Ik vind de stapel 'te vouwen' en 'te strijken' erger.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb nu wéér drie wassen om op te ruimen.
Maar de stapel "te wassen" is nu nog geen volle wasmachine, dus er zit soort van progressie in?
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals ?quote:Op maandag 26 mei 2025 12:55 schreef Ama het volgende:
Heeft iemand voor mij een linkje naar de top 500 hier op FOK. Zit nu mobiel en kan het daar nooit vinden.
Dankuquote:Op maandag 26 mei 2025 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals ?
Maar ik vroeg wie een linkje heeft voor mij, niet wie het wel of niet weet.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:56 schreef Nizno het volgende:
die weet ik niet te vinden, lijstjes en cijfertjes boeien me erg weinig. Tenzij het gaat om mijn geld
klopt. en toch deel ik mijn informatie met jequote:Op maandag 26 mei 2025 12:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik vroeg wie een linkje heeft voor mij, niet wie het wel of niet weet.
Klopt daarom heb ik dankjewel tegen Cherry gezegd.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt. en toch deel ik mijn informatie met je![]()
vriendelijkheid moet beloond worden he
Ik ben trots op jequote:Op maandag 26 mei 2025 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt daarom heb ik dankjewel tegen Cherry gezegd.
Ik kan dat nog begrijpen als je 16 bent of jonger ofzo (dat je zulke dingen zegt) maar dit zijn gewoon allemaal volwassenen.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Al die stoere praat in het zelfscantopic @:Ama
is voor jezelf ook wel zo prettig dat er geen dingen van jezelf zichtbaar zijn.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
ik ben hier zoveel mogelijk proberen voor te bereiden voor de fotos van woensdag voor de makelaar. Geloof dat vrijwel alle persoonlijke dingen uit het zicht moeten
Drie dagen bezig geweest om alle tyfuszooi van de bank te krijgen, wat zegt ie? "Ja die bank staat in de weg."quote:Op maandag 26 mei 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
ik ben hier zoveel mogelijk proberen voor te bereiden voor de fotos van woensdag voor de makelaar. Geloof dat vrijwel alle persoonlijke dingen uit het zicht moeten
nee heb ik idd ook niet staan gelukkig dus het is niet al teveel werkquote:Op maandag 26 mei 2025 13:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
is voor jezelf ook wel zo prettig dat er geen dingen van jezelf zichtbaar zijn.
foto's enzo...
Hehe ik ben weer iets gestegenquote:Op maandag 26 mei 2025 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals ?
Ohh, ja get itquote:Op maandag 26 mei 2025 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Met helemaal niets bedoel ik denk ik dat er even niets moet. Helemaal niets doen is wel erg suf inderdaad.![]()
Echt fijn als je werk die functie heeft.Ik probeer het zelf wel op te zoeken, anders voel ik me niet oké.
Oh, nou ja, misschien helpt 's nachts tandenknarsen ook? Ik doe dat zelf nog niet, maar dat lijkt me dan ook heel gezond.![]()
Ga fietsen dan!!!! Ik heb vorige week ook weer een tochtje van 60 km gemaakt. Is echt fijn.
dat doe je handigquote:Op maandag 26 mei 2025 13:16 schreef Crack_ het volgende:
Was mn telefoon kwijt, die heb ik vanochtend op de wc achtergelaten en lag daar zojuist nog. Okidoki
Dat vond ik op die boot behoorlijk zenquote:Op maandag 26 mei 2025 12:01 schreef Recce het volgende:
Met helemaal niets bedoel ik denk ik dat er even niets moet. Helemaal niets doen is wel erg suf inderdaad.![]()
dat blijktquote:
ei doperwt wortel zilveruitjes mayonaisequote:Op maandag 26 mei 2025 13:22 schreef Crack_ het volgende:
Soms heb ik de behoefte/drang om dan heel veel te gaan eten, zovan 'dan word ik vast wakker'. Dat helpt echt nooit
vanavond staat er vis, groentefriet en salade op het menu. Ik wil eigenlijk deze salade namaken
[ afbeelding ]
maar ik weet niet precies wat er in gaat. Heb 'm al proberen op te zoeken bij groothandels want denk dat ie daar vandaan komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |