SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
ja vers uit de vriezerquote:
Ja maar dat is anders!quote:Op maandag 26 mei 2025 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar een kroket zit ook al in een laagje deeg maar is op een broodje nóg lekkerder
hebbikquote:
die zijn lekkerquote:
Goed bezig jij.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:02 schreef Crack_ het volgende:
ik neem een appel want snack gezond dit dat
ow nee daar eet ik nooit versquote:Op maandag 26 mei 2025 19:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die zijn lekker
mijn referentie was naar de ikea. Daar werd super veel verkocht als vers, 'verse worteltaart' enzo, kwam allemaal uit de vriezer
Ik vind het erg lullig dat hij er dan jouw probleem van maakt.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee mijn probleem want nu kan hij niet butler zijn voor mij
Genoeg hier die jouw butler willen zijn.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2025 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Genoeg hier die jouw butler willen zijn.
Na dan doe ik het wel zelf.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil ook wel je butler zijn als je mij goed betaald
Speklapjesquote:
Ja zo tussen je tanden en dan kauwenquote:
heyyy there beautiful, how you doing babyquote:
Ik vind Tommy Cash niet zo leuk.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heyyy there beautiful, how you doing baby
now put your hands up and shaky shaky shaky
i got a feeling we gonna make a baby![]()
![]()
![]()
Iedereen weer depressief.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:08 schreef Ama het volgende:
Hahahaha weer een slotje op DTS.
SwJ in ONZ / [ronde 81 Het Dodetopicspel #18586] Gefeli mario!
Daar zitten wel een paar tussen die nu echt niet weet wat ze moeten doen met hun leven.quote:
oh, in dat gevalquote:
quote:Op maandag 26 mei 2025 19:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar zitten wel een paar tussen die nu echt niet weet wat ze moeten doen met hun leven.
Eurodab dab dab dab!quote:Op maandag 26 mei 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, in dat geval
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa
samppanja![]()
wat een heerlijk woord voor champagne
Prima geur toch?quote:
Nomnomnom.quote:
Lekker toch, die van mij gisteren naar draadjes vlees en cakequote:
Een van de beste programma's ooit.quote:
Ohaiquote:Op maandag 26 mei 2025 19:21 schreef Dotteke het volgende:
Ik kom even wat lekkers ophalen, de TT beloofd dat het er tijd voor is
er zit een soort dansje bij volgens mij maar heb t nog niet goed kunnen bestuderenquote:
waar is het 'zeg 't dan meteen, kut' plaatjequote:Op maandag 26 mei 2025 19:23 schreef Fogel het volgende:
Vanmiddag bij een apartement wezen kijken. Ik snap nu waarom die zo goedkoop was
vertelquote:Op maandag 26 mei 2025 19:23 schreef Fogel het volgende:
Vanmiddag bij een apartement wezen kijken. Ik snap nu waarom die zo goedkoop was
Was het bagger?quote:Op maandag 26 mei 2025 19:23 schreef Fogel het volgende:
Mooi ook hoe ze dat gestuntel erin laten zitten waardoor hij toch weer gewoon weer meer een doorsnee persoon lijkt dan een bekendheid.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een van de beste programma's ooit.
Zo erg?quote:Op maandag 26 mei 2025 19:23 schreef Fogel het volgende:
quote:Op maandag 26 mei 2025 19:24 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills @:4EverBlackEyed https://www.lindt.com.nl/(...)ker-romige-munt-150g
Holy shit.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:26 schreef Fogel het volgende:
Badkamer is lek en had schimmel, keuken moet vernieuwd worden, electra moet eruit en opnieuw. Daarnaast zou ik ook alle vloeren willen vervangen, en de trap. Dus nee, dat gaat em niet worden.
nee dat is geen goeie dealquote:Op maandag 26 mei 2025 19:26 schreef Fogel het volgende:
Badkamer is lek en had schimmel, keuken moet vernieuwd worden, electra moet eruit en opnieuw. Daarnaast zou ik ook alle vloeren willen vervangen, en de trap. Dus nee, dat gaat em niet worden.
Heb je al geprobeerd veel geld te winnen?quote:Op maandag 26 mei 2025 19:26 schreef Fogel het volgende:
Nee, en als ik dat wel zou proberen en als het lukt dan zou ik voor een beter apartement gaan.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd veel geld te winnen?
De foto's zien er ook allemaal net wat te nep uit, teveel opgepoetst waardoor het haast 3d renders lijkenquote:Op maandag 26 mei 2025 19:26 schreef Fogel het volgende:
schandalig. dat mag nooitquote:Op maandag 26 mei 2025 19:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik postte wat vanmiddag en toen werd afgeleid door werk
Dat is wel heel veel klus werkquote:Op maandag 26 mei 2025 19:26 schreef Fogel het volgende:
Opzich ook wel een logische oplossingquote:Op maandag 26 mei 2025 19:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, en als ik dat wel zou proberen en als het lukt dan zou ik voor een beter apartement gaan.
Schandaligquote:Op maandag 26 mei 2025 19:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik postte wat vanmiddag en toen werd afgeleid door werk
Ben je 2x zoveel kwijt om alles te doen.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, en als ik dat wel zou proberen en als het lukt dan zou ik voor een beter apartement gaan.
Klopt. Zal deze week nog wel vaker voorkomenquote:
belachelijkquote:Op maandag 26 mei 2025 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Zal deze week nog wel vaker voorkomen
quote:Op maandag 26 mei 2025 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Zal deze week nog wel vaker voorkomen
quote:
Ik ga mijn vervangend leidinggevende morgen op de hoogte stellen dat ik werk moet doen onder werktijdquote:
Waar is 4EBE eigenlijk?quote:Op maandag 26 mei 2025 19:24 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills @:4EverBlackEyed https://www.lindt.com.nl/(...)ker-romige-munt-150g
Van het weekend was ze hier nog gewoon hoorquote:
in dr velletjequote:
Maar de tijd dat ze het licht aan en uitdeed op Foqueville is er ff nietquote:Op maandag 26 mei 2025 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van het weekend was ze hier nog gewoon hoor
Nee teveel stomme mensen, omdat iemand een brug open laat staan ofzoquote:Op maandag 26 mei 2025 19:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar de tijd dat ze het licht aan en uitdeed op Foqueville is er ff niet
Nee af en toe heeft ze zoiets raarsquote:Op maandag 26 mei 2025 19:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar de tijd dat ze het licht aan en uitdeed op Foqueville is er ff niet
jij bent opzich wel een goede test voor mn humeur. Als ik om je moet lachen is die okee, anders niet.quote:
Een wattes? Kun je dat eten?quote:Op maandag 26 mei 2025 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee af en toe heeft ze zoiets raars
Een leven hebben ofzo heet het geloof ik
Oke bedankt.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee teveel stomme mensen, omdat iemand een brug open laat staan ofzo
ik weet niet of je mij daarvoor als teststaafje moet gebruikenquote:Op maandag 26 mei 2025 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jij bent opzich wel een goede test voor mn humeur. Als ik om je moet lachen is die okee, anders niet.
@4EverBlackEyed kennende welquote:
nee niks moet, was ook niet meer dan een nutteloze constatering eigenlijkquote:Op maandag 26 mei 2025 19:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik weet niet of je mij daarvoor als teststaafje moet gebruiken
hartelijk bedankt voor het delen in elk gevalquote:Op maandag 26 mei 2025 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee niks moet, was ook niet meer dan een nutteloze constatering eigenlijk
niets is zo goor als een natte vinger in je oorquote:
Een natte penisquote:Op maandag 26 mei 2025 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
niets is zo goor als een natte vinger in je oor
oke.... ja nee.... jij wintquote:
quote:Op maandag 26 mei 2025 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
niets is zo goor als een natte vinger in je oor
quote:
graties en voor niksquote:
je kunt het delen op je linkedinquote:Op maandag 26 mei 2025 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
hartelijk bedankt voor het delen in elk geval
ik lees het nu idd niet 11 maand laterquote:Op maandag 26 mei 2025 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
graties en voor niks
[..]
je kunt het delen op je linkedin
Wat voor recept?quote:
quote:Op maandag 26 mei 2025 18:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat je de melk hebt horen klotsen, maar niet weet waar de tepel hangt…
Pasta moest je toch soort van in de saus gaar koken? Dat gaat hier ook meestal niet goed.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb wel wat happen genomen. En heb nog een toetje
zal me niets verbazen, eerder kregen ze allemaal het advies om een topic op FOK te openen met een enquête er inquote:Op maandag 26 mei 2025 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Krijgt de jeugd tegenwoordig op universiteiten en hoge scholen LinkedIn training ofzo?
We hebben iemand op werk recent afgestudeerd en die post dingen zoals dat ze naar cursus is geweest, inzichten verworven heeft en ze vraagt andere mensen ook naar inzichten. Tevens reageert ze op de meest algemene berichten heel zakelijk en betrokken.
Heel raar allemaal.
Lol ja dat was 1 specifieke hogeschool die dat deed toch?quote:Op maandag 26 mei 2025 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
zal me niets verbazen, eerder kregen ze allemaal het advies om een topic op FOK te openen met een enquête er in
ja.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol ja dat was 1 specifieke hogeschool die dat deed toch?
I made this One-Pot Creamy Beef and Garlic Butter Pasta, and it’s a total winner! So creamy and comforting, with just the right amount of flavor.quote:
mja dat heb ik niet gedaan. Heb het apart gekooktquote:Op maandag 26 mei 2025 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pasta moest je toch soort van in de saus gaar koken? Dat gaat hier ook meestal niet goed.
dat kwam natuurlijk omdat je geen boter hadquote:Op maandag 26 mei 2025 19:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
I made this One-Pot Creamy Beef and Garlic Butter Pasta, and it’s a total winner! So creamy and comforting, with just the right amount of flavor.
Ingredients:
1 lb ground beef
2 tablespoons butter
4 cloves garlic, minced
1 medium onion, finely chopped
1 teaspoon dried Italian seasoning
1/2 teaspoon salt
1/4 teaspoon black pepper
1/2 cup beef broth
1 cup heavy cream
1/2 cup grated Parmesan cheese
8 ounces pasta (penne or spaghetti works well)
Fresh chopped parsley, for garnish
Directions:
In a large pot, melt the butter over medium heat. Add ground beef, breaking it up as it cooks. Brown the beef for 5-7 minutes.
Add garlic and onion to the pot and sauté for 2 minutes until fragrant and soft.
Stir in Italian seasoning, salt, and pepper.
Pour in beef broth and let it simmer for 5 minutes, allowing it to reduce slightly.
Add heavy cream and Parmesan cheese, stirring until the sauce thickens and turns creamy, about 3-4 minutes.
Stir in uncooked pasta, making sure it’s submerged in the sauce. Add a bit more liquid if needed. Cover and cook for 8-10 minutes, stirring occasionally.
When the pasta is tender and the sauce is creamy, remove from heat.
Garnish with fresh parsley and serve hot!
Prep Time: 10 minutes
Cooking Time: 20 minutes
Total Time: 30 minutes
er zijn ook echt wel enquetes succesvol geweest. ook van users die niet heel actief waren.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:57 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook 1x een verzoek tot enquête invullen op FOK! gedeeld, en later een oproep voor een interview voor mijn bachelor scriptie.
Maar daar werd wel normaal op gereageerd omdat ik een actieve user was
Toen heb ik @:Karina nog geïnterviewd in Amsterdam
Hmmquote:Op maandag 26 mei 2025 19:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
I made this One-Pot Creamy Beef and Garlic Butter Pasta, and it’s a total winner! So creamy and comforting, with just the right amount of flavor.
Ingredients:
1 lb ground beef
2 tablespoons butter
4 cloves garlic, minced
1/2 teaspoon salt
1/2 cup beef broth
1 cup heavy cream
Directions:
In a large pot, melt the butter over medium heat. Add ground beef, breaking it up as it cooks. Brown the beef for 5-7 minutes.
Add garlic and onion to the pot and sauté for 2 minutes until fragrant and soft.
Pour in beef broth and let it simmer for 5 minutes, allowing it to reduce slightly.
Add heavy cream and Parmesan cheese, stirring until the sauce thickens and turns creamy, about 3-4 minutes.
Stir in uncooked pasta, making sure it’s submerged in the sauce. Add a bit more liquid if needed. Cover and cook for 8-10 minutes, stirring occasionally.
1 theelepel Italiaanse kruiden en een kwart theelepel peper. Wauw. Is de receptmaker bang voor smaak ofzo?quote:Op maandag 26 mei 2025 19:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ingredients:
1 lb ground beef
2 tablespoons butter
4 cloves garlic, minced
1/2 teaspoon salt
1/2 cup beef broth
1 cup heavy cream
Directions:
Haha wacht wat?quote:Op maandag 26 mei 2025 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol ja dat was 1 specifieke hogeschool die dat deed toch?
Kun je net zo goed niets toevoegen iddquote:Op maandag 26 mei 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1 theelepel Italiaanse kruiden en een kwart theelepel peper. Wauw. Is de receptmaker bang voor smaak ofzo?
Ja slaat ook nergens op. Anders kun je net zo goed elke dag tofu eten met een andere schep kruiden en zeggen dat je gevarieerd eet.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je net zo goed niets toevoegen idd
Ik had laatst een recept gezien en daar gingen de kruiden per eetlepen ipv 1 theelepeltje. Dus ik dacht "hey kijk eindelijk iemand die het snapt!”
2e reactie op het recept ”dat zijn toch veel te veel kruiden, lijkt me oneetbaar zo"
Ja uhm oke
Ja dat was een aantal jaar steeds zoquote:
Jaquote:Op maandag 26 mei 2025 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Recepten hebben vaak echt heel weinig kruiden dat je smaakpapillen ernaar moeten zoeken
Weinig smaakquote:Op maandag 26 mei 2025 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Weinig kruiden wel
Lijkt me beetje saai recept eigenlijk
Wat was er niet goed aan?
Ja niet geheel verrassend met die lading kruiden die erin gaatquote:
En dan denk je niet: ik gooi de rest van de kruiden er bij?quote:
ho hoquote:Op maandag 26 mei 2025 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dan denk je niet: ik gooi de rest van de kruiden er bij?
*Gooit nog een schep kruiden in de panquote:Op maandag 26 mei 2025 20:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ho ho
kruiden zijn om te handelen
niet om te eten
quote:Op maandag 26 mei 2025 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
Dat je een voor 1 nieuw auto naar de garage gaat en terug komt met twee nieuwe auto’s.
![]()
Je kan er maar in 1 tegelijkertijd rijden he?quote:Op maandag 26 mei 2025 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
Dat je een voor 1 nieuw auto naar de garage gaat en terug komt met twee nieuwe auto’s.
![]()
quote:Op maandag 26 mei 2025 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Gooit nog een schep kruiden in de pan
1 tegelijkertijd kan niet want het is er maar 1.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kan er maar in 1 tegelijkertijd rijden he?
je kon niet kiezen welke kleur je mooier vond?quote:
even mycroft aangeslingerd, het was Fontysquote:Op maandag 26 mei 2025 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat was een aantal jaar steeds zo
Een bepaalde tijd van het jaar dan kwamen er ineens een zoot van die lange OP's met uitleg over een random onderwerp, van gloednieuwe users, met daaronder een linkje naar een enquête
Bleek later dat er dus ergens een hogeschool was die dat voorstelde aan die studenten. Dat ze dat wel op FOK! konden doen voor voldoende respondenten
Misschien heeft ze zo'n vrachtwagen waar auto's achterop zittenquote:Op maandag 26 mei 2025 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kan er maar in 1 tegelijkertijd rijden he?
2 op reserve alvast voor als de asbak vol isquote:Op maandag 26 mei 2025 20:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je kon niet kiezen welke kleur je mooier vond?
Nee, m’n man zei nadat ik de auto had geparkeerd na de testrit, “en zal ik dan nu laten zien welke ik had uitgezocht voor mezelf?”quote:Op maandag 26 mei 2025 20:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je kon niet kiezen welke kleur je mooier vond?
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2025 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien heeft ze zo'n vrachtwagen waar auto's achterop zitten
Kan ze zo rondrijden met haar 4 auto's
Ik zie je al gaanquote:
Maar ik rook nietquote:Op maandag 26 mei 2025 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
2 op reserve alvast voor als de asbak vol is
dus nu heb je 3?quote:Op maandag 26 mei 2025 20:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ik rook niet
We hebben al 1 reserve auto.
Net boven het stuur uit.quote:
hele andere SES he, dan krijg je datquote:Op maandag 26 mei 2025 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind een auto wel een beetje een rare impuls aankoop
er stond ook niet dat de asbak vol kwam door het roken toch?quote:Op maandag 26 mei 2025 20:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ik rook niet
We hebben al 1 reserve auto.
ik ook niet.quote:
Dat blijktquote:Op maandag 26 mei 2025 20:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hele andere SES he, dan krijg je dat
Ja, we hebben sowieso 3 auto’s.quote:
Wat moet er dan in?quote:Op maandag 26 mei 2025 20:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
er stond ook niet dat de asbak vol kwam door het roken toch?
Ik ook nietquote:
kaugomquote:
Ik sta nergens meer van te kijken bij hem.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind een auto wel een beetje een rare impuls aankoop
quote:Op maandag 26 mei 2025 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
fruitella wrappersquote:
quote:Op maandag 26 mei 2025 20:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik sta nergens meer van te kijken bij hem.
Ging eens met hem naar de winkel voor inkt cartridges. Kwam terug met een smeg citruspers en een nieuwe droger.
Oeh lekkerquote:
Ik beschouw ons nu als het gemiddelde.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet
Al heb ik wel een rijbewijs
ik heb een rijbewijs.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet
Al heb ik wel een rijbewijs
Oh ja! Dat is een poosje geledenquote:Op maandag 26 mei 2025 19:57 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook 1x een verzoek tot enquête invullen op FOK! gedeeld, en later een oproep voor een interview voor mijn bachelor scriptie.
Maar daar werd wel normaal op gereageerd omdat ik een actieve user was
Toen heb ik @:Karina nog geïnterviewd in Amsterdam
Jaquote:
ik heb een auto rijbewijs, een motor rijbewijs, en ik rij eens per maand auto? soms 2quote:Op maandag 26 mei 2025 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik beschouw ons nu als het gemiddelde.
Ik zou zijn zakgeld verminderenquote:Op maandag 26 mei 2025 20:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik sta nergens meer van te kijken bij hem.
Ging eens met hem naar de winkel voor inkt cartridges. Kwam terug met een smeg citruspers en een nieuwe droger.
Of dat hij naar de bouwmarkt gaat voor een deurstopper en plinten en dan terugkomt met die spullen maar ook een Kärcher stofzuiger. Want dat is handig.quote:
ik denk al.... heb jij een belletje om dat af gaat als je nick ergens geplaatst wordt... maar nee erg stond een mentionquote:
quote:Op maandag 26 mei 2025 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of dat hij naar de bouwmarkt gaat voor een deurstopper en plinten en dan terugkomt met die spullen maar ook een Kärcher stofzuiger. Want dat is handig.
quote:
en hij heeft de telefoon in zn achterzak?quote:Op maandag 26 mei 2025 20:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
zit al weken passenger prinses reels naar dudje te sturen omdat hij bijna altijd rijdt nu
quote:Op maandag 26 mei 2025 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of dat hij naar de bouwmarkt gaat voor een deurstopper en plinten en dan terugkomt met die spullen maar ook een Kärcher stofzuiger. Want dat is handig.
quote:
quote:
Kansloos.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat was een aantal jaar steeds zo
Een bepaalde tijd van het jaar dan kwamen er ineens een zoot van die lange OP's met uitleg over een random onderwerp, van gloednieuwe users, met daaronder een linkje naar een enquête
Bleek later dat er dus ergens een hogeschool was die dat voorstelde aan die studenten. Dat ze dat wel op FOK! konden doen voor voldoende respondenten
nee gewoon s avonds als we naast elkaar in bed liggenquote:Op maandag 26 mei 2025 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
en hij heeft de telefoon in zn achterzak?
Dan rijdt hij altijd?quote:Op maandag 26 mei 2025 20:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee gewoon s avonds als we naast elkaar in bed liggen
Ik zou zijn zakgeld afpakkenquote:Op maandag 26 mei 2025 20:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Ik temper hem ook vaak en veel. Als ik hem laat gaan kan ik nog 5 extra pax kledingkasten kopen want die man heeft bizar veel kleding en koopt anders met gemak elke week nieuwe.
gelukkig was ik niet de enige die een vraagteken boven haar hoofd heeftquote:
nee ik stuur de reels niet als hij rijdtquote:
Maar hij heeft zelf ook salaris. Hoe doe ik dat danquote:
Ik las "ik stuur niet als hij rijdt" en dat maakte het er niet beter opquote:Op maandag 26 mei 2025 20:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee ik stuur de reels niet als hij rijdt
ik wil gewoon een bed achterin
en een dekentje
en een kussen
en een nachtmasker
is dat zoveel gevraagd?
Neequote:Op maandag 26 mei 2025 20:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en een dekentje
en een kussen
en een nachtmasker
is dat zoveel gevraagd?
quote:Op maandag 26 mei 2025 20:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
zit al weken passenger prinses reels naar dudje te sturen omdat hij bijna altijd rijdt nu
hmm.....quote:Op maandag 26 mei 2025 20:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en een dekentje
en een kussen
en een nachtmasker
is dat zoveel gevraagd?
Sneller uitgeven dan hijquote:Op maandag 26 mei 2025 20:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar hij heeft zelf ook salaris. Hoe doe ik dat dan
Het is 2025. Mannen horen geen financieel zeggenschap te hebben. Gewoon inleveren allemaal.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar hij heeft zelf ook salaris. Hoe doe ik dat dan
Meh. Ik wil wel sparenquote:
quote:Op maandag 26 mei 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is 2025. Mannen horen geen financieel zeggenschap te hebben. Gewoon inleveren allemaal.
uitgifte naar jouw spaarrekeningquote:
Snel op een tijdslot spaarrekening oid zetten zodat hij er niet meteen bij kan?quote:
en dan een pinpasje geven waar 75 euro op zit voor eventueel tankenquote:Op maandag 26 mei 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is 2025. Mannen horen geen financieel zeggenschap te hebben. Gewoon inleveren allemaal.
jullie zijn express mij aan het misinterpreterenquote:Op maandag 26 mei 2025 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las "ik stuur niet als hij rijdt" en dat maakte het er niet beter op
dank u <3quote:
Laat zien wie de baas is in huisquote:Op maandag 26 mei 2025 20:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]straks even voorstellen
Eh. Mededelen
Hij kan idd niet bij alles.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Snel op een tijdslot spaarrekening oid zetten zodat hij er niet meteen bij kan?
Heul niet!quote:Op maandag 26 mei 2025 20:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jullie zijn express mij aan het misinterpreteren
[..]
dank u <3
fairquote:Op maandag 26 mei 2025 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet!
Het is avond dus mijn leesvaardigheid is niet zo best meer
gezellig met de loopband naast je op de bankquote:Op maandag 26 mei 2025 20:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
fair
ik heb weinig geslapen dus kan niet zeggen dat het mijn beste dag is
denk dat ik maar eens serie ga aanzetten met de loopband erbij
kan die ook kijken
Hoe meer geld ik door de jaren heen ben gaan verdienen hoe minder het me boeit. Ben ik daar raar in?quote:
Ik hoor mensen die het een verademing vinden en anderen die denken wow wat een hel.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:31 schreef Ama het volgende:
Ben wel benieuwd hoe mijn lichaam gaat reageren als ik er echt helemaal vanaf ben. Dat is lang geleden.
Dan ben je meer dan genoeg gaan verdienenquote:Op maandag 26 mei 2025 20:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe meer geld ik door de jaren heen ben gaan verdienen hoe minder het me boeit. Ben ik daar raar in?
als het je niet boeit mag je ook 5% aan mij afdragen maandelijksquote:Op maandag 26 mei 2025 20:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe meer geld ik door de jaren heen ben gaan verdienen hoe minder het me boeit. Ben ik daar raar in?
Enige is dat het niet ongesteld zijn me wel goed bevalt maar ja het is verder gewoon troep natuurlijk.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoor mensen die het een verademing vinden en anderen die denken wow wat een hel.
Ik heb nooit aan de pil gezeten dus kan je verder ook niet veel vertellen.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Enige is dat het niet ongesteld zijn me wel goed bevalt maar ja het is verder gewoon troep natuurlijk.
Ik ben gewoon totaal niet materialistisch. Vroeger als jonge Koen was ik echt van de gadgets, boeit me niet echt meerquote:Op maandag 26 mei 2025 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan ben je meer dan genoeg gaan verdienen
Kijk maar uit dat het fietsen niet straks ook bij de moeten-dingen hoort.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, ja get itin dat geval zeer herkenbaar, daar hoort het fietsen van mij ook bij
![]()
quote:en 60km? Op een normale fiets?
Ja nou ja ik maak deze week sowieso nog even af en ga nog even over nadenken maar ik zie zelf geen reden om het nog te nemen eigenlijk.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nooit aan de pil gezeten dus kan je verder ook niet veel vertellen.
Dat klinkt wel heel goed.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat vond ik op die boot behoorlijk zenZowel heen als terug heb je een volledige dag dat je op zee zit. Dat je dus volledig "geoorloofd" de hele dag op bed kunt liggen als je dat wilt. Je hoeft niks want je kunt eigenlijk niks. Best fijn
had het er nog met dudje over laatst en als ik me overlaat aan mijn hormonen vandaag de dag dan heb ik 3 goede dagen in een maand, 7 redelijke, en de rest is kutquote:Op maandag 26 mei 2025 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nooit aan de pil gezeten dus kan je verder ook niet veel vertellen.
das een hele goede reden om de pil te nemen idd.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
had het er nog met dudje over laatst en als ik me overlaat aan mijn hormonen vandaag de dag dan heb ik 3 goede dagen in een maand, 7 redelijke, en de rest is kut
de pil is in ieder geval stabiel
en vroeger was het echt niet zo heftig allemaal maar de gynaecoloog kijkt alleen naar oplossingen niet naar mogelijke oorzaken
dus nog 10 jaartjes ofzo en dan is het ook allemaal klaar
Er zou mij een kans zijn dat ik 28 kutdagen zou hebben. Het is ooit wel als voorstel gedaan om de verkeerde redenen, want ik was zo vervelend in de week voor dat ik ongesteld moest worden, aldus mijn pa. Rara welke week simuleert een pil na? Totaal geen oplossing dus.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
had het er nog met dudje over laatst en als ik me overlaat aan mijn hormonen vandaag de dag dan heb ik 3 goede dagen in een maand, 7 redelijke, en de rest is kut
de pil is in ieder geval stabiel
en vroeger was het echt niet zo heftig allemaal maar de gynaecoloog kijkt alleen naar oplossingen niet naar mogelijke oorzaken
dus nog 10 jaartjes ofzo en dan is het ook allemaal klaar
de boel is verder afgesloten, en dudje ook, dus we worden 3dubbel niet zwangerquote:Op maandag 26 mei 2025 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
das een hele goede reden om de pil te nemen idd.
ik heb geen hormonaal misgedrag
(ik misdraag me 365 dagen per jaar)
geen pijn en andere klachten
en ook al geen risico om zwanger te worden zonder
Fles kan hier over meepratenquote:Op maandag 26 mei 2025 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Digibete vader proberen te helpen blijft lastig....
Ja je leeft alleen maar van maaltijd naar maaltijd. Behalve als je die niet vooraf geboekt hebt, dan kun je helemaal gewoon doen waar je zin in hebt. Zit ook een zwembad op!quote:
quote:
ik dacht misschien is dat voor jullie een leuker onderwerp om te lezen dan onze PMS en bonkjes en sliertjesquote:
Ja. ik heb het zwembad vandaag bekeken.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je leeft alleen maar van maaltijd naar maaltijd. Behalve als je die niet vooraf geboekt hebt, dan kun je helemaal gewoon doen waar je zin in hebt. Zit ook een zwembad op!
bij jou is dat beperkt tot 'die dagen'quote:Op maandag 26 mei 2025 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarnaast zou ik de energie van voor de ovulatie echt niet willen missen hoor, en vind ik er ook wel charme in zitten dat er van die dagen zijn dat een man maar adem hoeft te halen en ik wil hem dood hebben.
Haha ja zo ongeveer. Er zijn ook dagen dat ik ze wil bespringen. Geen goed tekenquote:
Heel charmant.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarnaast zou ik de energie van voor de ovulatie echt niet willen missen hoor, en vind ik er ook wel charme in zitten dat er van die dagen zijn dat een man maar adem hoeft te halen en ik wil hem dood hebben.
is dat niet de hele maand dan?quote:Op maandag 26 mei 2025 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
ben niet zomaar lesbischquote:
ah gadver, de horrorquote:Op maandag 26 mei 2025 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Haha ja zo ongeveer. Er zijn ook dagen dat ik ze wil bespringen. Geen goed teken
Op FOK! altijd, IRL ben ik wel eens leuker tegen mannen.quote:
Ja bah inderdaad.. iew seks.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Haha ja zo ongeveer. Er zijn ook dagen dat ik ze wil bespringen. Geen goed teken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja dan open ik social media of FOK! en dan word ik er wel weer herinnert aan waarom het een dom idee is.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben niet zomaar lesbisch
[..]
ah gadver, de horror
Is dit hier een soort spaar ze allemaal?quote:Op maandag 26 mei 2025 20:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah dat wist ik niet
Hadden we die al op Foqueville?
waar verdienen wij dit aan dan?quote:Op maandag 26 mei 2025 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op FOK! altijd, IRL ben ik wel eens leuker tegen mannen.
Je Y-chromosoom, je penis, je opvoeding, je mannen ego, je hersens, je hormonen. Dat soort dingenquote:Op maandag 26 mei 2025 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
waar verdienen wij dit aan dan?
Zelfs dat niet. Bij bonkjes en sliertjes wordt tenminste niet verwacht dat ik er verstand van hebquote:Op maandag 26 mei 2025 20:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
ik dacht misschien is dat voor jullie een leuker onderwerp om te lezen dan onze PMS en bonkjes en sliertjes
Ja want alle mannen zijn ook hetzelfde..quote:Op maandag 26 mei 2025 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je Y-chromosoom, je penis, je opvoeding, je mannen ego, je hersens, je hormonen. Dat soort dingen
volgens mij welquote:Op maandag 26 mei 2025 20:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah dat wist ik niet
Hadden we die al op Foqueville?
Oh dus die Dr staat niet voor dokter?quote:Op maandag 26 mei 2025 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Bij bonkjes en sliertjes wordt tenminste niet verwacht dat ik er verstand van heb
en welk programma mag hij kijken?quote:
De meeste hebben wel een Y-chromosoon, penis, ego en hormonen.quote:
Hahaha ik moest ook aan Pokemon denkenquote:
Learning all the timequote:
Kijk maar uit jijquote:Op maandag 26 mei 2025 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dus die Dr staat niet voor dokter?
Ik voel me geflest
*Proest*quote:Op maandag 26 mei 2025 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
De meeste hebben wel een Y-chromosoon, penis, ego en hormonen.
Over de opvoeding en hersenen heb ik zo mijn twijfels
Britney snapt er ook geen kut vanquote:Op maandag 26 mei 2025 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je wat toe te voegen over de lopende onderwerpen?
Verkeerde account US.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
De meeste hebben wel een Y-chromosoon, penis, ego en hormonen.
Over de opvoeding en hersenen heb ik zo mijn twijfels
haat je mannen?quote:Op maandag 26 mei 2025 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je Y-chromosoom, je penis, je opvoeding, je mannen ego, je hersens, je hormonen. Dat soort dingen
Ohaiquote:
Dit was voor de confrontatie tussen de achterste en de hond.quote:
en mannen die de uitzondering zijn en de regel bevestigen zijn er ook inderdaadquote:
Waarom loopt die hont los?quote:Op maandag 26 mei 2025 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit was voor de confrontatie tussen de achterste en de hond.
Won de gans?quote:Op maandag 26 mei 2025 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit was voor de confrontatie tussen de achterste en de hond.
Die loopt niet los, maar de man ernaast staat niet op de foto.quote:
Die moest vluchten, zover ik kon zien.quote:
Gans erover.quote:
foie grasquote:
Hondenbezitters zijn echt kutvolk eersteklas. De meesten.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik vind het slecht van het baasje. Wat had die verwacht? Dat hij gewoon erlangs zou kunnen lopen met zijn hond, terwijl er twee ganzen voor je lopen met hun twee kindjes.
verstandigquote:Op maandag 26 mei 2025 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kreeg dat in het vliegtuig op weg hier naar toe..
heb ik maar niet gegeten
25 jaar geleden geilde ik net als wel meer van mijn op vrouwen vallende leeftijdsgenootjes best wel op Britney.....quote:
Ja, eens.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hondenbezitters zijn echt kutvolk eersteklas. De meesten.
Dat dacht ik ook altijd. Totdat ik hier ging wonen. En hier heeft iedereen zijn of haar hond onder controle, ook als deze los loopt.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 mei 2025 21:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd. Totdat ik hier ging wonen. En hier heeft iedereen zijn of haar hond onder controle, ook als deze los loopt.
quote:Op maandag 26 mei 2025 21:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
en mannen mensen die de uitzondering zijn en de regel bevestigen zijn er ook inderdaad
quote:Op maandag 26 mei 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog 14 nachtjes en ik ben ook kutvolk. Ik heb er zin in. Geen sarcasmequote:
He, bah.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Nog 14 nachtjes en ik ben ook kutvolk. Ik heb er zin in. Geen sarcasme
Heb je een foto van de hont?quote:Op maandag 26 mei 2025 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Nog 14 nachtjes en ik ben ook kutvolk. Ik heb er zin in. Geen sarcasme
Er zitten wel veel asociale mensen tussen ja. Ik word ook niet goed van die mensen die hun hond overal maar loslaten lopen waar het niet mag of gewoon met een lange lijn over het fietspad.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik zag het jaquote:Op maandag 26 mei 2025 21:21 schreef CherryLips het volgende:
@:Bitterbal
Je kunt nog even naar Spanje: https://www.nu.nl/buitenl(...)okaal-40-graden.html
Er zit er een naast mequote:
gezellig. de echte of Original Sin?quote:
quote:Op maandag 26 mei 2025 21:26 schreef kree het volgende:
lekker man. heb nog niks over verteld maar was bijna afgevoerd nadat 112 ambulance was gebeld.
SPOILER: ho sorry niet lievOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
nee joh. goh, heel ander verhaal. ik had gewerkt he vrijdag. gewoon normale dag en beetje einde rond 4 uur wilde ik terug gaan met auto. ik nog op terein en voelde me al beetje niet lekker beetje duizelig.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2025 21:26 schreef kree het volgende:
lekker man. heb nog niks over verteld maar was bijna afgevoerd nadat 112 ambulance was gebeld.
Denk post ff hier als in DTS maar
neuh dan overdrijf je het. ik was wel meegegaan als het echt nodig was, maar oke het is niet eerste keer dat ik naar ziekenhuis ga met ambulance enne dat is heel traject en leek me niet nodig tot nu of iig toen niet en nu nog niet.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:33 schreef Nizno het volgende:
heel verstandig dat je zoveel tegengas gaf
zo ontzettend onzinnig dat ze het beste voor hebben met je gezondheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |