Allemaal van die uitbuikende beestjes op je blaadjes.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
Er zitten al veel minder bladluizen in de tuin
De lieveheersbeestjes hebben zich himmel volgevreten
ik heb nog in de vriesdiep... maar daar heb je daar niets aanquote:
@bitterbalquote:
Kroket heeft wel een betere vulling/korst ratioquote:
Denk gewoon iets sufs als bloemkool, aardappelen en een vegaschijf. M'n namiddag loopt een beetje in de soep, dus makkelijk-ish maar.quote:
Dat soort dingen eet ik vrijwel elke dagquote:Op maandag 26 mei 2025 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk gewoon iets sufs als bloemkool, aardappelen en een vegaschijf. M'n namiddag loopt een beetje in de soep, dus makkelijk-ish maar.
Die heeft het ook niet begrepen dan.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:47 schreef Nizno het volgende:
eerder hadden we twee cafetaria's hier dichtbij.
1 op maandag dicht, andere op dinsdag dicht,
één van de twee stopte er mee.
Nu is de ander op maandag en dinsdag dicht
of juist wel... hij kan nu want hij is de enige.quote:
Ik ook hoor. Ik vind het op zich wel leuk om wat uit te proberen, maar gezond doch simpel vindt m'n hoofd vaak ook wel even beter.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat soort dingen eet ik vrijwel elke dag
Jawel, die heeft nu lekker 2 dagen weekend en toch volle bak centjes door de monopolypositiequote:
Fijn dat ze die dichte dag dan overnemenquote:Op maandag 26 mei 2025 14:47 schreef Nizno het volgende:
eerder hadden we twee cafetaria's hier dichtbij.
1 op maandag dicht, andere op dinsdag dicht,
één van de twee stopte er mee.
Nu is de ander op maandag en dinsdag dicht
Maar de maatschappelijke verzorgende functie maar lekker laten versloffenquote:Op maandag 26 mei 2025 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, die heeft nu lekker 2 dagen weekend en toch volle bak centjes door de monopolypositie
Nee ik ook niet behalve als jullie er iedere keer over beginnenquote:Op maandag 26 mei 2025 14:53 schreef Nizno het volgende:
moet zeggen dat ik doordeweek sowieso niet echt nadenk over naar de snackbar gaan.
dan rijden ze maar 15min verder naar t volgende dorp. daar zitten er nog steeds twee. en andere kant op 20min ok tweequote:Op maandag 26 mei 2025 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar de maatschappelijke verzorgende functie maar lekker laten versloffen
nouja ik ging kijken omdat gisteren regen en ik me stiekem ergens wel verlekkerd had op dat extra belegde broodje hamburgerquote:Op maandag 26 mei 2025 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ook niet behalve als jullie er iedere keer over beginnen
das goed voor he mil ie jeuquote:Op maandag 26 mei 2025 14:55 schreef essnhills het volgende:
Ik kook vaak op een goede dag een grote pan van een gezond prutje. Zoals vandaag met kiep en een hele berg groenten.
En als ik dan een minder goede dag heb kan ik dan gewoon een portie uit de vriezer trekken en dan met wat rijst of Airfryer patat erbij oid. Kost een stuk minder energir
Een kwartier rijden.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan rijden ze maar 15min verder naar t volgende dorp. daar zitten er nog steeds twee. en andere kant op 20min ok twee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |