. Maar geen activiteit.
Het is een treinmaatschappij met klassieke wagons, ze rijden in Afrika rond. Mooie treinenquote:
O klassieke treinen. Dat is wel mooi maar vergen natuurlijk veel onderhoudquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is een treinmaatschappij met klassieke wagons, ze rijden in Afrika rond. Mooie treinen
Geen punten geen usersquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was er om 2.45 uur al weer uit. Was ook nergens wat te doen
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-05-2025 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O klassieke treinen. Dat is wel mooi maar vergen natuurlijk veel onderhoud
Is de laatste ton eraf gedonderd?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:29 schreef hemarookworst het volgende:
De Stoosbahn is pas speciaal
[ afbeelding ]
Hoe luxe. Mooi hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon ook een eigen bad met uitzicht en alles...
en bedankt hequote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:32 schreef mario390 het volgende:
dat is maar hmmm weet je
om dat man in de nacht bijna nur punten maken kann
maar als om 22 - 2 00 gesloten is weet ik ja niet
wanner du aufmakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |