Dan moeten we maar gaan barbecueënquote:
Gewoon nog even 100.000 stapjes zetten, ben je gelijk voor de rest van de week klaarquote:Op maandag 26 mei 2025 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen, overmorgen en ook donderdag flink wat regen volgens BuienradarDan moet er vandaag nog maar even ernstig getippeld worden.
Oke Geertquote:Op maandag 26 mei 2025 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alle grenzen gaan over een paar weken dicht![]()
![]()
quote:Op maandag 26 mei 2025 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
![]()
quote:Op maandag 26 mei 2025 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
![]()
Hmm, dus als we de grenzen wel open houden zijn we van de PVV afquote:Wilders: binnen enkele weken alle grenzen dicht voor asielzoekers, anders is PVV weg
Nee, Nee, het zou mooi weer worden dan.quote:
Dat zou wel het beste zijn ja.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon nog even 100.000 stapjes zetten, ben je gelijk voor de rest van de week klaar
quote:Op maandag 26 mei 2025 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Hmm, dus als we de grenzen wel open houden zijn we van de PVV af
preciesquote:Op maandag 26 mei 2025 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Hmm, dus als we de grenzen wel open houden zijn we van de PVV af
Nee alleen stapjes in cijfers tellen meequote:Op maandag 26 mei 2025 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag al best wel wat stapjes gezet, maar zonder mijn telefoon, dus die tellen niet natuurlijk.
Ja, daar was ik dus al bang voor.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee alleen stapjes in cijfers tellen mee
Gelijk straatfeest bij Venz en van Dobbenquote:Op maandag 26 mei 2025 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag ook niet meer terug naar Thailand dus
ben toch op tijd wegquote:Op maandag 26 mei 2025 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag ook niet meer terug naar Thailand dus
Hier begint het vannacht alquote:Op maandag 26 mei 2025 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen valt de regen pas na 19:00 dus dat komt nog wel goed.
Ja ik heb soms wel eens dat mijn telefoon niet goed in mijn broek zit en dat die ze niet goed telt, dat is ook wel matig. Heb je een uur gelopen en heeft die maar 3000 stapjes geteld ofzoquote:Op maandag 26 mei 2025 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar was ik dus al bang voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |