hmm das aannemelijkquote:Op maandag 26 mei 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij zat jezelf waarschijnlijk met van alles vol te proppen
heeft de lidl ook nieuwe broodjes dan toevalligquote:Op maandag 26 mei 2025 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die moet ik nog eens proberen. Ze hadden wel meer nieuwe broodjes.
Nou en.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat kipnuggetding zit al in bladerdeeg gewikkeld?
Ik zag één keer een rookworstbroodje bij een AH to go. Daarna nooit meer gezienquote:Op maandag 26 mei 2025 14:12 schreef LTVDK het volgende:
We hadden het er gisteren toch over welke frituursnacks er allemaal op een broodje kunnen? Kom er dus nu achter dat ze bij de AH een kipnuggetbroodje hebben https://www.ah.nl/producten/product/wi590397/kipnuggetbroodje
Had laatst een Pastel de Nata, die waren alleen wel kleinquote:Op maandag 26 mei 2025 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die moet ik nog eens proberen. Ze hadden wel meer nieuwe broodjes.
Weet ik niet, daar kom ik nooit. Die hebben toch ook elke week weer iets anders?quote:Op maandag 26 mei 2025 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heeft de lidl ook nieuwe broodjes dan toevallig
waar komt ons graan normaliter vandaan? Willen we nederlandse graan, en zo ja, waarom? vragen vragen vragenquote:Gebakken met graan van Groningse akkers die bemest zijn met Kipstermest
Weet niet of ik die zo snel zou halenquote:Op maandag 26 mei 2025 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag één keer een rookworstbroodje bij een AH to go. Daarna nooit meer gezien
ik ook nooit maar is wel een van mn favoriete supermarkten eigenlijkquote:Op maandag 26 mei 2025 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet ik niet, daar kom ik nooit. Die hebben toch ook elke week weer iets anders?
Nee, maar heb het idee dat ze van alle gebak daar inmiddels een pistache variant hebben liggenquote:Op maandag 26 mei 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
Heeft iemand de berlinerbolln met pistache van de appie al geprobeerd?
Ik niet, maar lijkt me wel lekker...quote:Op maandag 26 mei 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
Hoezo was het antwoord niet gewoon "Ja" ?quote:Op maandag 26 mei 2025 14:12 schreef LTVDK het volgende:
We hadden het er gisteren toch over welke frituursnacks er allemaal op een broodje kunnen? Kom er dus nu achter dat ze bij de AH een kipnuggetbroodje hebben https://www.ah.nl/producten/product/wi590397/kipnuggetbroodje
quote:Op maandag 26 mei 2025 14:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Woensdag weer een gesprek met dat plaatsingsteam. Mijn onderbuikgevoel zegt dat het weer iets anders wordt...![]()
![]()
Dat misschien ook wel ja...quote:Op maandag 26 mei 2025 14:29 schreef essnhills het volgende:
Ff woensdag afwachten dan maar
Misschien krijg je wel tekst en uitleg over waarom het zo belachelijk lang moet duren?
Omdat er een paar begonnen te miepen dat ze een sitostick niet op brood wildenquote:Op maandag 26 mei 2025 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo was het antwoord niet gewoon "Ja" ?
Wtf is een sitostickquote:Op maandag 26 mei 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat er een paar begonnen te miepen dat ze een sitostick niet op brood wilden
quote:Op maandag 26 mei 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
Ja met zulke broodjes gooien ze er dan vaak allemaal vage sausjes en zulk bijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |