quote:Op maandag 26 mei 2025 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jongens, we hebben de kans om een Foqueville dichtbij huis te kopen
Ja, precies.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan je hele ochtendroutine al doen en daarna echt wakker worden
Oehquote:Op maandag 26 mei 2025 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jongens, we hebben de kans om een Foqueville dichtbij huis te kopen
Durf niet te klikken.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
https://bsky.app/profile/derksauer.bsky.social/post/3lq2hs2azqs2k
quote:Op maandag 26 mei 2025 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
is dit een sketchquote:Op maandag 26 mei 2025 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, wel dichterbij kantoor. En dichterbij de Efteling.quote:
Ik hoop hetquote:
Oeh, Efteling.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, wel dichterbij kantoor. En dichterbij de Efteling.
Allemaal een jaarabbo nemenquote:Op maandag 26 mei 2025 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja je kunt niet alles hebbenquote:
En een beetje omhoog in het NAP zodat we nog droge voetjes houden zodra de dijken brekenquote:Op maandag 26 mei 2025 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verrassend mooie omgeving. Brabantse Wal. Kalmthoutse Heide
ik denk beter gewoon dat jullie allemaal maar mee moeten naar thailandquote:Op maandag 26 mei 2025 09:23 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien moeten we Johan Derksen een reactie laten maken.
Maar daar hebben ze geen dropquote:Op maandag 26 mei 2025 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk beter gewoon dat jullie allemaal maar mee moeten naar thailand
Ik heb voor ruim een half jaar aan deo gekocht, dus hopelijk hebben ze niet stiekem iets aan de samenstelling veranderd dat mijn oksels zo loslaten.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:25 schreef Ama het volgende:
Ik heb voor 30 euro natvoer besteld via een webshop omdat ik het alleen daar kan vinden en tot nu toe is dit het enige natvoer wat ze allemaal heeft opgegeten.
Ik hoop niet dat ze het nu besluit dat ze dit ook niet meer wil aangezien ik een voorraadje heb straks.
quote:Op maandag 26 mei 2025 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:
hmmmquote:Op maandag 26 mei 2025 09:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze geen drop
En de chocola moet in de koelkast
En Essie moet ook in de koelkast
Jaquote:Op maandag 26 mei 2025 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm![]()
moeten we een grote koelkast kopen
Iedere week een zeeschip aan drop importeren.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze geen drop
En de chocola moet in de koelkast
En Essie moet ook in de koelkast
Ja soort van horeca koelkast danquote:Op maandag 26 mei 2025 09:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Zeker als @:cherrylips ook meegaat , met alle chocola
quote:Op maandag 26 mei 2025 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedere week een zeeschip aan drop importeren.
Gewoon zo'n gekoeld pakhuisquote:Op maandag 26 mei 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja soort van horeca koelkast dan
past wel in mijn tuin
Ja zo'n inloopkoelkast iddquote:Op maandag 26 mei 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja soort van horeca koelkast dan
past wel in mijn tuin
Ja, want ik ben nu zoveel procent chocola dus ik smelt ook.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Zeker als @:cherrylips ook meegaat , met alle chocola
Wel nipt hoor.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja, dan passen jullie er allemaal in
Hey, geen oksels, geen deo nodig. Win op de lange termijn.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb voor ruim een half jaar aan deo gekocht, dus hopelijk hebben ze niet stiekem iets aan de samenstelling veranderd dat mijn oksels zo loslaten.
Vind een heel vakantiepark op de Brabantse Wal wel aantrekkelijker klinken dan met zijn allen in een gekoeld pakhuis in Thailandquote:Op maandag 26 mei 2025 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja, dan passen jullie er allemaal in
Daar gaan bal d'r lichaamsdelenhandel-plannen.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind een heel vakantiepark op de Brabantse Wal wel aantrekkelijker klinken dan met zijn allen in een gekoeld pakhuis in Thailand
ja?quote:Op maandag 26 mei 2025 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind een heel vakantiepark op de Brabantse Wal wel aantrekkelijker klinken dan met zijn allen in een gekoeld pakhuis in Thailand
quote:Op maandag 26 mei 2025 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar gaan bal d'r lichaamsdelenhandel-plannen.
oke ja.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Efteling heeft poffertjes met witte chocola.
Donnaquote:
En stokbroodjes bratwurstquote:Op maandag 26 mei 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Efteling heeft poffertjes met witte chocola.
Ik kan nooit wennen aan dat weer daar.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk beter gewoon dat jullie allemaal maar mee moeten naar thailand
Sinds 15 juni.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:11 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer verlaat je NL eigenlijk weer @:bitterbal?
quote:Op maandag 26 mei 2025 10:08 schreef essnhills het volgende:
Daarom jaarabbo en dan gewoon 2x per week naar de Efteling gaan
5 juniquote:Op maandag 26 mei 2025 10:11 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer verlaat je NL eigenlijk weer @:bitterbal?
ja oke die kans is best grootquote:Op maandag 26 mei 2025 10:15 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan valt de stroom uit en smelten we allemaal.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:15 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan valt de stroom uit en smelten we allemaal.
Hopelijk hadden ze ook sushi bij zich toen!quote:Op maandag 26 mei 2025 10:22 schreef bitterbal het volgende:
het is jaren terug een keer voorgekomen dat het zo lang slecht weer was dat er geen ferries meer ging dus het eiland werd ook niet bevoorraad en toeristen konden niet weg. Geloof na een week ofzo is de marine gekomen en die hebben eten gebracht en de toeristen ontzet :p
ja hoop ik ook voor die arme mensenquote:Op maandag 26 mei 2025 10:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk hadden ze ook sushi bij zich toen!
En verrekesquote:Op maandag 26 mei 2025 10:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk hadden ze ook sushi bij zich toen!
Ik moet nog steeds een eerste keer heen.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:08 schreef essnhills het volgende:
Daarom jaarabbo en dan gewoon 2x per week naar de Efteling gaan
"How hard can it be?"quote:Op maandag 26 mei 2025 10:40 schreef Ama het volgende:
Oeh vanavond maar eens nieuw seizoen van Clarkson's Farm kijken.
Ik heb al werkjes gewerkt, 4000 stapjes op de teller en ga zo mijn bed verschonenquote:
Neequote:
Werk en wandel jij tegelijk ofzeau?quote:Op maandag 26 mei 2025 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb al werkjes gewerkt, 4000 stapjes op de teller en ga zo mijn bed verschonen
Wandelen ís het werkquote:
quote:
Hmm, nog maar even wachten danquote:
Lekker!quote:Op maandag 26 mei 2025 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb al werkjes gewerkt, 4000 stapjes op de teller en ga zo mijn bed verschonen
Bellen?quote:
Nee. Maar de dag is al een tijdje bezig, mocht het je ontgaan zijnquote:
Heul nietquote:Op maandag 26 mei 2025 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar de dag is al een tijdje bezig, mocht het je ontgaan zijn
Ja, wel hoorquote:Op maandag 26 mei 2025 11:06 schreef Crack_ het volgende:
Lekker!Voel je je ook fijn wakker? Ik doe ook dingen maar wakker, nope
zombiemodus
Eens, buiten is vrij en praat makkelijker oid. Wandelenquote:Op maandag 26 mei 2025 11:08 schreef essnhills het volgende:
Maar het kan wel trouwens. Ik heb met name met het thuiswerken met de lockdowns al wandelend telefonisch bepaalde ingewikkelde dingen doorgesproken met collega's en ook al wandelend opgelost. Soms geeft het buiten zijn en bewegen een veel betere focus.
Even rustig ontwaken deze week dan maar. En heee Recciequote:
Fijnquote:Op maandag 26 mei 2025 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, wel hoorBeetje bezig blijven, helpt
Beetje coke doet wonderenquote:Op maandag 26 mei 2025 11:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
FijnSoms niet fles, soms niet
maar geeft niet hoor, zombiemodus is soms wat apart maar niet zo heel storend verder.
Nou, lijkt me maar niksquote:Op maandag 26 mei 2025 11:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
FijnSoms niet fles, soms niet
maar geeft niet hoor, zombiemodus is soms wat apart maar niet zo heel storend verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |