Morguh. stigquote:
Dotjequote:
Nee. Is iets nieuws. DTS gaat nu iedere nacht op slot en in de ochtend weer openquote:
serieus?quote:Op woensdag 28 mei 2025 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Is iets nieuws. DTS gaat nu iedere nacht op slot en in de ochtend weer open
Ja echt klik maar op de link die in de topic pointer staat in DTSquote:
SwJ in ONZ / [ronde 81 Het Dodetopicspel #18589] K = Kquote:Op woensdag 28 mei 2025 06:11 schreef _UserName_ het volgende:
kan het zo ff niet vinden, is nog vroeg
Snap ik.quote:Op woensdag 28 mei 2025 06:14 schreef _UserName_ het volgende:
Best wel triest (dat het moet), ook totaal niet leuk want ik ben er zo goed als nooit in de avond
Dan krijg je een SC en die hebben we al hierquote:Op woensdag 28 mei 2025 06:14 schreef _UserName_ het volgende:
dan gooi die hele puntentelling maar weg
Morguhquote:
Nou da gooi heel DTS maar weg (minstens 30% van het etmaal is immers toch al weg)quote:Op woensdag 28 mei 2025 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan krijg je een SC en die hebben we al hier
Ja het is nu rustig snachts op Fok! ik was eergisteren om 3 uur op FOK! en er was niets te doen nergens.quote:Op woensdag 28 mei 2025 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
Nee, los van het feit dat mensen die in de nacht niet kunnen slapen bv nu de lul zijn vind ik dat de lapo dan ook geen punten moet krijgen..ga je gejaag op de lapo krijgen zekernet als met die updates "vroeger".. Gooi de overlastzakers er da af van 22u tot 6u bv.. als dat in te stellen is
Volgens mij ben je een beetje boosquote:Op woensdag 28 mei 2025 06:23 schreef _UserName_ het volgende:
"er zijn nog maar 3 wolven i plaats van 10"
"oh, schiet ze dan maar af"..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |