neequote:Op maandag 26 mei 2025 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een kwartier rijden.
Dat is wel onredelijk veel moeite voor luieflikkersvoer, vind je zelf ook niet?
Ze leveren ook nog eens een dag minder ongezond vettig snaaivoer aan de maatschappij, ze zijn dus ook nog eens begaan met het welzijn van de lokale bevolkingquote:Op maandag 26 mei 2025 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar de maatschappelijke verzorgende functie maar lekker laten versloffen
Dit, moet wel makkelijk blijven.quote:
daar rekent de snackbarhouder op die nu op maandag en dinsdag dicht isquote:
Dat ook,quote:
wissik heuswelquote:Op maandag 26 mei 2025 14:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ook,
Al had ik het meer over mijn eigen energir
Ja, als ik alleen voor mezelf zou koken, zou ik ook meerdere porties maken en invriezen.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:55 schreef essnhills het volgende:
Ik kook vaak op een goede dag een grote pan van een gezond prutje. Zoals vandaag met kiep en een hele berg groenten.
En als ik dan een minder goede dag heb kan ik dan gewoon een portie uit de vriezer trekken en dan met wat rijst of Airfryer patat erbij oid. Kost een stuk minder energir
Daar ben ik echt heel slecht inquote:Op maandag 26 mei 2025 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, als ik alleen voor mezelf zou koken, zou ik ook meerdere porties maken en invriezen.Scheelt ook weer qua ingrediënten overhouden enzo.
Jupquote:Op maandag 26 mei 2025 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, als ik alleen voor mezelf zou koken, zou ik ook meerdere porties maken en invriezen.Scheelt ook weer qua ingrediënten overhouden enzo.
Ik vries het plat inquote:Op maandag 26 mei 2025 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
het invriezen zou me nog wel lukken; maar het er weer uithalen wat minder.
Hehehe.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waarom denk je dat ik een magnetron heb.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oh dat doe ik ookquote:Op maandag 26 mei 2025 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe.
Met dat soort dingen is m'n autistjeskant overduidelijk, alles met datum erop opgeborgen enzo.
Ik heb labeltjes en zo'n stift op de koelkast hangen om alles makkelijk op te kunnen schrijvenquote:Op maandag 26 mei 2025 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe er ook een stickertje met de datum op.
Dan kunnen ze er beter helemaal mee stoppen natuurlijk.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze leveren ook nog eens een dag minder ongezond vettig snaaivoer aan de maatschappij, ze zijn dus ook nog eens begaan met het welzijn van de lokale bevolking
vertel het zequote:Op maandag 26 mei 2025 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kunnen ze er beter helemaal mee stoppen natuurlijk.
quote:Op maandag 26 mei 2025 14:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ben ik echt heel slecht in
Dit jaquote:Op maandag 26 mei 2025 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |