"How hard can it be?"quote:Op maandag 26 mei 2025 10:40 schreef Ama het volgende:
Oeh vanavond maar eens nieuw seizoen van Clarkson's Farm kijken.
Ik heb al werkjes gewerkt, 4000 stapjes op de teller en ga zo mijn bed verschonenquote:
Neequote:
Werk en wandel jij tegelijk ofzeau?quote:Op maandag 26 mei 2025 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb al werkjes gewerkt, 4000 stapjes op de teller en ga zo mijn bed verschonen
Wandelen ís het werkquote:
quote:
Hmm, nog maar even wachten danquote:
Lekker!quote:Op maandag 26 mei 2025 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb al werkjes gewerkt, 4000 stapjes op de teller en ga zo mijn bed verschonen
Bellen?quote:
Nee. Maar de dag is al een tijdje bezig, mocht het je ontgaan zijnquote:
Heul nietquote:Op maandag 26 mei 2025 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar de dag is al een tijdje bezig, mocht het je ontgaan zijn
Ja, wel hoorquote:Op maandag 26 mei 2025 11:06 schreef Crack_ het volgende:
Lekker!Voel je je ook fijn wakker? Ik doe ook dingen maar wakker, nope
zombiemodus
Eens, buiten is vrij en praat makkelijker oid. Wandelenquote:Op maandag 26 mei 2025 11:08 schreef essnhills het volgende:
Maar het kan wel trouwens. Ik heb met name met het thuiswerken met de lockdowns al wandelend telefonisch bepaalde ingewikkelde dingen doorgesproken met collega's en ook al wandelend opgelost. Soms geeft het buiten zijn en bewegen een veel betere focus.
Even rustig ontwaken deze week dan maar. En heee Recciequote:
Fijnquote:Op maandag 26 mei 2025 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, wel hoorBeetje bezig blijven, helpt
Beetje coke doet wonderenquote:Op maandag 26 mei 2025 11:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
FijnSoms niet fles, soms niet
maar geeft niet hoor, zombiemodus is soms wat apart maar niet zo heel storend verder.
Nou, lijkt me maar niksquote:Op maandag 26 mei 2025 11:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
FijnSoms niet fles, soms niet
maar geeft niet hoor, zombiemodus is soms wat apart maar niet zo heel storend verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |