Volgens mij zit er ook wat komkommer, radijs en champignon doorheenquote:Op maandag 26 mei 2025 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ei doperwt wortel zilveruitjes mayonaise
die kan ik er in elk geval uit halen.
zal vast ook gekookte aardappel inzitten
Blikje groentemacedonie, gekookte aardappels in blokjes gesneden, potje zilveruitjes. ham (in blik of plakjes) in reepjes gesneden.
Ei koken en in stukjes snijden.
en roeren maar
en d
ow ja... mij leek die ham er bij wel lekkerquote:Op maandag 26 mei 2025 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij zit er ook wat komkommer, radijs en champignon doorheen
Waar komt die ham ineens vandaandat blikje is wel een goed idee maar dan niet macedonie want die sperzieboontjes hoef ik niet. Misschien dat ik er nog wat broccoli doorheen doe
en dan ga ik het hierbij gooien
[ afbeelding ]
Ja ditquote:Op maandag 26 mei 2025 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan dat nog begrijpen als je 16 bent of jonger ofzo (dat je zulke dingen zegt) maar dit zijn gewoon allemaal volwassenen.
Maar hebben ze ook Mars want ik leef voor die Mars ijsjes.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Snickers-ijs in de aanbieding bij de Bonirama @:Ama
Twix-ijs ken ik eigenlijk nog niet.
Ja die ook. Alleen geen Snickers pindakaas.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar hebben ze ook Mars want ik leef voor die Mars ijsjes.
ja ik las het vanmorgen ook. gestoord.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:39 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)hte-aangehouden.html
wat een kutvolk loopt er toch rond
oh, ja kan wel maar ik eet dat nietquote:Op maandag 26 mei 2025 13:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja... mij leek die ham er bij wel lekker![]()
Maar die kun je er ook prima uit laten hoor
zou je snickers makkelijk zelf kunnen maken? hmmmmmmmmmquote:Op maandag 26 mei 2025 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die ook. Alleen geen Snickers pindakaas.
Er zit naast die supermarkt ook een hele grote dierenwinkel en daar wil ik al een tijdje eigenlijk heen dus misschien is dit een goede reden om die kant een keer op te fietsen.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die ook. Alleen geen Snickers pindakaas.
ook een goed blikjequote:Op maandag 26 mei 2025 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja kan wel maar ik eet dat niet![]()
en ik ga voor het blikje doperwtjes festini
goedequote:Op maandag 26 mei 2025 13:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook een goed blikje
ik weet trouwens niet of ik de komkommer er in zou doen, wordt nattig
Ja, de 'te vouwen' is gevuld met 2,5 draaien. (Inmiddels wel een en ander uit de stapel gevist om te dragen, uiteraard)quote:Op maandag 26 mei 2025 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind de stapel 'te vouwen' en 'te strijken' erger.
Maandag tm zondag, dus vandaag ingegaan.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zit naast die supermarkt ook een hele grote dierenwinkel en daar wil ik al een tijdje eigenlijk heen dus misschien is dit een goede reden om die kant een keer op te fietsen.
Is dat de hele week in de aanbieding? Want bij Dirk en Jumbo gaat het bijvoorbeeld op woensdag in en niet op maandag.
Denk dat ik dan deze week wel even die kant op fiets.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maandag tm zondag, dus vandaag ingegaan.
Ze hebben ook ovenmexicano's in de folder
Ja, ik ruik het.quote:
Hier kookt je bloed toch van.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:39 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)hte-aangehouden.html
wat een kutvolk loopt er toch rond
oh de bonirama, die hebben we hier nietquote:Op maandag 26 mei 2025 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maandag tm zondag, dus vandaag ingegaan.
Ze hebben ook ovenmexicano's in de folder
ga? of wat houdt je tegenquote:
je kunt er ook voor kiezen om het niet te bekijkenquote:Op maandag 26 mei 2025 13:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ik ruik het.
[..]
Hier kookt je bloed toch van.
valt volgens mij wel mee, mensen zijn voornamelijk goed in hun eigen gedrag goed praten. Zie je overal, soms wat heftiger maar echt ieder mens doet ditquote:Op maandag 26 mei 2025 13:56 schreef bitterbal het volgende:
er lopen gewoon heel veel mensen rond zonder geweten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |