Mooi klassiek gelijnd scheepjequote:Op maandag 26 mei 2025 11:20 schreef bitterbal het volgende:
Morgen een nieuw bootje, ze is nu in amsterdam
[ afbeelding ]
[..]
Kleiner ook dan het drijvende buffet waar bal en ik op voeren in Japan.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog kleiner dan die deinschuit die ik naar de PaarUur-eilanden had.
quote:Op maandag 26 mei 2025 11:31 schreef Crack_ het volgende:
https://www.maxmeldpunt.nl/uitzendingen/strijd-tegen-dementie/
Voor de geinteresseerdenkauwen = brein actief houden = anti dementie
KAUWEN!!!
Helemaal niets? Dat klinkt niet zo heel ontspannend hoorquote:Op maandag 26 mei 2025 11:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet ook af en toe mezelf even toestaan helemaal niets te doen, maar dat vind ik ook lastig. Dus dan zit ik in een zombiemodus met het gevoel dat ik iets moet gaan doen, terwijl ik ook moet uitrusten.
[..]
De truc is het leven zo in te richten dat je steeds moeilijke dingen doet, maar niet té moeilijke. Dan kun je steeds beter worden in van alles. En worden mensen die veel kauwgum kauwen heel slim?
[..]
Ik las wel dat je 'm had, maar ik heb nog geen foto gezien! Ben je tevreden?
Ik ben ooit aangevallen door een kauw, ik denk dat ik te dicht bij het nestje kwam. Of hij zag mijn hoofd aan voor een potentieel nestjequote:
quote:Op maandag 26 mei 2025 11:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben ooit aangevallen door een kauw, ik denk dat ik te dicht bij het nestje kwam. Of hij zag mijn hoofd aan voor een potentieel nestje
* Nizno legt kussen klaarquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Ik was aan het bezorgen en voelde een klap op mijn achterhoofd, liep naar de brievenbus, weer een klap, naar mijn fiets, weer een klap en toen zag ik een kauw weg vliegenquote:
Dat moeten dan hele intelligente dieren zijn.quote:
ik lees een maarquote:
cakequote:Op maandag 26 mei 2025 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Cake van vorige week.![]()
Smaakte nog prima. Hoogstens iets droger geworden.
cake van de 19e of van de 25equote:Op maandag 26 mei 2025 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Cake van vorige week.![]()
Smaakte nog prima. Hoogstens iets droger geworden.
quote:Op maandag 26 mei 2025 11:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
[..]
Ik was aan het bezorgen en voelde een klap op mijn achterhoofd, liep naar de brievenbus, weer een klap, naar mijn fiets, weer een klap en toen zag ik een kauw weg vliegen
Met helemaal niets bedoel ik denk ik dat er even niets moet. Helemaal niets doen is wel erg suf inderdaad.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Helemaal niets? Dat klinkt niet zo heel ontspannend hoor![]()
Ik denk dat mijn werk opzich wel zorgt voor precies die uitdaging. Zou het anders niet heel snel opzoeken, denk ik?
En neen, je wordt niet slimmer je takelt minder snel afen die aftakeling van je brein begint ongeveer na je 30ste
KAUWEN!!!!! Daarmee voed je je myeline
Hij staat sinds donderdag in mn berging, nog met beschermmateriaal er om heen want niet de rust gevonden om uitgebreid een rondje te fietsen![]()
Door collega zelf gebakken appel rozijnen cakequote:Op maandag 26 mei 2025 12:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik lees een maar
[..]
cakewat voor? ze hebben nu bij de ah plakjes cake van de bakker, die zijn zo lekker
maar vijf plakjes is alsnog een beetje veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |