SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Dying whore's cancer heater!!!!!!
mijn keus zou het ook niet zijn, waar is dat menuutjequote:
bizar hoe snel dat mensen kapot maakt hequote:
quote:Ms Star Pride ligt morgen, dinsdag 27 mei, aan de kade bij Cruise Port Rotterdam. Ze is van Windstar Cruises, heeft een lengte van 134 m en kan ca. 315 pax. accommoderen. Star Pride meert rond 09:00 aan, komt uit Amsterdam en vaart ca. 18:00 af naar Hamburg. Het is de eerste keer dat ze aan de kade bij CPR ligt. Ms Star Pride staat bekend om haar kleinere schaal en luxueuze uitrusting (“all-suite”).
Haha, voelt wel een beetje alsof ik een week nodig heb inderdaad.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Even rustig ontwaken deze week dan maar. En heee Reccieik was vrijdag bij een verhaaltje van meneer Scherder, was kei leuk. We moeten ons brein actief houden door het uit te dagen
Had jij het laatst soort van ook over toch, leren om te leren
Klein ding.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:20 schreef bitterbal het volgende:
Morgen een nieuw bootje, ze is nu in amsterdam
[ afbeelding ]
[..]
De naam trekt wel aandachtquote:Op maandag 26 mei 2025 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Sowieso drugsquote:Op maandag 26 mei 2025 11:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn keus zou het ook niet zijn, waar is dat menuutje
[..]
bizar hoe snel dat mensen kapot maakt he
quote:Op maandag 26 mei 2025 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik ga wel actief proberen om uit deze zombiemodus te komen maar vind dat altijd maar lastigquote:Op maandag 26 mei 2025 11:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, voelt wel een beetje alsof ik een week nodig heb inderdaad.Leuk dat je naar een praatje van meneer Scherder was!
Ja, daar hadden we het een tijdje geleden over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 26 mei 2025 11:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Slechts 2 uur buiten geweest voor het werk. Wel o.a. de schrijversbuurt @:crack_
Ik moet ook af en toe mezelf even toestaan helemaal niets te doen, maar dat vind ik ook lastig. Dus dan zit ik in een zombiemodus met het gevoel dat ik iets moet gaan doen, terwijl ik ook moet uitrusten.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga wel actief proberen om uit deze zombiemodus te komen maar vind dat altijd maar lastig![]()
De truc is het leven zo in te richten dat je steeds moeilijke dingen doet, maar niet té moeilijke. Dan kun je steeds beter worden in van alles. En worden mensen die veel kauwgum kauwen heel slim?quote:Het leven hoort moeilijk te zijn, is goed voor ons brein. En kauwen is ook goed voor je brein, volgens mij was hierbij de clue eigenlijk niet meer dan 'bewegen is goed, kauwen is bewegen,'. Maargoed, wel fijn excuus om altijd te kunnen eten![]()
quote:Ik las wel dat je 'm had, maar ik heb nog geen foto gezien! Ben je tevreden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog kleiner dan die deinschuit die ik naar de PaarUur-eilanden had.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
* Recce koopt 100 pakken kauwgum.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:31 schreef Crack_ het volgende:
https://www.maxmeldpunt.nl/uitzendingen/strijd-tegen-dementie/
Voor de geinteresseerdenkauwen = brein actief houden = anti dementie
KAUWEN!!!
Ik kauw al de hele dag.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:31 schreef Crack_ het volgende:
KAUWEN!!!
Mooi klassiek gelijnd scheepjequote:Op maandag 26 mei 2025 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Kleiner ook dan het drijvende buffet waar bal en ik op voeren in Japan.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog kleiner dan die deinschuit die ik naar de PaarUur-eilanden had.
quote:Op maandag 26 mei 2025 11:31 schreef Crack_ het volgende:
KAUWEN!!!
Helemaal niets? Dat klinkt niet zo heel ontspannend hoorquote:Op maandag 26 mei 2025 11:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet ook af en toe mezelf even toestaan helemaal niets te doen, maar dat vind ik ook lastig. Dus dan zit ik in een zombiemodus met het gevoel dat ik iets moet gaan doen, terwijl ik ook moet uitrusten.
[..]
De truc is het leven zo in te richten dat je steeds moeilijke dingen doet, maar niet té moeilijke. Dan kun je steeds beter worden in van alles. En worden mensen die veel kauwgum kauwen heel slim?
[..]
Ik las wel dat je 'm had, maar ik heb nog geen foto gezien! Ben je tevreden?
Ik ben ooit aangevallen door een kauw, ik denk dat ik te dicht bij het nestje kwam. Of hij zag mijn hoofd aan voor een potentieel nestjequote:
quote:Op maandag 26 mei 2025 11:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben ooit aangevallen door een kauw, ik denk dat ik te dicht bij het nestje kwam. Of hij zag mijn hoofd aan voor een potentieel nestje
* Nizno legt kussen klaarquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Ik was aan het bezorgen en voelde een klap op mijn achterhoofd, liep naar de brievenbus, weer een klap, naar mijn fiets, weer een klap en toen zag ik een kauw weg vliegenquote:
Dat moeten dan hele intelligente dieren zijn.quote:
ik lees een maarquote:
cakequote:Op maandag 26 mei 2025 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Cake van vorige week.![]()
Smaakte nog prima. Hoogstens iets droger geworden.
cake van de 19e of van de 25equote:Op maandag 26 mei 2025 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Cake van vorige week.![]()
Smaakte nog prima. Hoogstens iets droger geworden.
quote:Op maandag 26 mei 2025 11:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
[..]
Ik was aan het bezorgen en voelde een klap op mijn achterhoofd, liep naar de brievenbus, weer een klap, naar mijn fiets, weer een klap en toen zag ik een kauw weg vliegen
Met helemaal niets bedoel ik denk ik dat er even niets moet. Helemaal niets doen is wel erg suf inderdaad.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Helemaal niets? Dat klinkt niet zo heel ontspannend hoor![]()
Ik denk dat mijn werk opzich wel zorgt voor precies die uitdaging. Zou het anders niet heel snel opzoeken, denk ik?
En neen, je wordt niet slimmer je takelt minder snel afen die aftakeling van je brein begint ongeveer na je 30ste
KAUWEN!!!!! Daarmee voed je je myeline
Hij staat sinds donderdag in mn berging, nog met beschermmateriaal er om heen want niet de rust gevonden om uitgebreid een rondje te fietsen![]()
Door collega zelf gebakken appel rozijnen cakequote:Op maandag 26 mei 2025 12:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik lees een maar
[..]
cakewat voor? ze hebben nu bij de ah plakjes cake van de bakker, die zijn zo lekker
maar vijf plakjes is alsnog een beetje veel
Paar mooie klusjes om van vandaag een nuttige dag te maken dusquote:Op maandag 26 mei 2025 12:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
top TT
het voelt ook extra maandag want de koelkast was leeg en ik heb nog geen volgende vakantie gepland staan
boodschappen gedaan, eten uit de vriezer gehaald voor morgen, was is droogquote:Op maandag 26 mei 2025 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paar mooie klusjes om van vandaag een nuttige dag te maken dus
Wasjes draaien?quote:Op maandag 26 mei 2025 12:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
boodschappen gedaan, eten uit de vriezer gehaald voor morgen, was is droog
op zich niet verkeerd, het is alleen al 12 uur geweest -__-
gisteren de wasmachine verteld dat die vanochtend aan moest, dus was alleen in de droger flikkerenquote:
nou heb ik hier iets moois voor je liggenquote:
Ik heb zaterdag die docu eindelijk gekeken over de West familie.quote:
Ik had alleen handdoeken dus dat was lekker makkelijkquote:Op maandag 26 mei 2025 12:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nou heb ik hier iets moois voor je liggen
ik laat regelmatig handdoeken op het wasrek hangen. Dan pak ik ze er af als ik een schone handdoek nodig heb.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had alleen handdoeken dus dat was lekker makkelijkheb nog van alles van vorige week liggen dat gestreken moet worden.
Doe ik ook nog weleens. Maar uiteindelijk heb ik dat wasrek toch weer voor iets anders nodig.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik laat regelmatig handdoeken op het wasrek hangen. Dan pak ik ze er af als ik een schone handdoek nodig heb.
Ik heb hier nog twee droogrekken met wasgoed staan, mocht je je vervelen.quote:
ik rommel wel vaker maar wat aanquote:Op maandag 26 mei 2025 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe ik ook nog weleens. Maar uiteindelijk heb ik dat wasrek toch weer voor iets anders nodig.
En opgeruimd huis, opgeruimd hoofd etc etc
ik heb 3 ladingen gewone was en 1 lading handdoekenquote:Op maandag 26 mei 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had alleen handdoeken dus dat was lekker makkelijkheb nog van alles van vorige week liggen dat gestreken moet worden.
de wasmand is leegquote:Op maandag 26 mei 2025 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb nu wéér drie wassen om op te ruimen.
Maar de stapel "te wassen" is nu nog geen volle wasmachine, dus er zit soort van progressie in?
Hier ookquote:
Ik vind de stapel 'te vouwen' en 'te strijken' erger.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb nu wéér drie wassen om op te ruimen.
Maar de stapel "te wassen" is nu nog geen volle wasmachine, dus er zit soort van progressie in?
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals ?quote:Op maandag 26 mei 2025 12:55 schreef Ama het volgende:
Heeft iemand voor mij een linkje naar de top 500 hier op FOK. Zit nu mobiel en kan het daar nooit vinden.
Dankuquote:Op maandag 26 mei 2025 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals ?
Maar ik vroeg wie een linkje heeft voor mij, niet wie het wel of niet weet.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:56 schreef Nizno het volgende:
die weet ik niet te vinden, lijstjes en cijfertjes boeien me erg weinig. Tenzij het gaat om mijn geld
klopt. en toch deel ik mijn informatie met jequote:Op maandag 26 mei 2025 12:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik vroeg wie een linkje heeft voor mij, niet wie het wel of niet weet.
Klopt daarom heb ik dankjewel tegen Cherry gezegd.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt. en toch deel ik mijn informatie met je![]()
vriendelijkheid moet beloond worden he
Ik ben trots op jequote:Op maandag 26 mei 2025 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt daarom heb ik dankjewel tegen Cherry gezegd.
Ik kan dat nog begrijpen als je 16 bent of jonger ofzo (dat je zulke dingen zegt) maar dit zijn gewoon allemaal volwassenen.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Al die stoere praat in het zelfscantopic @:Ama
is voor jezelf ook wel zo prettig dat er geen dingen van jezelf zichtbaar zijn.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
ik ben hier zoveel mogelijk proberen voor te bereiden voor de fotos van woensdag voor de makelaar. Geloof dat vrijwel alle persoonlijke dingen uit het zicht moeten
Drie dagen bezig geweest om alle tyfuszooi van de bank te krijgen, wat zegt ie? "Ja die bank staat in de weg."quote:Op maandag 26 mei 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
ik ben hier zoveel mogelijk proberen voor te bereiden voor de fotos van woensdag voor de makelaar. Geloof dat vrijwel alle persoonlijke dingen uit het zicht moeten
nee heb ik idd ook niet staan gelukkig dus het is niet al teveel werkquote:Op maandag 26 mei 2025 13:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
is voor jezelf ook wel zo prettig dat er geen dingen van jezelf zichtbaar zijn.
foto's enzo...
Hehe ik ben weer iets gestegenquote:Op maandag 26 mei 2025 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals ?
Ohh, ja get itquote:Op maandag 26 mei 2025 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Met helemaal niets bedoel ik denk ik dat er even niets moet. Helemaal niets doen is wel erg suf inderdaad.![]()
Echt fijn als je werk die functie heeft.Ik probeer het zelf wel op te zoeken, anders voel ik me niet oké.
Oh, nou ja, misschien helpt 's nachts tandenknarsen ook? Ik doe dat zelf nog niet, maar dat lijkt me dan ook heel gezond.![]()
Ga fietsen dan!!!! Ik heb vorige week ook weer een tochtje van 60 km gemaakt. Is echt fijn.
dat doe je handigquote:Op maandag 26 mei 2025 13:16 schreef Crack_ het volgende:
Was mn telefoon kwijt, die heb ik vanochtend op de wc achtergelaten en lag daar zojuist nog. Okidoki
Dat vond ik op die boot behoorlijk zenquote:Op maandag 26 mei 2025 12:01 schreef Recce het volgende:
Met helemaal niets bedoel ik denk ik dat er even niets moet. Helemaal niets doen is wel erg suf inderdaad.![]()
dat blijktquote:
ei doperwt wortel zilveruitjes mayonaisequote:Op maandag 26 mei 2025 13:22 schreef Crack_ het volgende:
Soms heb ik de behoefte/drang om dan heel veel te gaan eten, zovan 'dan word ik vast wakker'. Dat helpt echt nooit
vanavond staat er vis, groentefriet en salade op het menu. Ik wil eigenlijk deze salade namaken
[ afbeelding ]
maar ik weet niet precies wat er in gaat. Heb 'm al proberen op te zoeken bij groothandels want denk dat ie daar vandaan komt
Volgens mij zit er ook wat komkommer, radijs en champignon doorheenquote:Op maandag 26 mei 2025 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ei doperwt wortel zilveruitjes mayonaise
die kan ik er in elk geval uit halen.
zal vast ook gekookte aardappel inzitten
Blikje groentemacedonie, gekookte aardappels in blokjes gesneden, potje zilveruitjes. ham (in blik of plakjes) in reepjes gesneden.
Ei koken en in stukjes snijden.
en roeren maar
en d
ow ja... mij leek die ham er bij wel lekkerquote:Op maandag 26 mei 2025 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij zit er ook wat komkommer, radijs en champignon doorheen
Waar komt die ham ineens vandaandat blikje is wel een goed idee maar dan niet macedonie want die sperzieboontjes hoef ik niet. Misschien dat ik er nog wat broccoli doorheen doe
en dan ga ik het hierbij gooien
[ afbeelding ]
Ja ditquote:Op maandag 26 mei 2025 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan dat nog begrijpen als je 16 bent of jonger ofzo (dat je zulke dingen zegt) maar dit zijn gewoon allemaal volwassenen.
Maar hebben ze ook Mars want ik leef voor die Mars ijsjes.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Snickers-ijs in de aanbieding bij de Bonirama @:Ama
Twix-ijs ken ik eigenlijk nog niet.
Ja die ook. Alleen geen Snickers pindakaas.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar hebben ze ook Mars want ik leef voor die Mars ijsjes.
ja ik las het vanmorgen ook. gestoord.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:39 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)hte-aangehouden.html
wat een kutvolk loopt er toch rond
oh, ja kan wel maar ik eet dat nietquote:Op maandag 26 mei 2025 13:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja... mij leek die ham er bij wel lekker![]()
Maar die kun je er ook prima uit laten hoor
zou je snickers makkelijk zelf kunnen maken? hmmmmmmmmmquote:Op maandag 26 mei 2025 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die ook. Alleen geen Snickers pindakaas.
Er zit naast die supermarkt ook een hele grote dierenwinkel en daar wil ik al een tijdje eigenlijk heen dus misschien is dit een goede reden om die kant een keer op te fietsen.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die ook. Alleen geen Snickers pindakaas.
ook een goed blikjequote:Op maandag 26 mei 2025 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja kan wel maar ik eet dat niet![]()
en ik ga voor het blikje doperwtjes festini
goedequote:Op maandag 26 mei 2025 13:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook een goed blikje
ik weet trouwens niet of ik de komkommer er in zou doen, wordt nattig
Ja, de 'te vouwen' is gevuld met 2,5 draaien. (Inmiddels wel een en ander uit de stapel gevist om te dragen, uiteraard)quote:Op maandag 26 mei 2025 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind de stapel 'te vouwen' en 'te strijken' erger.
Maandag tm zondag, dus vandaag ingegaan.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zit naast die supermarkt ook een hele grote dierenwinkel en daar wil ik al een tijdje eigenlijk heen dus misschien is dit een goede reden om die kant een keer op te fietsen.
Is dat de hele week in de aanbieding? Want bij Dirk en Jumbo gaat het bijvoorbeeld op woensdag in en niet op maandag.
Denk dat ik dan deze week wel even die kant op fiets.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maandag tm zondag, dus vandaag ingegaan.
Ze hebben ook ovenmexicano's in de folder
Ja, ik ruik het.quote:
Hier kookt je bloed toch van.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:39 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)hte-aangehouden.html
wat een kutvolk loopt er toch rond
oh de bonirama, die hebben we hier nietquote:Op maandag 26 mei 2025 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maandag tm zondag, dus vandaag ingegaan.
Ze hebben ook ovenmexicano's in de folder
ga? of wat houdt je tegenquote:
je kunt er ook voor kiezen om het niet te bekijkenquote:Op maandag 26 mei 2025 13:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ik ruik het.
[..]
Hier kookt je bloed toch van.
valt volgens mij wel mee, mensen zijn voornamelijk goed in hun eigen gedrag goed praten. Zie je overal, soms wat heftiger maar echt ieder mens doet ditquote:Op maandag 26 mei 2025 13:56 schreef bitterbal het volgende:
er lopen gewoon heel veel mensen rond zonder geweten
Nee, daarom heb ik het ook niet gekeken.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga? of wat houdt je tegen
[..]
je kunt er ook voor kiezen om het niet te bekijken
maar toch over opwinden, dat is geen goede dealquote:Op maandag 26 mei 2025 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, daarom heb ik het ook niet gekeken.
Ik word liever anders opgewonden maar dat hoort hier niet thuisquote:Op maandag 26 mei 2025 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar toch over opwinden, dat is geen goede dealzou 'm inruilen
waarom niet?quote:Op maandag 26 mei 2025 14:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik word liever anders opgewonden maar dat hoort hier niet thuis
quote:
inmiddels ben ik weer helemaal schoonquote:Op maandag 26 mei 2025 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga? of wat houdt je tegen
[..]
je kunt er ook voor kiezen om het niet te bekijken
oke danquote:
quote:Op maandag 26 mei 2025 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inmiddels ben ik weer helemaal schoon
Gewoon alles.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:12 schreef LTVDK het volgende:
We hadden het er gisteren toch over welke frituursnacks er allemaal op een broodje kunnen? Kom er dus nu achter dat ze bij de AH een kipnuggetbroodje hebben https://www.ah.nl/producten/product/wi590397/kipnuggetbroodje
Die is nieuw voor mij.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:12 schreef LTVDK het volgende:
We hadden het er gisteren toch over welke frituursnacks er allemaal op een broodje kunnen? Kom er dus nu achter dat ze bij de AH een kipnuggetbroodje hebben https://www.ah.nl/producten/product/wi590397/kipnuggetbroodje
Wordt een vol broodje dan hoorquote:
Herkenbaarquote:Op maandag 26 mei 2025 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet een presentatie maken over ons ticketing systeem en daar moet ik allerhande screenshots voor maken. Nou werk ik hier pas vier jaar, maar ik wist niet dat ons ticketing systeem ZO echt ZO kut was
"EN MAAR PROPPEN EN MAAR PROPPEN!"quote:
kauwen is goed voor je breinquote:Op maandag 26 mei 2025 14:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"EN MAAR PROPPEN EN MAAR PROPPEN!"
Goede tip.quote:
doorstampen in je holle broodkorstquote:
Maar dat kipnuggetding zit al in bladerdeeg gewikkeld?quote:
Heb ik dat gesprek gemist?quote:Op maandag 26 mei 2025 14:12 schreef LTVDK het volgende:
een lekkere extra knapperige bitequote:Op maandag 26 mei 2025 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat kipnuggetding zit al in bladerdeeg gewikkeld?
Die moet ik nog eens proberen. Ze hadden wel meer nieuwe broodjes.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Ja jij zat jezelf waarschijnlijk met van alles vol te proppenquote:
ja tuurlijk. Met mayoquote:Op maandag 26 mei 2025 14:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie je jezelf al tussen een broodje?
hmm das aannemelijkquote:Op maandag 26 mei 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij zat jezelf waarschijnlijk met van alles vol te proppen
heeft de lidl ook nieuwe broodjes dan toevalligquote:Op maandag 26 mei 2025 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die moet ik nog eens proberen. Ze hadden wel meer nieuwe broodjes.
Nou en.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat kipnuggetding zit al in bladerdeeg gewikkeld?
Ik zag één keer een rookworstbroodje bij een AH to go. Daarna nooit meer gezienquote:Op maandag 26 mei 2025 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Had laatst een Pastel de Nata, die waren alleen wel kleinquote:Op maandag 26 mei 2025 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die moet ik nog eens proberen. Ze hadden wel meer nieuwe broodjes.
Weet ik niet, daar kom ik nooit. Die hebben toch ook elke week weer iets anders?quote:Op maandag 26 mei 2025 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heeft de lidl ook nieuwe broodjes dan toevallig
waar komt ons graan normaliter vandaan? Willen we nederlandse graan, en zo ja, waarom? vragen vragen vragenquote:Gebakken met graan van Groningse akkers die bemest zijn met Kipstermest
Weet niet of ik die zo snel zou halenquote:Op maandag 26 mei 2025 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag één keer een rookworstbroodje bij een AH to go. Daarna nooit meer gezien
ik ook nooit maar is wel een van mn favoriete supermarkten eigenlijkquote:Op maandag 26 mei 2025 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet ik niet, daar kom ik nooit. Die hebben toch ook elke week weer iets anders?
Nee, maar heb het idee dat ze van alle gebak daar inmiddels een pistache variant hebben liggenquote:Op maandag 26 mei 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
Heeft iemand de berlinerbolln met pistache van de appie al geprobeerd?
Ik niet, maar lijkt me wel lekker...quote:Op maandag 26 mei 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
Hoezo was het antwoord niet gewoon "Ja" ?quote:Op maandag 26 mei 2025 14:12 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op maandag 26 mei 2025 14:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Woensdag weer een gesprek met dat plaatsingsteam. Mijn onderbuikgevoel zegt dat het weer iets anders wordt...![]()
![]()
Dat misschien ook wel ja...quote:Op maandag 26 mei 2025 14:29 schreef essnhills het volgende:
Ff woensdag afwachten dan maar
Misschien krijg je wel tekst en uitleg over waarom het zo belachelijk lang moet duren?
Omdat er een paar begonnen te miepen dat ze een sitostick niet op brood wildenquote:Op maandag 26 mei 2025 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo was het antwoord niet gewoon "Ja" ?
Wtf is een sitostickquote:Op maandag 26 mei 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat er een paar begonnen te miepen dat ze een sitostick niet op brood wilden
quote:Op maandag 26 mei 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
Ja met zulke broodjes gooien ze er dan vaak allemaal vage sausjes en zulk bijquote:
Iets super lekkersquote:
Ik ga kiep met zoete aardappelsaus makenquote:
Is al besproken. Gisteren nog. Uitvoerig ook.quote:
Zal wel iets regionaals zijnquote:
Ja ik ben hier toch heul niet de hele dagquote:Op maandag 26 mei 2025 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is al besproken. Gisteren nog. Uitvoerig ook.
Dat laatste klinkt lekkerquote:Op maandag 26 mei 2025 14:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik of friet uit de airfryer of anders weer koken.
Kiep, aardappels, ui, champignons in teriyaki saus
Dat was de mexicano toch?quote:Op maandag 26 mei 2025 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en overigens niet alleen gisteren...quote:Op maandag 26 mei 2025 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oehquote:Op maandag 26 mei 2025 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met zulke broodjes gooien ze er dan vaak allemaal vage sausjes en zulk bijVan die unoxsaus ofzo
Klinkt opzich wel eetbaarquote:Op maandag 26 mei 2025 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
De Sitostick is een frituursnack die afkomstig is uit België en daar ook het meest wordt gegeten. De snack werd in de jaren 1970 bedacht door Jan Mertens uit Mol-Millegem. Toen hij zijn bedrijf verkocht aan snackfabrikant Ad van Geloven werd Sitostick een merknaam van Mora.[1]
De snack bestaat uit blokjes kalkoenvlees afgewisseld met stukjes witte ui en gedipt in een deegbeslag. In frituurvet wordt dit in enkele minuten knapperig gebakken. Een Sitostick wordt meestal geconsumeerd met mayonaise of curry.
Kan prima op een broodje. Misschien even het stokje eruit vissen.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
De Sitostick is een frituursnack die afkomstig is uit België en daar ook het meest wordt gegeten. De snack werd in de jaren 1970 bedacht door Jan Mertens uit Mol-Millegem. Toen hij zijn bedrijf verkocht aan snackfabrikant Ad van Geloven werd Sitostick een merknaam van Mora.[1]
De snack bestaat uit blokjes kalkoenvlees afgewisseld met stukjes witte ui en gedipt in een deegbeslag. In frituurvet wordt dit in enkele minuten knapperig gebakken. Een Sitostick wordt meestal geconsumeerd met mayonaise of curry.
extra krokante inhoudquote:Op maandag 26 mei 2025 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan prima op een broodje. Misschien even het stokje eruit vissen.
ja als jij dat wil dan kan dat hoor.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor wat vezels en crunchquote:Op maandag 26 mei 2025 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stelde ik ook al voorquote:Op maandag 26 mei 2025 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar toen ging gianni autistisch doenquote:Op zondag 25 mei 2025 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stokje er uit trekken, kun je hem daarna gelijk op een broodje gooien
quote:Op zondag 25 mei 2025 18:12 schreef gianni61 het volgende:
Ik eet mijn sito volledig deconstructed. Eerst wat ui. Dan een stukje vlees, dan een stukje korst
Allemaal van die uitbuikende beestjes op je blaadjes.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
Er zitten al veel minder bladluizen in de tuin
De lieveheersbeestjes hebben zich himmel volgevreten
ik heb nog in de vriesdiep... maar daar heb je daar niets aanquote:
@bitterbalquote:
Kroket heeft wel een betere vulling/korst ratioquote:
Denk gewoon iets sufs als bloemkool, aardappelen en een vegaschijf. M'n namiddag loopt een beetje in de soep, dus makkelijk-ish maar.quote:
Dat soort dingen eet ik vrijwel elke dagquote:Op maandag 26 mei 2025 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk gewoon iets sufs als bloemkool, aardappelen en een vegaschijf. M'n namiddag loopt een beetje in de soep, dus makkelijk-ish maar.
Die heeft het ook niet begrepen dan.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:47 schreef Nizno het volgende:
eerder hadden we twee cafetaria's hier dichtbij.
1 op maandag dicht, andere op dinsdag dicht,
één van de twee stopte er mee.
Nu is de ander op maandag en dinsdag dicht
of juist wel... hij kan nu want hij is de enige.quote:
Ik ook hoor. Ik vind het op zich wel leuk om wat uit te proberen, maar gezond doch simpel vindt m'n hoofd vaak ook wel even beter.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat soort dingen eet ik vrijwel elke dag
Jawel, die heeft nu lekker 2 dagen weekend en toch volle bak centjes door de monopolypositiequote:
Fijn dat ze die dichte dag dan overnemenquote:Op maandag 26 mei 2025 14:47 schreef Nizno het volgende:
eerder hadden we twee cafetaria's hier dichtbij.
1 op maandag dicht, andere op dinsdag dicht,
één van de twee stopte er mee.
Nu is de ander op maandag en dinsdag dicht
Maar de maatschappelijke verzorgende functie maar lekker laten versloffenquote:Op maandag 26 mei 2025 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, die heeft nu lekker 2 dagen weekend en toch volle bak centjes door de monopolypositie
Nee ik ook niet behalve als jullie er iedere keer over beginnenquote:Op maandag 26 mei 2025 14:53 schreef Nizno het volgende:
moet zeggen dat ik doordeweek sowieso niet echt nadenk over naar de snackbar gaan.
dan rijden ze maar 15min verder naar t volgende dorp. daar zitten er nog steeds twee. en andere kant op 20min ok tweequote:Op maandag 26 mei 2025 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar de maatschappelijke verzorgende functie maar lekker laten versloffen
nouja ik ging kijken omdat gisteren regen en ik me stiekem ergens wel verlekkerd had op dat extra belegde broodje hamburgerquote:Op maandag 26 mei 2025 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ook niet behalve als jullie er iedere keer over beginnen
das goed voor he mil ie jeuquote:Op maandag 26 mei 2025 14:55 schreef essnhills het volgende:
Ik kook vaak op een goede dag een grote pan van een gezond prutje. Zoals vandaag met kiep en een hele berg groenten.
En als ik dan een minder goede dag heb kan ik dan gewoon een portie uit de vriezer trekken en dan met wat rijst of Airfryer patat erbij oid. Kost een stuk minder energir
Een kwartier rijden.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan rijden ze maar 15min verder naar t volgende dorp. daar zitten er nog steeds twee. en andere kant op 20min ok twee
neequote:Op maandag 26 mei 2025 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een kwartier rijden.
Dat is wel onredelijk veel moeite voor luieflikkersvoer, vind je zelf ook niet?
Ze leveren ook nog eens een dag minder ongezond vettig snaaivoer aan de maatschappij, ze zijn dus ook nog eens begaan met het welzijn van de lokale bevolkingquote:Op maandag 26 mei 2025 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar de maatschappelijke verzorgende functie maar lekker laten versloffen
Dit, moet wel makkelijk blijven.quote:
daar rekent de snackbarhouder op die nu op maandag en dinsdag dicht isquote:
Dat ook,quote:
wissik heuswelquote:Op maandag 26 mei 2025 14:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ook,
Al had ik het meer over mijn eigen energir
Ja, als ik alleen voor mezelf zou koken, zou ik ook meerdere porties maken en invriezen.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:55 schreef essnhills het volgende:
Ik kook vaak op een goede dag een grote pan van een gezond prutje. Zoals vandaag met kiep en een hele berg groenten.
En als ik dan een minder goede dag heb kan ik dan gewoon een portie uit de vriezer trekken en dan met wat rijst of Airfryer patat erbij oid. Kost een stuk minder energir
Daar ben ik echt heel slecht inquote:Op maandag 26 mei 2025 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, als ik alleen voor mezelf zou koken, zou ik ook meerdere porties maken en invriezen.Scheelt ook weer qua ingrediënten overhouden enzo.
Jupquote:Op maandag 26 mei 2025 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, als ik alleen voor mezelf zou koken, zou ik ook meerdere porties maken en invriezen.Scheelt ook weer qua ingrediënten overhouden enzo.
Ik vries het plat inquote:Op maandag 26 mei 2025 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
het invriezen zou me nog wel lukken; maar het er weer uithalen wat minder.
Hehehe.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waarom denk je dat ik een magnetron heb.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oh dat doe ik ookquote:Op maandag 26 mei 2025 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe.
Met dat soort dingen is m'n autistjeskant overduidelijk, alles met datum erop opgeborgen enzo.
Ik heb labeltjes en zo'n stift op de koelkast hangen om alles makkelijk op te kunnen schrijvenquote:Op maandag 26 mei 2025 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe er ook een stickertje met de datum op.
Dan kunnen ze er beter helemaal mee stoppen natuurlijk.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze leveren ook nog eens een dag minder ongezond vettig snaaivoer aan de maatschappij, ze zijn dus ook nog eens begaan met het welzijn van de lokale bevolking
vertel het zequote:Op maandag 26 mei 2025 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kunnen ze er beter helemaal mee stoppen natuurlijk.
quote:Op maandag 26 mei 2025 14:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ben ik echt heel slecht in
Dit jaquote:Op maandag 26 mei 2025 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dan moeten we maar gaan barbecueënquote:
Gewoon nog even 100.000 stapjes zetten, ben je gelijk voor de rest van de week klaarquote:Op maandag 26 mei 2025 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen, overmorgen en ook donderdag flink wat regen volgens BuienradarDan moet er vandaag nog maar even ernstig getippeld worden.
Oke Geertquote:Op maandag 26 mei 2025 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alle grenzen gaan over een paar weken dicht![]()
![]()
quote:Op maandag 26 mei 2025 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
![]()
quote:Op maandag 26 mei 2025 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
![]()
Hmm, dus als we de grenzen wel open houden zijn we van de PVV afquote:Wilders: binnen enkele weken alle grenzen dicht voor asielzoekers, anders is PVV weg
Nee, Nee, het zou mooi weer worden dan.quote:
Dat zou wel het beste zijn ja.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon nog even 100.000 stapjes zetten, ben je gelijk voor de rest van de week klaar
quote:Op maandag 26 mei 2025 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Hmm, dus als we de grenzen wel open houden zijn we van de PVV af
preciesquote:Op maandag 26 mei 2025 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Hmm, dus als we de grenzen wel open houden zijn we van de PVV af
Nee alleen stapjes in cijfers tellen meequote:Op maandag 26 mei 2025 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag al best wel wat stapjes gezet, maar zonder mijn telefoon, dus die tellen niet natuurlijk.
Ja, daar was ik dus al bang voor.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee alleen stapjes in cijfers tellen mee
Gelijk straatfeest bij Venz en van Dobbenquote:Op maandag 26 mei 2025 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag ook niet meer terug naar Thailand dus
ben toch op tijd wegquote:Op maandag 26 mei 2025 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag ook niet meer terug naar Thailand dus
Hier begint het vannacht alquote:Op maandag 26 mei 2025 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen valt de regen pas na 19:00 dus dat komt nog wel goed.
Ja ik heb soms wel eens dat mijn telefoon niet goed in mijn broek zit en dat die ze niet goed telt, dat is ook wel matig. Heb je een uur gelopen en heeft die maar 3000 stapjes geteld ofzoquote:Op maandag 26 mei 2025 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar was ik dus al bang voor.
4369 zegt ie nu bij mij.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb soms wel eens dat mijn telefoon niet goed in mijn broek zit en dat die ze niet goed telt, dat is ook wel matig. Heb je een uur gelopen en heeft die maar 3000 stapjes geteld ofzo
nouhouquote:Op maandag 26 mei 2025 15:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moet je daarom op gesprek komen voor je visum
Ben je sneller terug, met de wind in je rug!quote:Op maandag 26 mei 2025 15:41 schreef Ama het volgende:
Zo toch maar eens door de wind heen naar de supermarkt.
Dat zijn nog maar weinig hapjes danquote:
en je moet uitkijken want Wilders wil "criminelen met dubbele nationaliteit uitzetten". Dus als je straks iets niet goed doet kun je wieberen.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nouhou![]()
begrijp niet waarom dat derde wereld land nou zo moeilijk doet
Gewoon niet meer gaan. Ze stikken er maar in.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nouhou![]()
ik ben echt de meeste brave snack die er isquote:Op maandag 26 mei 2025 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en je moet uitkijken want Wilders wil "criminelen met dubbele nationaliteit uitzetten". Dus als je straks iets niet goed doet kun je wieberen.
ja dat zal ze lerenquote:Op maandag 26 mei 2025 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon niet meer gaan. Ze stikken er maar in.
Maar ik wilde nog even naar Klevequote:Op maandag 26 mei 2025 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
![]()
Verslikken ze zich in een hete loempia daar.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon niet meer gaan. Ze stikken er maar in.
Zometeen gaan ze al je online activiteit uitpluizen en komen ze deze opmerking tegen.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nouhou![]()
Denk dat ze niet snappen wat jij daar nou wil gaan doen, je bent geen vieze stinkhippie of wanhopige manquote:Op maandag 26 mei 2025 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nouhou![]()
#visum #thailand #rotterdamquote:Op maandag 26 mei 2025 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zometeen gaan ze al je online activiteit uitpluizen en komen ze deze opmerking tegen.
jaquote:Op maandag 26 mei 2025 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zometeen gaan ze al je online activiteit uitpluizen en komen ze deze opmerking tegen.
Zal jou eens snacken dan.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben echt de meeste brave snack die er is
ben een klimaat vluchtelingquote:Op maandag 26 mei 2025 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze niet snappen wat jij daar nou wil gaan doen, je bent geen vieze stinkhippie of wanhopige man
Volgens mij heeft ze in het verleden ook wel eens wat onaardige dingen over hun koning gezegdquote:Op maandag 26 mei 2025 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ho wacht, ze hoeft niet in de dodencel.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze in het verleden ook wel eens wat onaardige dingen over hun koning gezegd
Dat snappen ze daar niet, bij het woord 'klimaat' verwachten ze een stinkhippie die de hele dag alleen een beetje plastic flesjes aan het verzamelen isquote:
quote:Op maandag 26 mei 2025 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat snappen ze daar niet, bij het woord 'klimaat' verwachten ze een stinkhippie die de hele dag alleen een beetje plastic flesjes aan het verzamelen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |